Permalänk

Funderar ifall man ska köpa USS Indianapolis, någon som har den ?

Visa signatur

Desktop: AMD Ryzen 9 7950X, ASUS 4090 ROG Strix, 32GB RAM DDR5 6000MHz CL36 FURY,
ASUS TUF Gaming X670E-Plus / Monitor/Tv: LG C2 42Tum/ Playstation 5 // Xbox Series X // iPhone 14 Pro// iPad Pro Air m1 // TV Vardagsrummet LG Oled 77CX Sovrummet LG OLED B7 55TUM. Övervåningen LG C1 65

Permalänk

Har den men inte spelat så mycket. Kanske 10 matcher. Merpart förluster. Men den kan nog bli bra när man lär sig att vinkla korrekt mot skotten. Radar på tier 7 var användbart.
Men kanonerna är grymma!

Visa signatur

Fractal Design North Vit/TG - Asus Z690-G - Intel Core i7 12700KF - Deepcool Assassin IV Vit - Asus x Noctua 4080 - Corsair 32GB LPX DDR5 - Samsung 980 Pro 1 TB - Asus TUF Gaming 1000W

Permalänk
Medlem

Funtar lite på british tag team pack (weirdo name), Warspite verkar ju rätt bra, någon som testat?

Permalänk
Medlem

Warspite är skitbra om man vet hur man spelar den. Finns en recension på forumet. Warspite 2.0 tror jag den heter. Bör ligga på US WOWS forum.

Permalänk
Medlem

@Reckie: Håller på till 7juni.

Permalänk
Medlem

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH vilka jävla åsnor man hamnat i lag med ikväll. Är det inte ett kryss som ställer sig framför så man TK killen och han börjar whina över det så är det nå riktiga kryss som alla drar iväg åt ett håll vilket lämnar helt vidöppet för motståndarna att komma igenom på sidan.

Blir så sjukt less på att nivån sjunkit så mycket på bara 1 månad.

Permalänk
Medlem

Hade 70% winrate i dag. Vissa dagar är bättre än andra.
TK är ju dock något man själv får ta ansvarar för, speciellt med torpeder för där är det enbart ens egna fel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Def_Dog:

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH vilka jävla åsnor man hamnat i lag med ikväll. Är det inte ett kryss som ställer sig framför så man TK killen och han börjar whina över det så är det nå riktiga kryss som alla drar iväg åt ett håll vilket lämnar helt vidöppet för motståndarna att komma igenom på sidan.

Blir så sjukt less på att nivån sjunkit så mycket på bara 1 månad.

Håller med dig. Under GNB har kvaliteten sjunkit enormt.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Har inget bra att skriva här så lite meningslöst skrivande får duga här så länge. Vem vet jag kanske kommer på nått att skriva här någon dag ;-)

Permalänk
Medlem

Tänkte på en grej, det blev kanske 10 matcher totalt igår kväll varav 7 av dom var jag märkt för TK, då gick ju alla rundor helt åt helvete. Det där med att folk drog åt ett håll etc etc, sen när TK-straffet släppte så gick rundorna helt plötsligt bättre, alla höll ihop och spelade bra.

Kan det verkligen vara så avancerat att deras algoritm vet vilka som kör som sopor så man paras ihop med dom när man är TK-straffad? Om det hade varit botar så skulle jag fattat men nu, det känns lite långsökt men hittar ingen annan förklaring.

Permalänk
Medlem

Kamikaze R finns i giftshoppen ny. Trevlig båt har haft många roliga matcher i den och den är inte farligt dyr heller.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Def_Dog:

Tänkte på en grej, det blev kanske 10 matcher totalt igår kväll varav 7 av dom var jag märkt för TK, då gick ju alla rundor helt åt helvete. Det där med att folk drog åt ett håll etc etc, sen när TK-straffet släppte så gick rundorna helt plötsligt bättre, alla höll ihop och spelade bra.

Kan det verkligen vara så avancerat att deras algoritm vet vilka som kör som sopor så man paras ihop med dom när man är TK-straffad? Om det hade varit botar så skulle jag fattat men nu, det känns lite långsökt men hittar ingen annan förklaring.

Svår fråga för det finns lika många teorier som det finns foliehattar. Har hört många olika om hur folk tror mm funkar. Oftast är det ju en känsla man har och sen när man väl tittar på fakta/stats så har det inte gått lika illa som man kände drt som.

Men vet exakt hur du känner dig för får ju sådana där dalar där alla går skit och sen ett par dagar senare så är man king of the world och allt går bra.

Märkt att sin win ratio ökar ju iaf när man spelar division och även fast man själv kör skit kan man oftast skratta bort det lättare om man är i division

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Äntligen klar med Arp Mission, tog "några" Atlanta spel.

Permalänk
Medlem

Måste säga att jag tycker Warspite är ett jäkla bra skepp! Iaf så passar det mig som handen i handsken, kunde vara liiiiite snabbare men annars är det effin awesome

Gick ju ok första rundan,

Sen gick det ännu bättre efter typ femte rundan

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Då kontrar jag med ett bätter skepp: New Mexico

Permalänk
Medlem

Khabarovsk cheese:

Av någon anledning lät de mig hålla igång utan minsta motstånd fram till de sista 15 sekunderna av matchen. Då var det dock för sent!

Visa signatur

| 12900k w/ Noctua NH-D15 | Gigabyte Z690 Aorus Pro | 32GB DDR5 Kingston 4800mhz | Corsair MP600 XT M.2 1TB | Gigabyte RTX 3090 Vision OC | Be Quiet! Dark Base 900 Pro | Seasonic Prime TX 1000w | 1x LG GN950 (27" 4k 144hz IPS) + 2x LG 27UK850 (27" 4k 60hz IPS)

Permalänk
Medlem
Permalänk

Tyvärr slutade matchen med en förlust, men lite nöjd över statsen ändå (Synd att man inte fick clear sky med 90 plan... men men)

http://imgur.com/5LrnfNA

Permalänk
SpelClockers

Som ett skämt tog jag Hermelin vilket Torachal var snabb på att utnyttja.
vi fick många komplimanger på en utmärkt Division
men lykades ändå bättre än cleveland

Visa signatur

dyslexics are teople poo.
Geeks Gaming Admin

Permalänk
Medlem

@The_Netrix:
Du valde ju det skeppet igen ju. Skyll dig själv.
Föresten det är inte helg nu utan ny vecka

Visa signatur

Har inget bra att skriva här så lite meningslöst skrivande får duga här så länge. Vem vet jag kanske kommer på nått att skriva här någon dag ;-)

Permalänk
Medlem

@Torach
Funkade inte "Leave queue" knappen eller?
Inte roligt för resten av laget..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wranz:

@Torach
Funkade inte "Leave queue" knappen eller?
Inte roligt för resten av laget..

Den vart grå skitsnabbt så jag hann inte.
Vi vann ändå och Netrix kom inte ens sist 😂

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Har inget bra att skriva här så lite meningslöst skrivande får duga här så länge. Vem vet jag kanske kommer på nått att skriva här någon dag ;-)

Permalänk
Medlem

Äntligen har de fixat Admiral Hipper <3

Permalänk

Vill bara önska alla jag spelat med en bra sommar och hoppas vi ses igen efter.

Nu väntar en 18h lång tågresa förutsatt att
kantvalls inte ställer till med något på spåret

PS. Hoppas även er jag inte spelat med får en lika bra sommar DS.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

@Rasmus117: Har de? På vilket sätt? Kände att skeppet hade enorm potential men räckte aldrig till egentligen.

Visa signatur

Nuvarande rigg: CPU: AMD R7 3700X, RAM: G.Skill Flare X, GPU: EVGA 1080Ti FTW3, Moderkort: Gigabyte GA-AX370-Gaming K7 (F51g), HDD: Samsung 840 SSD Pro Basic, WD Black Caviar 1TB SATA II, CPU-kylare: Corsair H115i (Noctua NF-A14), Chassi: Fractal Design R5, PSU: Seasonic Prime GX 1000

Permalänk
Medlem
Skrivet av Norrbotten:

Vill bara önska alla jag spelat med en bra sommar och hoppas vi ses igen efter.

Nu väntar en 18h lång tågresa förutsatt att
kantvalls inte ställer till med något på spåret

PS. Hoppas även er jag inte spelat med får en lika bra sommar DS.

Skickades från m.sweclockers.com

Gör allt för att du inte ska komma fram i tid. Även fast jag kan men inte kommer göra det är man lite avundsjuk på en datorfri sommar

Permalänk
Medlem

@Norrbotten:

Tack Stony önskar du får en bra sommar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av S-FighterPilot:

@Rasmus117: Har de? På vilket sätt? Kände att skeppet hade enorm potential men räckte aldrig till egentligen.

I patchen när de la in manual AA så satte de luftvärn vid torn 2 och 3 det gjorde att torn 2 inte kunde skjuta bakåt såvida fienden inte var 11km bort eller längre, torn 3 kunde inte skjuta fram 6,7km eller närmre.

Förra patchen fick Hipper bättre HE då hans AP har riktigt dåliga penetrations möjligheter sen fick Hippern ett C skrov med bättre AA.

Då kunde torn 2 o 3 inte skuta mer än rakt ut åt sidorna dvs du måste visa Bredsida för att skjuta samtliga kanoner.

Nu var de en minipatch som gjorde att tornen kan åka igenom luftvärnen bredvid kanonerna så alla torn kan skjuta på samma mål med.

Så nu har Hipper tillbaka sina möjligheter att vinkla o skjuta, den har bra HE och den har nu bättre AA än new Orleans.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Norrbotten:

Vill bara önska alla jag spelat med en bra sommar och hoppas vi ses igen efter.

Nu väntar en 18h lång tågresa förutsatt att
kantvalls inte ställer till med något på spåret

PS. Hoppas även er jag inte spelat med får en lika bra sommar DS.

Skickades från m.sweclockers.com

Tack detsamma Stony

Visa signatur

Har inget bra att skriva här så lite meningslöst skrivande får duga här så länge. Vem vet jag kanske kommer på nått att skriva här någon dag ;-)

Permalänk
Skrivet av Rasmus117:

I patchen när de la in manual AA så satte de luftvärn vid torn 2 och 3 det gjorde att torn 2 inte kunde skjuta bakåt såvida fienden inte var 11km bort eller längre, torn 3 kunde inte skjuta fram 6,7km eller närmre.

Förra patchen fick Hipper bättre HE då hans AP har riktigt dåliga penetrations möjligheter sen fick Hippern ett C skrov med bättre AA.

Då kunde torn 2 o 3 inte skuta mer än rakt ut åt sidorna dvs du måste visa Bredsida för att skjuta samtliga kanoner.

Nu var de en minipatch som gjorde att tornen kan åka igenom luftvärnen bredvid kanonerna så alla torn kan skjuta på samma mål med.

Så nu har Hipper tillbaka sina möjligheter att vinkla o skjuta, den har bra HE och den har nu bättre AA än new Orleans.

Ah, nu när du säger det så var man tvungen att ha konstiga vinklar ja.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Nuvarande rigg: CPU: AMD R7 3700X, RAM: G.Skill Flare X, GPU: EVGA 1080Ti FTW3, Moderkort: Gigabyte GA-AX370-Gaming K7 (F51g), HDD: Samsung 840 SSD Pro Basic, WD Black Caviar 1TB SATA II, CPU-kylare: Corsair H115i (Noctua NF-A14), Chassi: Fractal Design R5, PSU: Seasonic Prime GX 1000