Permalänk
Medlem

Tangentbord fungerar ej

Startar upp min dator. Skärm och mus fungerar som vanligt. Men tangentbordet varken lyser eller fungerar. Musen fungerar i USB portar tangentbordet fungerar i. Har testat att koppla i tangentbordet i både USB 3.0 och 3.1. I USB 3.1 har det fungerat innan.

Är det av intresse så har jag ett mad catz v7.

Permalänk
Hjälpsam

Testa tangentbordet i en annan dator, troligen dött tangentbord. Kontakta i sådana fall din återförsäljare.

Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fluf:

Testa tangentbordet i en annan dator, troligen dött tangentbord. Kontakta i sådana fall din återförsäljare.

Tangentbordet fungerar på en annan dator.
Kan det handla om drivrutinerna?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Har nu lyckats komma in på datorn med hjälp av skärmtangentbordet. Datorn visar då en okänd USB-enhet. När jag sedan klickar mig in på mina enheter på kontrollpanelen säger drn att begäran av enhetsbeskrivning misslyckades. Har felsökt enheten, det gör ingen skillnad.

Skickades från m.sweclockers.com

Jag har nu också testat att ladda ner drivrutiner för tangentbordet, men för att köra dessa måste jag ansluta tangentbordet till datorn, men datorn accepterar ej att jag har anslutit tangentbordet