5 st Hdd, blandat Seagate och Western digital

Permalänk
Medlem

5 st Hdd, blandat Seagate och Western digital

Hejsan, tänkte ta och skicka iväg lite hårddiskar som jag har liggande över.

Först är det 3st Seagate diskar jag köpte i höst, garantin borde vara kvar, kvittot har jag i alla fall kvar. Dessa är på en 1 tb styck. De har suttit i en dator, men den var aldrig på, sedan har de suttit i en NAS som inte heller den var på, så läs/skriv till dessa diskar har varit väldigt begränsat. Diskarna heter Seagate barracuda 7200rpm med en chache på 64mb. Säljs för 300:- st.

Sedan är det en Seagate disk till på 1 tb, men denna har några år på nacken, och är därför också använd. Den säljs för 150:-. Specsen ska vara samma som på de nya diskarna, bara det att den är högre.

Till sist är det en Western digital caviar green, på 500 gb. Har använts under flera år, men funkade när jag monterade ur den. Nu för tiden ligger den mest och tar upp plats i bokhylla, så därför säljer jag den gärna, kostar 50:-.

Om du köper samtliga kostar dessa 1000:- i paketpris. Finns att hämta i antingen Sigtuna, eller så kan det levereras inom Stockholm eller Uppsala stad. Gäller ej om du enbart köper den på 500 gb.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Inaktiv

Tar gärna seagaten för 150kr om vi kan mötas inne i stan!

Permalänk

Tar 2 st Seagate. 600:- + frakt eller mötes i Stockhlm innerstad.

Visa signatur

Betalningsalternativ: Swish/Nordea

Med vänlig hälsning,
Razmus Daun

Permalänk

Tar en Seagate för 300kr + frakt.

Visa signatur

i5 6600k@Stock | Corsair H110i GTX | Asus Z170-A | Samsung EVO 250gb x3 | Fratcal Design Define S | 32GB DDR4 2666Mhz |Evga geforce gtx 1070 ftw

Permalänk

1000:- bjudet för alla

Permalänk
Medlem

Då jag prioriterade enkel affär är nu allt sålt till den som första som ville köpa alla i ett paket, tack för visat intresse.