Permalänk
Medlem

Amiga 1200

A1200 säljes, kickstart 3.0. Jag vet att jag inte kommer få tillbaka nypris för den (tror det var 4800:- ) men efter många år tog jag fram den ur garderoben och den startade, och jag hoppas den kan komma någon till glädje. Workbench disketterna fungerar, samt Dune 2. Det som sticker ut på sidan var dåtidens "getto-mod"; möjlighet att koppla in externa 3.5" IDE diskar. Dock har jag tappat bort min disk... Medföljer 5 lådor med disketter (se bild) samt mus och joystick. Notera att den är rätt gulnad då solen verkar ha lyst på 2/3 av den. Då jag saknar originalkartong så är det upphämtning alternativt avlämning i Norrköping/Linköping som gäller.

Utgångspris 600:-

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Budar 600.

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Medlem

800

Visa signatur

Opteron 144 1,8@2,61 w/TTBT (1.56V, I38C/L49C) - MSI K8N Neo4-FI - 2Gb Noname DDR400 - 1*250Gb Maxtor DM10 S-ATA - Matrox Mystique PCI (!) - Fortron Source 550W

Permalänk
Medlem

Vilken nostalgi alltså och se en Amiga med alla dessa disketter. Epic

Lycka till med din annons

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sandell:

Hej ditt bud är noterat.

Oj känslan av att höra en diskettstation, man var 14 år igen för en liten stund! Grabben satt bredvid och undrade varför pappa var så konstig, och om det var 50 år sedan spelen såg ut så här (den sista kommentaren sved litegrann)

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Medlem

1000

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Opteron 144 1,8@2,61 w/TTBT (1.56V, I38C/L49C) - MSI K8N Neo4-FI - 2Gb Noname DDR400 - 1*250Gb Maxtor DM10 S-ATA - Matrox Mystique PCI (!) - Fortron Source 550W

Permalänk
Medlem

@Sandell: Ditt bud är noterat. Jag låter budgivningen fortlöpa kvällen/natten ut. Sedan är den din om budet står sig.

Permalänk
Medlem

Budar 1100 SEK!

Permalänk
Medlem

@iRonNuke: Amigan är din. Skicka PM så kan vi komma överens om praktiska detaljer. Mvh D

Permalänk
Medlem

@ironnuke: Grattis! Jag var dock först!