Tror ni mitt paket levereras imorgon?

Permalänk

Tror ni mitt paket levereras imorgon?

Hej. Har beställt ett par grejer från Dustin. Det står att paketet är i Veddesta, med händelsen "transporteras". Paketet ska till Älvsjö, alltså kan man säga att paketet ska från ena sidan av Stockholm till den andra. Jag är så taggad! Tror ni att paketet kanske hinner komma imorgon?

Permalänk
Medlem

ring posten?

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem

Det bör du. Beror lite på bolag men posten brukar ofta fixa 1dag från hämtning till leverans för mig.

Permalänk
Medlem

Den kommer på Torsdag kl 15:43

Visa signatur

Hemmabio ljud Denon x2700h - Dali Oberson 7 - Dali Oberson 1 - Dali Vokal - Dali Altevo - Dali Sub e-12
Kamera Sony a7r iv - Sony 16-35 - Sony 105 - Sony 100-400
Hemsida Instagram

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Det omlastas/sorteras på terminalen. Vänta tills imorgon så är det på utkörning.
Ledtid är 1-3 dagar inom Sverige. Normalt går det riktigt fort.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Henrikfotograf:

Den kommer på Torsdag kl 15:43

Nja, mycket tidigare skulle jag säga

Visa signatur

Fractal Meshify C | Phantek AMP 1000W PSU | AMD 5800X3D | Noctua NH-U14S | 32GB RAM | AMD Radeon 7900 XTX | Pro-Ject Pre Box Digital S2 | Beyerdynamics DT 900 Pro X | LG 27GP850 / Zowie XL2546k | Sony A90J
[/color]

Permalänk

Jag har fått paket från sthlm till Orust ca 10 mil från gbg på ett dygn. Va chockad att det gick så fort. Så omöjligt är det ju inte.

Fast å andra sidan kan det bli spm det blev för mig i Fredags när jag glatt gick t affären med min paketavi å skulle hämta ut kulsaker. Då va det felsorterat och hamna i en butik 4,5 mil bort. Fick varan igår dock!

Visa signatur

| Asus Z170-A | i5 6600K | ASUS R7 260x | 2*4Gb ddr4 2666 | corsair cx750m | Phanteks eclipse p400 |

Permalänk
Skrivet av Aka_The_Barf:

ring posten?

Det är ingen brådska. Jag beställde i söndags, ska resa utomlands nästa vecka och jobbar i helgen så det vore bara kul att testa dom nya högtalarna!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mytos:

Nja, mycket tidigare skulle jag säga

Man vet aldrig

Visa signatur

Hemmabio ljud Denon x2700h - Dali Oberson 7 - Dali Oberson 1 - Dali Vokal - Dali Altevo - Dali Sub e-12
Kamera Sony a7r iv - Sony 16-35 - Sony 105 - Sony 100-400
Hemsida Instagram

Permalänk
Skrivet av tcntad:

Det omlastas/sorteras på terminalen. Vänta tills imorgon så är det på utkörning.
Ledtid är 1-3 dagar inom Sverige. Normalt går det riktigt fort.

Kan man hämta ut paketet samma dag som det är utkörning? Eller måste ombudet organisera i sina förråd kanske?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hannes1234:

Kan man hämta ut paketet samma dag som det är utkörning? Eller måste ombudet organisera i sina förråd kanske?

Jag har alltid fått det dagen efter det stått Försändelsen transporteras och platsen är Veddesta

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Skrivet av Hannes1234:

Kan man hämta ut paketet samma dag som det är utkörning? Eller måste ombudet organisera i sina förråd kanske?

Ja, man brukar kunna hämta paketet samma dag det levereras till ombudet, det kan dock ta en timme eller ett par från det de fått den till du kan hämta (det måste tas emot och sättas upp på hyllorna först).

Visa signatur

Corsair Vengeance LPX 4x8GB DDR4 2666MHz CL16 | Intel Core i7 6700 3,4 GHz 8MB | MSI Z170A KRAIT GAMING | Corsair Force Series 3 120 GB | Seagate SSHD Desktop 2 TB 7200 RPM 3,5" | Creative Sound Blaster Z PCIe | Western Digital 500 GB | Samsung Writemaster | Corsair TX750 V2 750 W | EVGA GeForce GTX 970 4GB SSC ACX 2.0+| Fractal Design Define R5 (Svart)

Permalänk

Nu är den i terminalen i Segeltorp, bara ca 5km från där jag bor. Jag tror Posten klarar det!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hannes1234:

Nu är den i terminalen i Segeltorp, bara ca 5km från där jag bor. Jag tror Posten klarar det!

Om inte praktikanten sätter gafflarna i lådan eller råkar backa över, så är det nog lugnt.

Permalänk

Vet inte hur det är med privatpersoner men dustin skickas ju med post till företag. Oftast när jag beställer till vårt företag och leveransavisering skickats ut till mig så landar paketet dagen efter.

Men det verkar iaf som att de fixar leveransen till dig då du formodligen får det idag

Visa signatur

Moderkort: Asus Z170-Deluxe / CPU: Intel Core i7 6700K
GPU: Gigabyte GeForce GTX 1070 8GB / RAM: Corsair Vengeance 32GB
KYLNING: Phanteks PH-TC14PE / PSU: Corsair HX1000i 1000W
CHASSI: DefineS / SKÄRM: Asus ROG Swift PG279QZ

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Hannes1234:

Kan man hämta ut paketet samma dag som det är utkörning? Eller måste ombudet organisera i sina förråd kanske?

Knata dit med ID och sändningsnr. Ha koll på det så du vet att det är levererat till utlämningsställe först.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Hannes1234:

Nu är den i terminalen i Segeltorp, bara ca 5km från där jag bor. Jag tror Posten klarar det!

Joo då. du lär få ditt paket redan idag om du nu inte redan hämtat paketet ännu :).. Jobbar på posten själv och vi brukar får leveransen vid 11 och är klara med sortering efter 1-1½ timme beroende på hur mycket det kommit :3

Visa signatur

Chassi: Corsair Obsidian 500D RGB SE, PSU: Seasonic FOCUS+ 750W Platinum, Mobbo: ASUS ROG STRIX X570-F Gaming, CPU: AMD Ryzen 7 5800x @5050Mhz, CPU Kylning: Corsair H150i ELITE CAPELLIX, GPU: ASUS ROG STRIX GeForce RTX 3070 Gaming OC 8GB , RAM: G.Skill Trident Z RGB Series 32GB, M.2: WD Black SN850 M.2 SSD - 1TB, SSD: Samsung SSD 850 EVO 1TB[B]: Skärm: Asus TUF Gaming VG259QM, Asus TUF Gaming VG259QR