Qpad Qh-90, byperx Cloud och Cloud 2

Permalänk
Medlem

Qpad Qh-90, byperx Cloud och Cloud 2

Hej!
Jag hade tänkt köpa nytt headset och har tästat qh-90 och dom är extremt sköna, sen läste jag att hyperx Cloud och Cloud 2 nästan var samma headset.
Vad är skillnaden, bortsätt från utseendet och tillverkare?

Permalänk
Medlem

Enda skillnaderna mellan qh-90 och cloud 1 är att det medföljer tygkuddar och en flygplansadapter till cloud och inte till qh-90. Cloud 2 ska väl i princip vara samma sak fast med ett usb-ljudkort som också följer med.

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd flyttad*
/moderator

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Prodigys:

Enda skillnaderna mellan qh-90 och cloud 1 är att det medföljer tygkuddar och en flygplansadapter till cloud och inte till qh-90. Cloud 2 ska väl i princip vara samma sak fast med ett usb-ljudkort som också följer med.

Vad är en flygplansadapter?
Vadå för kuddar?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Kuddarna är de som sitter emot ditt öra, Finns ett par i "läder" och ett par i "tyg" som medföljer,

Jag skulle satsa på ett par HyperX Cloud 2 lurar då fått pris som bästa headset under 1000 lappen.
Använder dessa själv och ljudet via usbn är brutalt, sitter ett 7,1 ljudkort på den flätade kabeln.
Kvalité lurar rakt av!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pzykozz:

Kuddarna är de som sitter emot ditt öra, Finns ett par i "läder" och ett par i "tyg" som medföljer,

Jag skulle satsa på ett par HyperX Cloud 2 lurar då fått pris som bästa headset under 1000 lappen.
Använder dessa själv och ljudet via usbn är brutalt, sitter ett 7,1 ljudkort på den flätade kabeln.
Kvalité lurar rakt av!

Ok jag tror att alla kostar under tusenlappen=DDD

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Permalänk
Medlem

ja va riktigt nöjd med mina QH 90 innan jag gick över till trådlösa hörlurar.

Visa signatur

Moderkortsmodems problem.

Permalänk
Medlem
Skrivet av 76FELIX:

Hej!
Jag hade tänkt köpa nytt headset och har tästat qh-90 och dom är extremt sköna, sen läste jag att hyperx Cloud och Cloud 2 nästan var samma headset.
Vad är skillnaden, bortsätt från utseendet och tillverkare?

Cloud 1 och QH-90 är samma lurar med olika tillbehör. Cloud 2 är uppdaterade lurar, men jag har inte läst så mycket om dom.
Själv äger jag ett par QH-90. Bästa lurar jag har haft.

Men ska du välja en av dessa hade jag Cloud 2 då den har ett riktigt fint pris!
https://www.inet.se/produkt/8501549/kingston-hyperx-cloud-ii-...

Permalänk

Jag har QPAD QH 90 nu och är extremt nöjd, funderar rakt på att köpa ett par Kingston HyperX Cloud II på inet då det var bra pris just nu! för 499kr får du inget bättre!

Visa signatur

Spec Dator:
Chassi:Fractal Design Define S Mobo:ASUS ROG STRIX Z390-F GAMING CPU:Intel Core i9 9900K stock Kylare:Cooler Master MasterAir Maker 8 RAM:16Gb DDR4 3000mhz GPU:2080Ti ROG STRIX GAMING OC SSD:Adata SX900 128GB M.2 SSD:Intel 660p 2TB HDD:1TB Seagate Baraquda 7200RPM SSHD:2TB Seagate Firecuda PSU:Corsair RM750x 80+ Gold OS:Windows 10 pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av DreinLifeOfYou:

Jag har QPAD QH 90 nu och är extremt nöjd, funderar rakt på att köpa ett par Kingston HyperX Cloud II på inet då det var bra pris just nu! för 499kr får du inget bättre!

Jag hittade cloudx nu på wehallen och dom kostade 790kr, vad är skillnaden på cloudx och cloud1/2?

Skickades från m.sweclockers.com