Nintendo Switch får svenskt pris

Permalänk
Medlem

Vad har Nintendo för USP med Switch?

Dyraste och klenaste konsolen på samma gång och de bundlar inte ens med ett spel!

Dom ska ev börja ta betalt för online tjänster, vilket var den stora fördelen med Nintendo att man slapp!

Det enda spel jag ville ha var kommande MK8 Deluxe som visade vara en ytterst liten expansion till vanliga Mario Kart 8 till Wii U.

Det är inget stort steg mellan Wii U och Switch, så jag har tappat intresset totalt för Switch. Köper hellre en PS4 Pro som går att köra VR och uppskalade spel i 4K för typ samma peng och kör vidare på min Wii U och 3DS istället.

Fördelar med Switch

+ Går att ta med sig (men får sämre prestanda odockad)
+ Något starkare hårdvara än Wii U
+ Cartridge (snabba laddtider)
+ Stöd för GameCube spel via Virtual Console

Nackdelar

- Dyr!
- Fortfarande för klen hårdvara för köra tyngre titlar som tex GTA V
- Inte bakåtkompatibel med spel eller tidigare tillbehör som tex Wii remote
- Kommer kosta att spela online
- Tveksam batteritid (2,5 - 6 timmar beroende på spel)
- Inga spel bundlas med konsolen
- Dyra spel

- Fortfarande "bara" 6,2-tums skärm men nu i 720p (ej 3D)
- 32 gb lagrinsutrymme (går att expandera)
- Inte särskilt hett spelutbud

Jag tycker Nintendo borde väntat med Switch i två år till och köra vidare på Wii U och 3DS. Switch känns som den kommer falla mellan stolarna, den är för klen vs PS4 och Xbox One och så liten uppgradering från Wii U och till väldigt stor kostnad.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5700X 3,4GHz
Asus GeForce RTX 4070 Dual OC 12GB
Asus ROG Strix X570-E Gaming
G.Skill Trident Z Neo DDR4 3600MHz 32GB
Samsung 980 Pro Series 1TB

Permalänk
Medlem

va ska dom ta betalt för att spela online också?

btw släppa med spel och inte få dom digitalt är ju helt värdelöst, kommer ihåg på Gameboy-tiden hur många spel som "försvann"

Visa signatur

"Don't Fear The Reaper"[/color]

Permalänk
Skrivet av jonasies:

Man förstår ju lite varför Nintendo satsar på en handheld konsol eftersom asiaterna är helt tokiga i mobilspel och Nintendo DS osv. Känns dock instinktivt som att i västvärlden hade man hellre sett en ordentlig stationär konsol med bra hårdvara och således bra stöd för tredjepartsutvecklade spel.

Ska bli intressant som du säger att följa det hela. För min del så är switchen för stor (jämfört med DS) att släpa med mig på tåg/flygresor etc när jag ändå behöver ha med mig en riktig bärbar dator för jobb mm. Så skulle jag köpa så gör jag det för att jag vill ha en stationär konsol med Nintendos spelutbud och då känns det bara pajigt med en hybridkonsol till det priset.

Jag håller helt med dig, på den asiatiska marknaden är ju vad jag förstår handheld huvudgrejjen som gäller. För mig med, man vill ju att den ska vara relativt smidig. Har själv sneglat på en 3DS massvis av gånger men ännu inte köpt, med detta priset och med tanke på att 3DS säkert lär sjunka i pris ordentligt tar jag nog hellre den över Switch om jag önskar något portabelt, slippa betala för annat som jag inte kommer använda.

Visa signatur

2x GeForce GTX 760 SLI - Samsung SSD 840 EVO 120 GB - i5-4670K @ 3.4 Ghz - MSI Z87 - 2TB Seagate - Corsair 2x4GB
be quiet! 700W - Fractal Design R4 - Windows 8.1 - Asus ROG Vulcan - BenQ XL2411Z - Corsair KB & Mouse

Wii U Premium - Xbox One S - Huawei Nexus 6P - New 3DS XL

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon259415:

Lägg på 500-600kr så får man en PS4 Pro istället..

Om man inte vill ha en PS4 Pro då?

Visa signatur

Fractal Define R4 / MSI B550 MPG Gaming+ / Ryzen 5 5600G / 32 GB DDR4 @3600MHz / Crucial RealSSD C300 128 GB / MSI 6800 XT 16 GB@2560x1440 / CM Silent Pro M850W / Lurar: Roccat Elo Air / Mus: Roccat Kone / HTC Vive

Permalänk
Medlem

Man undrar vad tillverkningskostnaden skulle bli för en Apple TV-stor stationär Switch-hårdvara och en Pro kontroller...inte många $ där inte. Det vore ju allt många kunder behöver/vill ha så det kanske vore nått att falla tillbaka på om det sk*ter sig.

Personligen så har jag med tiden förstått att hybrid-systemet kan komma att passa mig bra. Hade även kunnat acceptera de höga priserna OM det hade varit så att Nintendo och Nvidia tagit chansen och sagt "nä, nu jäklar! nu ska vi göra state-of-the-art gaming mobilteknik här!". För båda handlade det ju faktiskt om en liten comeback i konsolvärlden, "nu anstränger vi oss på riktigt", typ.

Dvs att "Tegra NX" var 14 el 16 nm FinFET med säg quad-core A72 och custom Pascal stuff, allt klockat så högt det bara går osv osv.

Tidigare i år lät det som om det var precis det som var på gång. DF rapporterade om att de hade hört att tidiga dev-kits bestod av överklockad Tegra X1, vilket hintar om att färdiga produkten skulle vara nått nytt och vassare (det fanns även en Foxconn-läcka som visade sig ha rätt i väldigt mkt annat som pekade åt det hållet). Vi vet nu inte exakt vad som sitter i Switch men som det ser ut så verkar det snarare vara en underklockad 20 nm gammal Tegra X1 med möjligtvis på sin höjd måttliga custom ändringar (kanske). Inte alls vad man hoppats på efter det tidiga DF ryktet.

Permalänk

Vem bryr sig köp båda konsolerna dom kan ju knappast jämföras med varandra.

Permalänk
Medlem

Snabb kalkyl för mig: konsol ca 3500:- + Zelda och mario ca 600:- /st : 4700:-
Way to much, blir verkligen till att invänta prissänkningar.

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Argh, känns som att Nintendo gör allting fel med detta. Jag älskar konceptet, men Switch är varken bärbar eller stationär. Den stationära prestandan är för klen, och den bärbara formfaktorn är för otymplig. Till det ett pris som känns för högt i och med att den inte gör något bra även om den kan göra två helt olika saker i samma apparat. Som jag skrev i kommentartråden om revealen så skulle de gått all-in och klämt i så mycket prestanda det går i den formfaktorn. Tänk om de kommit upp i samma nivå om Xbox one eller strax under, det hade varit en grym salepoint som folk hade kastat sina pengar åt och problem med multiplattformspel hade varit ett minne blott.

Skrivet av PalmiNio:

Tror samma. På grund av Zelda så kommer den minskande fan-skaran av Nintendo köpa vid launch. Det är en köpstark grupp.

Men när den skaran har köpt så tror jag det sjunker snabbt.

Bättre än Wii U men inte mycket mer.

Skickades från m.sweclockers.com

Tror samma.

Skrivet av tvelander:

Vi gör en gigantisk sweclockers pott där alla trycker in cash så får han frakta in dom i sverige ^^

Sen åker han på tullen när han försöker ta in 20-30 stycken Switch

Visa signatur

Räkna ut hur kraftigt nätaggregat du behöver på OuterVision Power Supply Calculator. 500W räcker för de allra flesta vanliga system. Seasonic är bäst. ;) – Elektrostatisk urladdning är ett verkligt problem.
"People who are serious about software should make their own hardware" – Alan Kay
Bojkotta maffian

Permalänk
Master of Overkill
Skrivet av GilbertG:

Argh, känns som att Nintendo gör allting fel med detta. Jag älskar konceptet, men Switch är varken bärbar eller stationär. Den stationära prestandan är för klen, och den bärbara formfaktorn är för otymplig. Till det ett pris som känns för högt i och med att den inte gör något bra även om den kan göra två helt olika saker i samma apparat. Som jag skrev i kommentartråden om revealen så skulle de gått all-in och klämt i så mycket prestanda det går i den formfaktorn. Tänk om de kommit upp i samma nivå om Xbox one eller strax under, det hade varit en grym salepoint som folk hade kastat sina pengar åt och problem med multiplattformspel hade varit ett minne blott.
Tror samma.

Sen åker han på tullen när han försöker ta in 20-30 stycken Switch

Blir ju även billigare? eller !

Visa signatur

CASE Caselabs SMA8-A + TH10+PED + Louqe Ghost S1 CPU 9900k @5.3GHz (No AVX) 9800X @4.8GHz GPUs RTX 3090 FE RAM 4x16GB Corsair Dominator Platinum 3533MHz CL13 + 2x16GB Corsair Dominator Platinum RGB 3000MHz PSU EVGA T2 1600W + Corsair SFF 750W SSD 905p 480GB, 4x Samsung 970 Pro M.2 Headphones Audeze Maxwell + FOSTEX TR-X00 + Audeze LCD-2 + Moon Cable DAC/AMP Chord Mojo, Schiit Magni&Modi Screen LG 48CX 4K 120Hz HDR + ASUS ROG SWIFT PG258Q 240Hz
Motherboard X299 EVGA DARK + ASUS ROG Strix Z390-I Watercooling 560+480+480+280+360. 240+240

Permalänk
Moderator
NintendOrakel
Skrivet av Xverminator:

Det är inget stort steg mellan Wii U och Switch, så jag har tappat intresset totalt för Switch. Köper hellre en PS4 Pro som går att köra VR och uppskalade spel i 4K för typ samma peng och kör vidare på min Wii U och 3DS istället.

Tja ps4 pro smäller högre än switch. Men har beställt två switch ändå. Såg en video på Zelda Wii U vs Switch:

Vet inte hur äkta den är men lite kul att se skillnaderna.

Permalänk
Medlem

More like Nintendo Ditch.. Amirite?

Visa signatur

|Moderkort: Asus ROG Strix B650E-I Gaming Wifi |GPU: Sapphire Nitro+ RX 7900 XT
|CPU: Ryzen 7 7800X3D |PSU: Corsair RM750X V2 |SSD: Samsung 970 EVO 1TB
|Minne: 32GB Kingston Fury DDR5 6000 Mhz |Chassi: Lian Li O11 Air Mini
|Datorskärm: Acer XR383CURP 38" 1600p 144Hz

Permalänk
Medlem

Vi klagar på priset här (och även jag!) men jag undrar hur r*vknu**ade dom stackarna blir i Australien?

Visa signatur

Main : AMD Ryzen 5900X @ 4.55 | NZXT Kraken X73 | 32 GB DDR4 Gskill 3600mhz @ 3800 CL16 | Asus ROG STRIX B550-A GAMING | Sapphire Radeon 7900 XT nitro+ | Samsung 970 evo 1TB | Windows 10 | Lian Li PC-O11 Dynamic EVO | Corsair RM 750 | AOC cu34g2x + Dell u3415w / 1st 24"
Htpc / server : Intel G3258 | Nvidia GTX 670 | 12 GB | 6TB lagring | Fractal design Node 804 | Win 10+Kodi

Permalänk
Medlem
Skrivet av ipac:

Det där är lite överdrivet iofs. Dels måste man ju inte ha med sig precis hela spelsamlingen och dels så är det ju inte heller direkt jätte-opraktiskt att "släpa" med sig en handfull pluttesmå spel-kassetter.

Visst får du tycka att det är överdrivet, men för mig som har yngre barn är det väldigt bra att slippa ha med sig fysiska kassetter. Och ja, barnen vill ofta ha med sig HELA spelsamlingen, och små spelkassetter kan försvinna i ett ruskigt tempo när barn är i farten.

Visa signatur

B650M GAMING X AX • Ryzen 5 7600X • Radeon RX 6950 XT • 32GB 6000MHz DDR5 • AP201 • Custom Loop

Permalänk
Medlem

Jag tror hellre jag avvaktar och hoppas på en stationär Switch utan skärm och med Pro Controller istället. Hade dom sålt en sådan för 500kr mindre tror jag det hade sålt mycket bättre!

Sämre prestanda kan fan-skaran nog acceptera, bara dom får Zelda. Men att tvingas betala extra för att få med en skärm man potentiellt inte ens använder och konstiga kontroller drar jag mig lite för.

Permalänk
Medlem

Billigt i mina ögon med tanke på att det inte finns någon konkurrent till Switch.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

AMD Ryzen 5 1600 3.2 GHz - MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6GB - Corsair 2x8GB 3000MHz

YOMAHA, YOMASO!

Permalänk
Skrivet av xervo1b:

Priset är väl lite besviknade, hade sett ca 3500kr framför mig... Aja, sjunker inte priset ytterligare 200-400kr innan lunch då får jag ta och stoppa mina bokningar och beställa från Amazon där priset blir 3050kr. Hade dock varit villig att betala 500kr för bekvämligheten att han en butik att gå till vid problem.

Skickades från m.sweclockers.com

3599:- på Spel & Sånt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bergvan:

Är det något som har hört ifall det kommer att släppas pokemon till Nintendo Switch?
Jag tror att det skulle kunna bli riktigt bra!

Något icke-namngivet verkar vara på gång.
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Nintendo_Switch_games
Men frågan är om det hör till huvudserien eller om det är något sidospel. Om det är ett sidospel lär det inte hjälpa försäljningen så värst mycket.

Visa signatur

De köper en bil. Säljaren säljer bilen till dem. Var är du? Vart ska du? Varifrån kom du?

Permalänk
Medlem

Någon mer än jag som tror switch kommer sälja sämre än Wii U? Någon som tror tvärtom?

Visa signatur

Gilla min Guide till sweclockers tävlingen! :D : #12510535

Min Sweclockers-låt som aldrig deltog i Jultävlingen. Enjoy! https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g7gof...

Permalänk
Medlem
Skrivet av linkhouse:

3599:- på Spel & Sånt

Varfor bestaller ni inte fran England? £280 = ~3000kr exklusive frakt som kommer ligga runt 100-300kr. Bade Game och Amazon UK har.

Visa signatur

| Coolermaster Cosmos S | Asus Z87 Maximus VI hero | Intel 4770k | Asus Geforce GTX780 | Corsair H100i | Corsair AX860i | Corsair Vengance Pro DDR3 16GB 2400 MHz | Intel 520 180GB SSD | OCZ Vertex 3 120GB SSD | HP LP2475w 24" |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tiamat:

Tja ps4 pro smäller högre än switch. Men har beställt två switch ändå. Såg en video på Zelda Wii U vs Switch:

https://www.youtube.com/watch?v=NDy5_sDZUZg

Vet inte hur äkta den är men lite kul att se skillnaderna.

Tror det är en Wii U version från förra sommaren jämfört med en purfärsk(?) Switch version.

Visa signatur

Damn it feels good to be a gubbe.

Permalänk
Medlem
Skrivet av hwasser:

@Fisken1986:

Men du hade förmodligen råd att lägga 4-6000 för en mobil som är mindre med billigare hårdvara? Med tanke på skärmen och det så är det inte dyr. Du får en pekplatta, handkontroll-expansion samt en stor dockningsstation som även den är en dator innehåller cpu och gpu.

Däremot är det jäkligt konstigt att inte bundla spel. Barnfamiljer som köper den kommer att bli förvirrade.

Den "vanliga" handkontrollen är ju dock på tok för dyr för ca 800 kr

Dockningsstationen är bara för cable managment. Inget annat.
Source: Google

Permalänk
Medlem
Skrivet av Peterboxy:

Sen tar bara Zelda upp 40% av utrymmet så ett minneskort för ett par hundringar tillkommer också, om man nu vill spela något annat. Men allt annat spelar man hellre på en annan konsol eller PC.

Varför spara ner det på konsolen när man kan använda spelkassetten. Det är inte en slö läsare i switch så att spara ner som på xbox och PS ger ju inget.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

AMD Ryzen 5 1600 3.2 GHz - MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6GB - Corsair 2x8GB 3000MHz

YOMAHA, YOMASO!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chris_Kadaver:

Någon mer än jag som tror switch kommer sälja sämre än Wii U? Någon som tror tvärtom?

Jag har inte köpt en Nintendokonsol på över 20 år men blev lockad, jag tror inte jag är ensam. Gamestop i USA hade 500 000 enheter tillgängliga för förbokningar, alla är slut (jag gissar att USA kanske fick 1 miljon av de 2 miljoner enheter som finns tillgängliga vid release.).
De flesta som faktiskt klämt och känt på konsolen är imponerade. Det är möjligt att den är för dyr initialt (som 3ds), men jag tror den kommer gå riktigt bra under sin livstid. Jag skulle inte bli förvånad över en Super Mario Odyssey bundle lagom till jul.

Permalänk
Medlem

Eftersom nya Zelda även kommer till Wii U så försvann det lilla incitament jag hade att skaffa Nintendo Switch.

Någon användning måste man ju få av sitt Wii U, och tvivlar på att Zelda: Breath of the Wild är värt 4000:-

Skrivet av Tiamat:

Tja ps4 pro smäller högre än switch. Men har beställt två switch ändå. Såg en video på Zelda Wii U vs Switch:

https://www.youtube.com/watch?v=NDy5_sDZUZg

Vet inte hur äkta den är men lite kul att se skillnaderna.

Var ju ingen stor skillnad grafikmässigt. Den egentliga skillnaden var att det såg ut som någon lagt någon slags färgfilter över Wii U-versionen.

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Senseye:

Synd bara att Nintendo som är kända för lokal multiplayer/coop ska ha såna rövarpriser på tillbehören. Är man fyra i familjen som kan vilja spela tillsammans så blir kostnaden astronomisk om man ska ha kontroller till alla. 799 kr för en Pro Controller eller 795 kr för ett par Joy-Con (349 kr extra om man vill ha Joy-Con charging grip), för att inte tala om de stackare som vill ha en extra dock.

Nintendo hade behövt sänka priset på antingen konsolen eller tillbehören, inträdespriset blir för högt för många av oss.

Som alternativ finns ju Horis officiellt licencierade gamepad som inte kostar särskilt mycket (men verkar ha försvunnit från game.co.uk idag). Vet dock inget om kvalitet/känsla, men Hori tillverkar ibland riktigt bra saker:

Skrivet av Tiamat:

Tja ps4 pro smäller högre än switch. Men har beställt två switch ändå. Såg en video på Zelda Wii U vs Switch:

https://www.youtube.com/watch?v=NDy5_sDZUZg

Vet inte hur äkta den är men lite kul att se skillnaderna.

Ser snyggt ut på båda om det stämmer tack vare duktiga designers, men Switch-versionen är snyggare. Hade själv varit nöjd med WiiU-utgåvan om jag hade sån och inte hade planer på att skaffa Switch i närtid.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Megacrash:

Ja inte undra på att Nintendo tjänar pengar på hårdvara de säljer. Sony och MS brukar väl sälja maskinerna till förlust o tjäna igen på spelen.

Men o andra sidan brukar ju inte Nintendo ha så "många" spel att sälja så det vore nog svårt att tjäna igen pengarna som Sony/MS gör.

Skillnaden är att Nintendo är ett renodlat spelföretag, vilket dom andra två inte är. Nintendo står själva för allt och tillverkar konsolerna i första hand för sina spel, för att mha dom öka kundbas så att tredjepart vill tillverka till den.

Sony och Microsoft kör en annan strategi. Dom tillverkar konsolen utifrån tredjeparts behov och hoppas på att tjäna på licenspengar.

Ska dock bli intressant om ett par år när nu Microsoft sakta drar sig ur konsolmarknaden.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

AMD Ryzen 5 1600 3.2 GHz - MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6GB - Corsair 2x8GB 3000MHz

YOMAHA, YOMASO!

Permalänk
Medlem

Borderlands 3

Nintendo gör bort sig gång på gång...
Enligt VDn på Gearbox så kunde Bordelands 3 enkelt porteras till Nintendo Switch men Nintendo svarade hans mail med de inte prioriterade detta... Sånt gör mig irriterad som fan. Det är ju förjälvigt när utvecklarna hör av sig till en konsoltillverkare och de svarar med att de prioriterar annat...

Nintendo kommer också ha en tjänst där de släpper några gratisspel varje månad (nes och snes-titlar) vilket är riktigt grymt. Enligt Nintendo så ska man dock inte få behålla spelen längre än en månad trots att man betalar en prenumerationsavgift precis som XBO och PS4... (om de inte ändrar detta så kommer jag bojkotta Nintendo helt).

Jag inser att jag låter som en sur tant.

Visa signatur

Skärm Samsung 32" C32JG50 144Hz | CPU Ryzen 5 2600X | GPU AMD Vega 64 vattenkyld | Moderkort Asus Rog Strix B350-F Gaming | Minne 16 GB Corsair CL15 Vengeance | HDD 1 TB NVMe Samsung 970 Evo | Chassi Lian Li O11 Dynamic Svart

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jimicro:

Jag är inte förvånad. Sen AMD släppte 480 är jag helt inställd på att återförsäljarna lägger på 1000kr. Så är väl inte helt missnöjd men var medveten om att det skulle bli dyrt. Har även beställt Zelda Collectors Edition så det blir 5000kr på releasedagen.

Men ja som en del glömmer, det är 2 konsoler i en så jag slipper ju köpa Nintendos nästa bärbara + att jag slipper köpa spel till två olika konsoler, nu kan jag få alla spel till en konsol vilket är fördelaktigt.

Du slipper köpa 3 konsoler. Då alla Vita spel framöver kommer släppas till Switch som är det enda bärbara alternativet om nått år. Kan vara värt att tänka på. Då det finns bra spelserier där. ☺️

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

AMD Ryzen 5 1600 3.2 GHz - MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6GB - Corsair 2x8GB 3000MHz

YOMAHA, YOMASO!

Permalänk
Medlem
Skrivet av martak:

Nintendo gör bort sig gång på gång...
Enligt VDn på Gearbox så kunde Bordelands 3 enkelt porteras till Nintendo Switch men Nintendo svarade hans mail med de inte prioriterade detta... Sånt gör mig irriterad som fan. Det är ju förjälvigt när utvecklarna hör av sig till en konsoltillverkare och de svarar med att de prioriterar annat...

Nintendo kommer också ha en tjänst där de släpper några gratisspel varje månad (nes och snes-titlar) vilket är riktigt grymt. Enligt Nintendo så ska man dock inte få behålla spelen längre än en månad trots att man betalar en prenumerationsavgift precis som XBO och PS4... (om de inte ändrar detta så kommer jag bojkotta Nintendo helt).

Jag inser att jag låter som en sur tant.

Men vadå, dom hade ett antal utvecklingsmaskiner tillgängliga. Borderlands får väl vänta. Inget hindrar dom från att släppa spelet senare.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

AMD Ryzen 5 1600 3.2 GHz - MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6GB - Corsair 2x8GB 3000MHz

YOMAHA, YOMASO!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fisken1986:

1990:- för den handhållna konsolen.

Spelen för 199:- st

Tillbehören för mindre peng...då skulle man kanske man skulle köpt sig en..

Konsollen kanske kommer ner i det om ett par år, men spelen nja, blir nog begagnat för dig då.