Permalänk
Avstängd

Billig laddar-adapter, hjälp!!

Hejsan!

Min flickväns Dell Inspirion n5110 har slutat ladda.

För att göra det enkelt för oss, så tänkte vi köpa en ny laddare.

Nu är problemet som sådant att en ny laddare från dells hemsida kostar typ 60 dollar, vilket är way to much.

Kan ni snälla hjälpa oss i adapterdjungeln?

(NSW24431 är modellen på själva adaptern)

Permalänk
Medlem
Visa signatur

"If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now."

Permalänk
Avstängd

Okej, den skulle alltså fungera?

F.ö så står det att leveranstiden beräknas till mitten av september, är det rimligt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av makkii123:

Hejsan!

Min flickväns Dell Inspirion n5110 har slutat ladda.

För att göra det enkelt för oss, så tänkte vi köpa en ny laddare.

Nu är problemet som sådant att en ny laddare från dells hemsida kostar typ 60 dollar, vilket är way to much.

Kan ni snälla hjälpa oss i adapterdjungeln?

(NSW24431 är modellen på själva adaptern)

Hur lång leveranstid har Dell? Är det värt att vänta eller att avstå en fredagspizza?

Visa signatur

XFX 500W, ASUS P5K-E/WIFI-AP, E6600@3,0GHz, Corsair PC6400 XMS2 XTREME 3GB, XFX HD7870
"Elementet är helt orelevant, ta i chassiet. Det är chassiet och delarna i som du vill ha samma laddning som, för jag antar att du inte ska bygga element? " - elklazor 2014

Permalänk
Medlem
Skrivet av makkii123:

Okej, den skulle alltså fungera?

F.ö så står det att leveranstiden beräknas till mitten av september, är det rimligt?

Den skulle fungera.

Och nej, mitten av september är inte rimligt men det är heller inte sant. Det brukar ta en vecka MAX att få hem grejer från Amazon, så häng inte upp dig på det.

Visa signatur

"If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now."

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Johan^junior:

Hur lång leveranstid har Dell? Är det värt att vänta eller att avstå en fredagspizza?

Fast nu handlar det ju inte om EN fredagspizza, utan typ 10

Skrivet av Krabbtumme:

Den skulle fungera.

Och nej, mitten av september är inte rimligt men det är heller inte sant. Det brukar ta en vecka MAX att få hem grejer från Amazon, så häng inte upp dig på det.

Ahh, okey! Har ingen som helst erfarenhet av att handla på Amazon, så bra att veta!
Tack!