Permalänk

Aerocool xpredator x3

Ger bort mitt gamla case nu, hårddiskburar, cd/dvd läsare och 200mm fram och 140mm bak som kom med medföljer. Sidopanelen är i plast där jag tagit bort "galler" som orsakar högljutt vinande om man har fläktar där. Löste problemet av damm genom att sätta fast ett dammfilter på och så har det funkat för mig senaste 2 åren.
En av ryggfenorna har lossnat. Om ingen visar intresse skrotas den
Länk till var man kan få se hur den såg ut som ny https://www.inet.se/produkt/6911665/aerocool-xpredator-x3-whi...

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Ryzen 5600X @4.65GHz, Noctua NH-U14S, 16GB Corsair LPX DDR4 2666MHz, MSI MAG B550 TOMAHAWK, MSI 1080 Gaming X 8GB

Permalänk
Medlem

Var i stockholm finns det? Kan möjligtvis hämta i veckan.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

jag tar det gärna! Jag kan hämta imorgon redan om det passar

Visa signatur

PC : SSUPD Meshiliocious Mesh Edition - 13600k - 32Gb 6200mhz DDR5 - 2x 2tb kingston m.2 - Asus ProArt RTX 4080 Super 16Gb - Asus ROG Strix LC II 280mm

Permalänk
Medlem

Haf-x skänkes i GBG

Sorry att jag piggybackar tråden men jag har ej varit medlem i 3 månader så jag får inte skapa en säljpost.
Jag har ett cooler master HAF-X big tower som jag kommer skrota om ingen vill komma och hämta det (och det känns synd, för det är i bra skick med alla fläktar osv, ser hellre att det kommer till användning). Hämtas i linnestaden Göteborg och det är alltså gratis om man kommer och hämtar det (skickar inte).

https://www.komplett.se/product/599984/datorutrustning/pc-kom...

Permalänk

Precis vad jag letat efter, snälla låt mig ta det

Permalänk
Medlem

intresserad

@oscar_98123:
Hejsan!
Har något tagit chassit annars skulle jag gärna vilja ha den, skulle kunna plocka upp den typ när som helst. Mvh stockholmare

Permalänk
Skrivet av dazzerma:

@oscar_98123:
Hejsan!
Har något tagit chassit annars skulle jag gärna vilja ha den, skulle kunna plocka upp den typ när som helst. Mvh stockholmare

Bara att hämta, hittils har folk backat ut i sista sekunden

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 5600X @4.65GHz, Noctua NH-U14S, 16GB Corsair LPX DDR4 2666MHz, MSI MAG B550 TOMAHAWK, MSI 1080 Gaming X 8GB

Permalänk
Medlem

@oscar_98123:
vart skulle jag kunna plocka upp den under veckan (helst ej onsdag)

Permalänk
Skrivet av dazzerma:

@oscar_98123:
vart skulle jag kunna plocka upp den under veckan (helst ej onsdag)

Skriver på pm

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 5600X @4.65GHz, Noctua NH-U14S, 16GB Corsair LPX DDR4 2666MHz, MSI MAG B550 TOMAHAWK, MSI 1080 Gaming X 8GB

Permalänk

finns det kvar?

Permalänk
Medlem

Tjena!
Finns chassit kvar? kan hämta direkt i så fall!