Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Medlem

Sapphire R9 Nano

Halloj! Köpte nyligen ett R9 Nano här på marknaden men ångrade mig egentligen innan jag ens fick hem det. Crossfire känns inte så viktigt när Overwatch är det tyngsta jag spelar.

Kortet är i superskick och underbart på alla vis men håller mig till mitt Fury X.

Kartong och originaltillbehör finns.

Buda på från 2400:- så ser vi vart vi hamnar. Bud under det ignoreras och då sätter jag det hellre i min andra dator.

Har inga problem med att mötas upp i Kalmar eller skicka mot fraktkostnad. Har gjort en del affärer här med goda omdömen i marknadsreferenstråden så känn er trygga.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Finnes coilwhine?

Visa signatur

AMD RYZEN 9 5900X - ASUS ROG X470-F STRIX - 32GB DDR4 @ 3200MHz - ASUS RTX 3070 Ti

Permalänk
Medlem

Lägger bud på 2400kr.

Visa signatur

pfSense: GA-J1900N-D3V Quad-core Celeron 2GHz, Samsung 4GB, pfSense 2.2.2@USB
ESXi: i5 3470S, Gigabyte GA-B75N, Corsair XMS3 16GB, Intel PRO/1000 VT Quad GbE, Streacom F7C, ESXi@USB
Campfire Audio Lyra II, HiFiMAN HE-400, Yamaha EPH-100, Audioengine D1, FiiO E10

Permalänk
Medlem

Enligt den förra ägaren fanns inget tjut, det enda jag hann reagera på var vid menyer på spel när man ligger i 1000fps. Men så är det väl i stort sett på alla kort tycker jag

Permalänk
Medlem
Skrivet av Trebsor:

Enligt den förra ägaren fanns inget tjut, det enda jag hann reagera på var vid menyer på spel när man ligger i 1000fps. Men så är det väl i stort sett på alla kort tycker jag

Det jag reagerar på, är att du håller kortet med bomullshandskar, mitt på PCIe-banorna

Finns många sätt att hålla i GPU:er. Men detta är fel på alla punkter.

(Menar inget illa, men när jag såg handskarna kunde jag inte låta bli, det är bara dumt att utmana ödet, speciellt när du ska sälja. Ska du ta produktfoto så lägg det på bordet bara, så får du en hand till jag tar bort mitt inlägg själv om några timmar)

Visa signatur

Pc 1--> [AsRock DualSata2][AMD4600+X2][7800GT] [Intel SSD X-25 80GB G2][1TB F3][750GB IDE][4GB XMSCorsiar]Pc 2--> [Asus Crosshair] [AMD 4800+X2] [2st 8800GT i SLI] [RAID 0 2x250GB] [6GB XMSCorsair] [Corsair HX750]Pc 3-->[HP Microserver 12TB]Pc 4--> AsRock P67 Extreme 4,i7 2600K @ 4.0 GHz,830 256GB,16GB 1600MHz, R9 290X Foto [Nikon D7000][70-300/35 1,8/18-55 [Skärmar=24",24",24" Eyefinity]

Permalänk
Medlem

@skog1s: Nejnej ha kvar ditt inlägg, kan vara bra för folk att veta. Ingen skada skedd, bokstavligt talat

Det är inga vanliga bomullshandskar utan ESD-handskar som är kvar från när jag jobbade som servicetekniker. Använder alltid dem när jag håller på med komponenter

Om någon annan ändå känner sig osäker så är bilden ifrån när jag precis fått kortet och innan jag satte in det i datorn för provrullning. Lade upp annonsen från lunchen på jobbet och det var den bilden jag hade

Permalänk
Medlem
Skrivet av Trebsor:

@skog1s: Nejnej ha kvar ditt inlägg, kan vara bra för folk att veta. Ingen skada skedd, bokstavligt talat

Det är inga vanliga bomullshandskar utan ESD-handskar som är kvar från när jag jobbade som servicetekniker. Använder alltid dem när jag håller på med komponenter

Om någon annan ändå känner sig osäker så är bilden ifrån när jag precis fått kortet och innan jag satte in det i datorn för provrullning. Lade upp annonsen från lunchen på jobbet och det var den bilden jag hade

Tack, ja då låter jag den vara kvar.
Ja, där ser man så lätt det är att döma på förhand

Coolt med ESD-handskar jag vill med ha såna

Vet du var man kan köpa ESD-handskar ?

Visa signatur

Pc 1--> [AsRock DualSata2][AMD4600+X2][7800GT] [Intel SSD X-25 80GB G2][1TB F3][750GB IDE][4GB XMSCorsiar]Pc 2--> [Asus Crosshair] [AMD 4800+X2] [2st 8800GT i SLI] [RAID 0 2x250GB] [6GB XMSCorsair] [Corsair HX750]Pc 3-->[HP Microserver 12TB]Pc 4--> AsRock P67 Extreme 4,i7 2600K @ 4.0 GHz,830 256GB,16GB 1600MHz, R9 290X Foto [Nikon D7000][70-300/35 1,8/18-55 [Skärmar=24",24",24" Eyefinity]

Permalänk
Medlem

@skog1s:

Elfa, Conrad, Ebay osv.

Visa signatur

CITERA OM DU VILL HA SVAR! :)

Permalänk
Medlem

Lägger bud på 2.500:-

När har du tänkt runda av? Mitt trogna 7970 sedan fyra år gick och dog nyligen så det skulle vara skönt att veta när en ev. affär kan göras

Visa signatur

He who fights with monsters should look to it that he himself does not become a monster. And if you gaze long into an abyss, the abyss also gazes into you.

Permalänk
Medlem

@Deathdancer: Tänkte låta denna gå till Söndagen, kan säga kl 18:00 + eventuellt någon enstaka minut ifall någon budare slänger in en bud i sista sekunden.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Trebsor:

@Deathdancer: Tänkte låta denna gå till Söndagen, kan säga kl 18:00 + eventuellt någon enstaka minut ifall någon budare slänger in en bud i sista sekunden.

Skönt, då vet jag. Tack

Visa signatur

He who fights with monsters should look to it that he himself does not become a monster. And if you gaze long into an abyss, the abyss also gazes into you.

Permalänk
Medlem

Jag och Deathdancer kom överens om ett köp nu-pris och kortet är nu sålt!