2st Sweden rock biljetter skänkes

Permalänk
Medlem

2st Sweden rock biljetter skänkes

Har fått 2sr biljetter till Sweden rock men pga hinder kan jag inte åka ditt. Biljetterna gäller vilken dag som helst i en dag så dom gäller idag eller imorgon(lördag). Jag ger en per användare och inte bägge till en användare.obs.

Biljetterna i sig är en inbjudan som sedan löses mot biljett på festivalens ackediteringsbod, där man måste också legitimera sig.

Biljetterna hämtas i Eslöv
Mvh

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Ohhh tack gärna!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Panzerfister:

Ohhh tack gärna!

Om ingen annan vill ha dom så kan du få bägge två.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Tar mer än gärna en biljett!

Permalänk
Medlem

Hej Babgjyshi, jag skrev dig ett meddelande tidigare.

Finns någon biljett tar jag gärna den/dem, till mig eller/och min kära fru

Vi kan hämta upp när som helst.

Permalänk
Medlem

Eftersom jag skrivit från mobilen, så har jag inte sett pm, men som det ser ut just nu så är @Panzerfister först, så han får en biljett om han vill/ svarar tillbaks.

Andra var @Belzer, men vill helst inte ge mer än ett biljett till användare som jag skrev, tredje vixen 666, och 4 gamedevil82.

Permalänk
Medlem
Skrivet av babgjyshi:

Eftersom jag skrivit från mobilen, så har jag inte sett pm, men som det ser ut just nu så är @Panzerfister först, så han får en biljett om han vill/ svarar tillbaks.

Andra var @Belzer, men vill helst inte ge mer än ett biljett till användare som jag skrev, tredje vixen 666, och 4 gamedevil82.

Det har jag full förståelse för, tycker också det är ärligast och sjystast att dela upp biljetterna.

När kan man i så fall hämta biljetten?

Frugan kör gärna, när helst det passar dig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Belzer:

Det har jag full förståelse för, tycker också det är ärligast och sjystast att dela upp biljetterna.

När kan man i så fall hämta biljetten?

Frugan kör gärna, när helst det passar dig.

Ni kan hämta den ikväll om ni vill

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av babgjyshi:

Ni kan hämta den ikväll om ni vill

Skickades från m.sweclockers.com

Det gör vi gärna. I mitt pm finner du mitt telefonnummer, du får gärna skicka över din adress i meddela de eller per telefon

Permalänk
Medlem

Nu är en biljett borta och bara en kvar,
@Panzerfister står på tur, och skulle vilja ha svar så snart som möjligt. Annars går den till @Vixen666 eller gamedevil82...

Permalänk
Medlem

Med sorg i hjärtat får jag avstå, gick inte att styra om att jag ville! Tackar dör erbjudande och en stor eloge till dig

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vixen666:

Tar mer än gärna en biljett!

Nu är du näste man på tur, vill du ha din biljett??

Permalänk
Medlem
Skrivet av babgjyshi:

Nu är du näste man på tur, vill du ha din biljett??

Gärna, kan hämta imorgon