Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk

När vi beställde grejer från Kina så var de på plats i Sverige under 36h från man tryckte beställ-knapp.
USA gjorde sitt på strax över 60h. Så bör ju absolut gå att lösa

Permalänk
Medlem
Skrivet av joel.wedberg:

När vi beställde grejer från Kina så var de på plats i Sverige under 36h från man tryckte beställ-knapp.
USA gjorde sitt på strax över 60h. Så bör ju absolut gå att lösa

Kanske om man fryser hamburgaren då och skickar i en frysbox. Annars lär den inte direkt vara trevlig efter 60h.

Visa signatur

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||MSI RTX 3070||Crucial P3 2TB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar
Fotoblogg: PlanetStockholm

Permalänk
Medlem

Burgare ska käkas färsk. Allt över 10min är för gammalt.
Med ett avstånd på ca 8552km från Vegas från Stockholm får du ha en medelhastighet på ~51000 Km/h. Vet inte om det är så många budfirmor som fixar det, även med gasen i botten

Däremot finns det en hel del bra burgare i Stockholmstrakten.

Permalänk
Medlem

Haha. Detta var den ballaste tråden på länge. Shout'a om ni kommer på nått bra. Burgare sitter alltid fint

Visa signatur

Asrock Fatal1ty Z170 Pro Gaming i7 | i7-6700K | MSI RTX 2080 Ti Gaming X Trio | 32 GB Corsair RAM | 1 TB Samsung 850 EVO | 1200W EVGA SuperNOVA P2 | Samsung UE55KS9005 x3 | Logitech G915 + G903 Hero | Fanatec CSL Elite+ Wheel Base | Fanatec CSL Elite P1 Wheel | Fanatec Club Sport v3 Pedals | GT Omega Apex Wheel Stand

Permalänk
Medlem

var i vegas i november och ett av målen var att käka på heart attack, dessvärre blev det aldrig av och är lite ledsen över det nu =(

Visa signatur

Jag undrar hur många det är på SweC som kommer att byta till Linux idag… igen...

Permalänk
Skrivet av henkiii:

Med ett avstånd på ca 8552km från Vegas från Stockholm får du ha en medelhastighet på ~51000 Km/h. Vet inte om det är så många budfirmor som fixar det, även med gasen i botten

Möjligtvis kan jultomten klara den leveranstiden.

Jag föreslår att du vänder till The Burger Lab istället, där kan du säkert lära dig göra identiska burgare: http://aht.seriouseats.com/the-burger-lab/

Permalänk
Skrivet av CorruptedLungs:

Möjligtvis kan jultomten klara den leveranstiden.

Jag föreslår att du vänder till The Burger Lab istället, där kan du säkert lära dig göra identiska burgare: http://aht.seriouseats.com/the-burger-lab/

Snygga burgar , Enklast & mest ekonomiskt är ju att tillverka en egen identiskt, ska försöka få fram ett bra recept på brödet, tillagningen m.m.

Permalänk
Medlem

Ätit många burgare i USA, de är väl som på alla andra ställen, vissa är skitbra och andra inte så bra.

Har inte varit på Heart Attack men för ett billigt men ändå bra ställe rekommenderar jag Five Guys burgers, de var helt otroligt goda tyckte jag för det man betalar.

I Stockholm så är min favoritburgare med restaurangpriser på Griffins steakhouse och min favorit med någorlunda rimliga priser är på Vigårda.

Permalänk
Medlem

Hade lätt velat åka på Burger Tripp i USA

Finns ju många roliga som Heart Attack, Five Guys, White Castle, In N Out och säkerligen många fler.

När jag semestrade i Rhodos käkade jag hamburgare 13/14 dagar Va sådan skillnad på alla så tröttnade aldrig, så forsatte beställa hamburgare på varenda resturang vi va på XD

Visa signatur

Chassi:BeQuietDarkBase900Pro PSU:BeQuietDarkPowerPro1000w Moderkort:AsusZ170ProGamingAURA
CPU:i7-6700K 4.2Ghz Kylare:BeQuiet!SilentLoop240mm Ram:Corsair 32GB DDR4 3200MHz Vengeance
GPU:AsusRadeonRX5700XT8GBRogStrixGamingOC SSD:Corsair 2x120GB, M.2 1TB HDD:Seagate/WD->30TB Skärmar:3xBenQ 24" LCD G2450HM, LG 65"UHD65UM7100 OS:W10
Tillbehör:LogitechG915,G915TKL,ProX,G502,MxMaster3,G930,Z906,G510,K350,M705,G440,C922Pro,MionixNaos3200,5000,7200,8200,NaosQG
Mobiler:Xperia 1 III,Xperia1,SonyZ5 🎮 🖥️ ⌨️ 🖱️ 🎧