Permalänk
Permalänk

TKL, +1, alltid. Topre, +1 - tror jag, vet inte än. Det är det som är problemet. De är så förb*nnat dyra och svåra att leta fram så man vågar inte köpa.

Visa signatur

[4790k@4.6]+[RTX 3070 OC]+[16GB]+[4x SSD]+[NZXT+700W Gold]+[Win7]+[2x Samsung SA27950D <3]+[Topre TKL]+[G403 Hero wired]+[HyperX Cloud Alpha S]+[KingKong 2 Pro]. ZBook 17 G5, Quadro P3200, Win11.

Permalänk
Inaktiv

Någon som vet var man köper Topre med svenska tecken?

Permalänk
Medlem

@anon114264: Här, det finns en 105a också om du vill ha med numpad.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon114264:

Någon som vet var man köper Topre med svenska tecken?

Vet inte om keyboardco fortfarande säljer realforce, annars är det väl att jaga ett med uk-caps och köpa nya dessvärre.

1+2. Har inte ägt något annat än hhkb och novatouch, båda är vettiga imho. Kan vara värt att kolla på plum-brädorna om du kan klara dig med ansi för 1/3 av priset av ett med äkta topre.
3. Det var inget problem för min del, men jag byter mellan mx-brytare ofta

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av HolyFather:

TKL, +1, alltid. Topre, +1 - tror jag, vet inte än. Det är det som är problemet. De är så förb*nnat dyra och svåra att leta fram så man vågar inte köpa.

Såg att tråden uppdaterades, kan avslöja att det blev en Topre Tenkeyless-bräda sen och jag är helnöjd <3

Skrivet av anon114264:

Någon som vet var man köper Topre med svenska tecken?

Skrivet av Khers:

@anon114264: Här, det finns en 105a också om du vill ha med numpad.

Japp, Realforce finns (även på amazon.co.uk som har snabb frakt) men de är lite onödigt svulliga i djupled för min skärmfot som inte går under. Men det är ju inte säkert det är så på ditt skrivbord.

Mina PBT lågprofil DSA Quartz är verkligen vackra tycker jag. Hade nog köpt bumblebeeliknande också om de gjorde ett som inte hade signalfärg på Qwerty. Men jag har fler keycaps än jag behöver. Eller har man det?

Visa signatur

[4790k@4.6]+[RTX 3070 OC]+[16GB]+[4x SSD]+[NZXT+700W Gold]+[Win7]+[2x Samsung SA27950D <3]+[Topre TKL]+[G403 Hero wired]+[HyperX Cloud Alpha S]+[KingKong 2 Pro]. ZBook 17 G5, Quadro P3200, Win11.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Khers:

@Klappis: Här, det finns en 105a också om du vill ha med numpad.

Tack! £192 med frakt är inte så farligt. Klarar mig inte utan TKL dock.

Skrivet av willeykk:

Vet inte om keyboardco fortfarande säljer realforce, annars är det väl att jaga ett med uk-caps och köpa nya dessvärre.

1+2. Har inte ägt något annat än hhkb och novatouch, båda är vettiga imho. Kan vara värt att kolla på plum-brädorna om du kan klara dig med ansi för 1/3 av priset av ett med äkta topre.
3. Det var inget problem för min del, men jag byter mellan mx-brytare ofta

Skickades från m.sweclockers.com

Så Realforce är de enda som gäller?

Skrivet av HolyFather:

Såg att tråden uppdaterades, kan avslöja att det blev en Topre Tenkeyless-bräda sen och jag är helnöjd <3

Japp, Realforce finns (även på amazon.co.uk som har snabb frakt) men de är lite onödigt svulliga i djupled för min skärmfot som inte går under. Men det är ju inte säkert det är så på ditt skrivbord.

Mina PBT lågprofil DSA Quartz är verkligen vackra tycker jag. Hade nog köpt bumblebeeliknande också om de gjorde ett som inte hade signalfärg på Qwerty. Men jag har fler keycaps än jag behöver. Eller har man det?

Du körde med Svenska tecken?

Permalänk
Skrivet av anon114264:

Tack! £192 med frakt är inte så farligt. Klarar mig inte utan TKL dock.

Så Realforce är de enda som gäller?

Du körde med Svenska tecken?

Japp.

Hehe, TKL är kung Kör bara 88-key på alla mina och på jobbet.

Nja, Realforce finns i lager, andra får man leta begagnat tror jag. Novatouch är riktigt fint, skulle köpa ett till! Hm, Amazon-sidan verkar antyda att man kan förbeställa, och säljaren är aktiv 8:e Nov i år, men ställa en fråga på Amazon är att gyttra sig igenom ett snår av sidor tills man träffar rätt så jag har ingen aning om leveranstid. Det är dock UK så inga ÅÄÖ, men ISO iaf! Enligt svaren.

Visa signatur

[4790k@4.6]+[RTX 3070 OC]+[16GB]+[4x SSD]+[NZXT+700W Gold]+[Win7]+[2x Samsung SA27950D <3]+[Topre TKL]+[G403 Hero wired]+[HyperX Cloud Alpha S]+[KingKong 2 Pro]. ZBook 17 G5, Quadro P3200, Win11.