Permalänk
Medlem

i5 4690k, 1000 kronor

Byggde min dator för några månader sedan, bestämde mig nyligen för att uppgradera till en 4790k. Därför har jag nu en 4690k som ligger och skräpar, så tänkte göra ett försök att få den såld här

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2677308

Processorn har bara använts i några månader och då utan några som helst problem, testade att överclocka lite grann och 4.3ghz var inga problem men jag testade inte att gå högre än så. För övrigt har jag mestadels kört på standardclocken 3.5ghz. Temperaturerna har aldrig varit speciellt höga då jag kör med en h100i gtx.

Jag har kvar förpackningen med stock kylaren osv och kvitto, säljer den som jag köpte den i förpackningen med samma innehåll.

Bud börjar på 1000 kronor.

Kontakt: *Bort /mod* via SMS

Reserverar mig att sälja till vem jag vill och när jag vill tills det att pengar är överfört. Då är det bindande.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Tidigare nickad: "Samwell"

Permalänk
Medlem

Bjuder 1000:- o jag behöver inte kylaren.

Permalänk
Skrivet av Arvi54:

Bjuder 1000:- o jag behöver inte kylaren.

Lite små-fishy att alla hans inlägg han har gjort är inatt eller det är kanske bara jag?

Absolut inget illa menat om han är legit men ringde några varningsklockor..

Permalänk
Medlem

Hmm du år väl möta upp öga mot öga då kanske

Visa signatur

1:MSI Z170A G M5| I7-6700K @ 4.7Ghz | CV 4x8GB LPX DDR4 3000 | NH-D15S | FD N R2 650W | FD R5 White | GTX780Ti
2:P8Z68-V PRO/GEN3 | I7-2700K @ 4.6Ghz | XMS3 DDR3 16GB 1600 | NH-D15S | GTX 770 | FD R3 White | Benq XL2720T
3:GA-Z77-D3H | i5-3570K @ X.XGhz | Corsair DDR3 16GB 1600 | GTX 660 Ti DCUII TOP | Benq G2420HD
4:Intel S5500BC | 2x Xeon X5650 | 32GB ECC | Samsung 850 EVO 500GB | 2x Hyper 212 EVO | TX750 V2 | CM Stacker 32TB
5:HTPC | Nvidia Shield TV 16GB (P2897) | ZOTAC ZBOX Nano AQ01 | 8GB DDR3 | A1200 72MB Blizzard 1230IV+SCSI-Kit

Permalänk
Avstängd
Skrivet av viggehN:

Lite små-fishy att alla hans inlägg han har gjort är inatt eller det är kanske bara jag?

Absolut inget illa menat om han är legit men ringde några varningsklockor..

Swishar man så får man upp mottagarens riktiga namn. Blir man lurad så kan man bränna hens hus i värsta fall.

Permalänk
Medlem

Hahahhahaha Samuel, den här snubben känner jag IRL. Inget ni behöver oroa Er för!

Permalänk

Att börja med ett lågt startbud är ju annars ett smart sätt att få många budgivare.

Visa signatur

i5 4690k @ 4.2ghz, Gtx 1060 3gb stock, 4x4gb ddr3

Permalänk
Medlem

@viggehN: behövs alla dessa varningar här oxå? har inte sett det tidigare bara.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SuLioS:

Swishar man så får man upp mottagarens riktiga namn. Blir man lurad så kan man bränna hens hus i värsta fall.

Bränna hönshus varför då ??

Visa signatur

╔ Corsair 32GB DDR4 CL15 3000Mhz VENGEANCE RGB ■
╠ ASUS-ROG-MAXIMUS-X-HERO ■ ASUS-ROG-STRIX-RTX2070-OC ■ i7 8700K
╠ DeepCool Captain 280EX RGB ■ 2x Samsung 970 EVO 500GB■
╠ Deepcool NEW ARK 90 Electro Limited Edition NR58 ■ XFX PRO1000W Limited Black Edition
╚ Samsung SE790C 34" Ultrawide 3440x1440@75Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av fermia:

Bränna hönshus varför då ??

Du vet inte vad som menas med hen?

Permalänk
Avstängd

1000 ink frarkt

Permalänk
Medlem

Anledningen för er som undrar till att alla mina ~10 posts är från inatt är för att jag behövde 10 posts för att lägga ut annonsen. Har haft kontot sen ett tag tillbaka runt 2015 någon gång, men uppfyllde inte 10 post req eftersom jag bara lurkat då och då.

Jag är legit och jag är den jag säger att jag är, inga hönhus behöver brännas här

Visa signatur

Tidigare nickad: "Samwell"

Permalänk
Medlem
Skrivet av SUMITOMO:

Du vet inte vad som menas med hen?

Jå det vet jag Men HEN är HÖNA på engelska inte något PK fjanteri ord

Visa signatur

╔ Corsair 32GB DDR4 CL15 3000Mhz VENGEANCE RGB ■
╠ ASUS-ROG-MAXIMUS-X-HERO ■ ASUS-ROG-STRIX-RTX2070-OC ■ i7 8700K
╠ DeepCool Captain 280EX RGB ■ 2x Samsung 970 EVO 500GB■
╠ Deepcool NEW ARK 90 Electro Limited Edition NR58 ■ XFX PRO1000W Limited Black Edition
╚ Samsung SE790C 34" Ultrawide 3440x1440@75Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av fermia:

Jå det vet jag Men HEN är HÖNA på engelska inte något PK fjanteri ord

Duktig du är som kan plocka ett ord ur en svensk mening och relatera till ett annat språk

Permalänk
Medlem
Skrivet av SUMITOMO:

Duktig du är som kan plocka ett ord ur en svensk mening och relatera till ett annat språk

Duktig du är som är så PK

Visa signatur

╔ Corsair 32GB DDR4 CL15 3000Mhz VENGEANCE RGB ■
╠ ASUS-ROG-MAXIMUS-X-HERO ■ ASUS-ROG-STRIX-RTX2070-OC ■ i7 8700K
╠ DeepCool Captain 280EX RGB ■ 2x Samsung 970 EVO 500GB■
╠ Deepcool NEW ARK 90 Electro Limited Edition NR58 ■ XFX PRO1000W Limited Black Edition
╚ Samsung SE790C 34" Ultrawide 3440x1440@75Hz

Permalänk

@Weylo
Fortsätter med 1100:- inkl. frakt och passar på och fråga om sluttid för budgivningen.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@glennborg:

Har inte bestämt något specifikt datum för när budgivningen ska "stängas" men annonsen håller i en månad sen försvinner den så längre än så blir det i alla fall inte. Vill dock få den såld så snart som möjligt så försöker nog skynda på det hela så mycket jag kan och få den såld till ett hyfsat pris inom några dagar.

Visa signatur

Tidigare nickad: "Samwell"

Permalänk

@Weylo: Jag ger 1500kr för cpu:n utan kylare + frakt :3

Permalänk
Medlem

@Riverhills: Den är din, hör av dig till mig med adress osv

Visa signatur

Tidigare nickad: "Samwell"

Permalänk
Medlem

@Weylo: Kan jag ta den för 1600? ^^

Visa signatur

1337 (Leet = Elite) speak is the latest bastardisation of the English language by our friends from across the Atlantic. It was developed by thousands of adolescent, spotty nerds with no life, poor literacy and non-existent personal hygiene

Permalänk
Medlem

@Kanzaki: Det kan du, fram tills att pengar är överförda och allt är klart så säljer jag till den som bjuder högst Hör av dig på numret ovan!

Visa signatur

Tidigare nickad: "Samwell"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Weylo:

@Kanzaki: Det kan du, fram tills att pengar är överförda och allt är klart så säljer jag till den som bjuder högst Hör av dig på numret ovan!

Hehe absolut Får lönen inatt... Men blev blåst för inte så längesedan här på marknaden och överförde pengar men fick aldrig någon vara.. Vill veta hur vi kan göra detta på bästa möjliga vis och försäkra trygghet. Jag känner inte att det känns bra å föra över pengar utan att man ens vet att något kommer skickas.. Man får inte ens tillbaka nått från försäkringen.. Sånt är livet.

Visa signatur

1337 (Leet = Elite) speak is the latest bastardisation of the English language by our friends from across the Atlantic. It was developed by thousands of adolescent, spotty nerds with no life, poor literacy and non-existent personal hygiene

Permalänk
Medlem

@Kanzaki: Vi får försöka lösa det på bästa sätt. Har själv bara sålt/köpt något via forumsmarknad vid ett tillfälle förr så är inte speciellt erfaren själv, men förstår oron då jag själv känt detsamma

Visa signatur

Tidigare nickad: "Samwell"

Permalänk
Medlem

Finns den kvar?

Visa signatur

I changed my shape today.
Human, at the break of day.
Dropped my suit without a noise.
The sun gave me no choice.