Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Var köpa "Thermalright BTK Intel LGA1155/1156 Bolt-Thru kit rev.B"

Permalänk
Medlem

Var köpa "Thermalright BTK Intel LGA1155/1156 Bolt-Thru kit rev.B"

Är riktigt sugen på att beställa en 2500k nu, dock måste jag ha Thermalright BTK Intel LGA1155/1156 Bolt-Thru kit rev.B för att min kylare ska passa

Permalänk
Medlem

Har du fått tag på en sådan än? Letar efter samma sak.
Mailade Thermalright, dem sa att Venomous BTK passar lika bra som 1156 Bolt-Thru Kit för 1155.
Men hittar dem inte i någon svensk butik.

Dem sa även.
"
We can sell you the parts directly, but you will need to cover the airmailing fee and it will take up to 10 business day for the parts to arrive. The total cost for the Venomous BTK would be 17USD. The 1156 Bolt-Thru Kit would be 14 USD total.
"

Har dock inget paypal konto. Måste iofs skaffa det inför Diablo 3 ändå. Men vänta 10 dagar för att kunna bygga ihop min andra dator, hmm.

Permalänk
Medlem
Skrivet av R3pt1l3:

Har du fått tag på en sådan än? Letar efter samma sak.
Mailade Thermalright, dem sa att Venomous BTK passar lika bra som 1156 Bolt-Thru Kit för 1155.
Men hittar dem inte i någon svensk butik.

Dem sa även.
"
We can sell you the parts directly, but you will need to cover the airmailing fee and it will take up to 10 business day for the parts to arrive. The total cost for the Venomous BTK would be 17USD. The 1156 Bolt-Thru Kit would be 14 USD total.
"

Har dock inget paypal konto. Måste iofs skaffa det inför Diablo 3 ändå. Men vänta 10 dagar för att kunna bygga ihop min andra dator, hmm.

Är det inte tullavgift och moms på det sedan med?

Visa signatur

(\__/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

Jag behöver beställa 2 st. Kanske går att dela på frakten.
Jag bor i sthlm.

Visa signatur

Kan en del om trä
Ctrl-Shift-N

Permalänk
Medlem

Jag har inte fått tag det det än nej.

Blir kanske att beställa direkt från thermelright sen då. Tack för tippset!

Permalänk
Medlem

Beställde mitt ifrån http://www.coolerkit.dk/ för att mitt paypal konto krånglade.
Frakten var dyr som fan, så mailade dem och frågade om de gick att göra något åt.
Han bad mig skriva "I would like my order to be shipped in a letter for 33,00 DKK." På comment i beställningen.
Annars kostade frakten mer än sjävla produkten, total priset hamnade på 150kr~.
Dem drog hela priset först, men adjustade den efteråt.

Ordre Dato: mandag 26 september, 2011
Och fick den idag 29 september

Permalänk
Medlem

Sent svar. Men hittade den på Inet nu i dagarna och har själv precis beställt en
http://www.inet.se/produkt/6308752/thermalright-intel-boltthr...

Visa signatur

Desktop: Corsair Carbide 400C | 3770K@4.4GHz | RX 6700 XT | 32GB DDR3 | RM750X | P8Z77-V Deluxe | 860 EVO 1TB
HTPC/Server: FD Array R2 | Intel i5-650 | Zotac 1156 mini-ITX H55 | 8GB DDR3 | 5st WD RED 3TB RAID 5

Permalänk
Medlem

Lånar tråden lite för att slippa starta en ny. Vart får man tag i denna backplate idag? Hos Inet har den utgått. Det som ska sättas fast är en D-tek Fuzion v2 ovanpå ett Asus p8z77 mobo.

Never mind. Det fick bli en annan variant från eBay=)

Visa signatur

Prodigy | Sensation Bygglogg: Supermoddad Bitfenix med vattenkylning & "Delidd".
Filco goes custom Bygglogg: Mekaniskt tangentbord, allt utom PCB utbytt/moddat.
TANK 93 Bygglogg; Mekaniskt tangentbord i rostfritt byggs från noll

Permalänk
Medlem

Jag tänkte faktiskt behålla min TRUE black till framtida Kaby Lake bygge, så snubblade därför in på den här tråden. Finns inte att beställa någonstans i norden, men pc-cooling.de har. Dock vill de ha 17 Euro bara för frakten. Mailade Thermalright och de kan tydligen skicka VX BTK kit för 17 Euro incl. frakt och universal BTK för 15 Euro incl. frakt. Helt klart överkomliga priser, så jag besällde ett VX kit. Verkar vara riktigt vettig montering.

Visa signatur

Main Rig FD Define R4 |Intel C2Q Q9650@3.6GHz|Asus P5Q-E|OCZ Reaper 4GB@800MHz|WD6400AAKS|HD6850|Corsair HX650
HTPC HDPLEX H1.S |Intel Core i3 4330|ASRock Z87E-ITX|8GB|128GB mSATA
Work Dell Vostro 3360 |Intel Core i5-3317U|8GB|Samsung 840 Pro 256GB