Farligt projekt vinner Månadens Galleri

Trädvy Permalänk
Number Six
Registrerad
Dec 1999

Farligt projekt vinner Månadens Galleri

I årets sista Månadens Galleri får timpelay sin revansch efter Casemod Championship och intar första platsen med sitt farliga bygge AVOID.

Läs hela artikeln här

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa leder till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Okt 2003

Grattis! Snyggt jobbat!

AMD Ryzen 9 3950X | Asus Crosshair VIII Hero | 64 GB DDR4 3200MHz | MSI GeForce RTX 2070 Super Ventus OC 8GB | 4 SSD + 4 HDD

Trädvy Permalänk
Gigabyte
Registrerad
Maj 2014

Grattis Tim, helt klart välförkänt!

/A

GIGABYTE Community Manager (VGA & PC-Peripherals)
Frågor om GIGABYTE produkter? Skicka ett meddelande!

Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
Kristianstad
Registrerad
Jul 2016

Fint bygge, grattis!

||i5-4690K@4,7GHZ||Z97-A||GTX970@1,5/2GHZ||CM V700||8GB RAM@2,6GHZ||H440||NH-D15s||G10+H55|||Win10||
Unique valley score, ExtremeHD >3047

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skara
Registrerad
Okt 2012

Värdig vinnare, grattis!

MoB: Z77M-D3H | CPU: i7 3770K 3,5 GHz | GPU: GTX 1070 8GB | RAM: 2x8GB 1600MHz | SSD: V300 120GB | HD: Barracuda 1TB | Skärm: ASUS PG279Q| T.bord: Tesoro RGB | Mus: Qpad 8K | Högt.: Logitech 5:1 | Chassi: FD Define R3 | PSU: FD Integra R2 650W | CPU kylare: CM Hyper 212 EVO | Laptop: Lenovo Y50-70 | Multifunktions Dreamhack-hylla "DH-box" | Galleri DH-Box| Projekt T.E.B | Galleri T.E.B

Trädvy Permalänk
Proffsmoddare
Plats
Västerås
Registrerad
Jun 2006
Skrivet av Sir_Manfred:

Grattis! Snyggt jobbat!

Skrivet av GIGABYTE XG:

Grattis Tim, helt klart välförkänt!

/A

Skrivet av Fisken1986:

Fint bygge, grattis!

Skrivet av Henrik-W:

Värdig vinnare, grattis!

Stort tack! Skön revansch

CRATER | VISION | TILT | CORE X | IRIS | TORQUE | AVOID | BLACKOUT | ISO
Instagram: timpelay Facebook: timpelay

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2016

Varför var det farligt?

i7 7700k @4.6ghz - 16gb ram @3000mhz - 8gb Sapphire Raqdeon Vega 64 nitro+ - Acer 34 ed347ckr 100hz

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Sep 2012

är det bara jag som alltid ser "Timeplay" istället för "Timpelay"?

sjukt jobbigt i-lands problem <.<

OnT: Välförtjänt vinst

Dator 1: i7 5960X | ASUS X99-E WS | EVGA Titan X + MSI Titan X SLI | 3x Qnix 2710| 1.2TB PCI-E SSD+120gb SSD | 64gb RAM | Seasonic X-1250
Dator 2: i5 4670k | 1x 780 | 256gb SSD | 16gb RAM | BeQuiet L8 650w
Laptop: Asus G551jm | GTX 860m | i7 4710HQ | 8gb RAM

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2011
Skrivet av Benizakura83:

Varför var det farligt?

Det ska undvikas, då måste det väl vara farligt?

'Three things are infinite. The universe, human stupidity and Winrars trial period.' - Albert Einstein

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Maj 2002

Mycket snyggt bygge!

Råd tas på eget ansvar.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Feb 2012
Skrivet av Tommty:

Nej jag har läst det som Timeplay varje gång och var tvungen att kolla när jag läste detta, mycket riktigt så hette han Timpelay så där ser man

Trädvy Permalänk
Proffsmoddare
Plats
Norrtälje
Registrerad
Okt 2011

The correct project won this month!! Well done once again Tim! I personally love this project and am glad that it finally gets recognition it truly deserves. Great work mate!

Trädvy Permalänk
Proffsmoddare
Plats
Västerås
Registrerad
Jun 2006
Skrivet av Tommty:

Skrivet av Cudage:

Nej jag har läst det som Timeplay varje gång och var tvungen att kolla när jag läste detta, mycket riktigt så hette han Timpelay så där ser man

Lurigt Jag har valt att uttala det som timplay/teamplay.
Grundar sig i att jag vill använda ett namn som är helt eget, prova till exempel att googla timpelay.

Och Tack!

CRATER | VISION | TILT | CORE X | IRIS | TORQUE | AVOID | BLACKOUT | ISO
Instagram: timpelay Facebook: timpelay

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sweden
Registrerad
Maj 2006
Skrivet av MetallicAcid:

The correct project won this month!! Well done once again Tim! I personally love this project and am glad that it finally gets recognition it truly deserves. Great work mate!

While your build certainly is more special and has more custom features, you're probably right - the execution on the AVOID system is all around great. God damn great job on Echelon tho bro.

Emerald Moon | Custom vattenkyld mITX speldator i NCASE M1. | Magmoor V3 | Byggd på EK Fluid Gaming Kit | Tristram | Unik loop med X-Flow radiatorer | Cairodrome | Vattenloop i det enorma Tower 900 | Lavender | Custombygge i Lian Li PC-Q37 | Aquatic Ambiance | Min main rigg i PC-011 Dynamic

Trädvy Permalänk
Proffsmoddare
Plats
Norrtälje
Registrerad
Okt 2011
Skrivet av ggalaxyy:

While your build certainly is more special and has more custom features, you're probably right - the execution on the AVOID system is all around great. God damn great job on Echelon tho bro.

Thank you sir <3

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2016

@Zache_: aaaaaaaaaah AVOID....fyndigt fyndigt

i7 7700k @4.6ghz - 16gb ram @3000mhz - 8gb Sapphire Raqdeon Vega 64 nitro+ - Acer 34 ed347ckr 100hz

Trädvy Permalänk
Corsair
Plats
Sverige
Registrerad
Okt 2012

Grattis till alla vinnare åter igen! Jag kommer kontakta er via PM här på Sweclockers angående priserna.