Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Inställning denon avr 2802. Ungarna har mixtrat!!!

Permalänk
Medlem

Inställning denon avr 2802. Ungarna har mixtrat!!!

Hej! Tror ungarna har varit och petat på min receiver !
Får bars ett dovt ljud där man mest hör musik och effekter, allt tal hörs JÄTTE lågt. Detta sker bara när jag vill ha surround ljud ( trycker på knappen "Dolby / dts surround") alla andra varianter funkar bra tex: direct, 5ch/6ch stereo och stereo.
Har pillat i en halvtimme nu men får inte till det. Hjälp!!!

Visa signatur

\\ Intel® Core i5-2500K Processor Quad Core, 3.3Ghz, 6MB \\Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8GB Heatspreader \\ EVGA GeForce GTX 780 CLASSIFIED \\ Nätagg Corsair AX760 \\ Moderkort ASUS P8Z68-V PRO/GEN3\\ Bitfenix Raider chassi \\ Mus logitec G500 \\ Hårddisk Samsung 840 pro 256 gig \\ Maxtor 500 gig 7200 rpm \\ Steelseries mekaniskt tangentbord \\ Världens bästa pappa kaffekopp "blue edition" \\

Permalänk
Rekordmedlem

Låter mest som en felaktig högtalarkonfiguration så centerljudet försvinner, gör om hela setupen.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mrqaffe:

Låter mest som en felaktig högtalarkonfiguration så centerljudet försvinner, gör om hela setupen.

Detta är ju pinsamt!
En ljudkabel till centern satt löst.
Det är nu fritt fram att förudmjuka mig på bästa sätt, avstängning från sweclockers kan jag också acceptera !!!
*skäms*

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

\\ Intel® Core i5-2500K Processor Quad Core, 3.3Ghz, 6MB \\Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8GB Heatspreader \\ EVGA GeForce GTX 780 CLASSIFIED \\ Nätagg Corsair AX760 \\ Moderkort ASUS P8Z68-V PRO/GEN3\\ Bitfenix Raider chassi \\ Mus logitec G500 \\ Hårddisk Samsung 840 pro 256 gig \\ Maxtor 500 gig 7200 rpm \\ Steelseries mekaniskt tangentbord \\ Världens bästa pappa kaffekopp "blue edition" \\

Permalänk
Medlem
Skrivet av Inzane80:

Detta är ju pinsamt!
En ljudkabel till centern satt löst.
Det är nu fritt fram att förudmjuka mig på bästa sätt, avstängning från sweclockers kan jag också acceptera !!!
*skäms*

Skickades från m.sweclockers.com

Kom ihåg att säga förlåt till barnen så ska vi inte säga något