Wacom Intuos 2 ritplatta bortskänkes

Permalänk

Wacom Intuos 2 ritplatta bortskänkes

Frun fick en ny Wacom-platta och penna på jobbet och fick ta med den gamla hem till mig. Dock fick jag inte igång den med min Win10-maskin hemma, men om det är nån som kör Mac (eller är bättre än mig på att få den att lira med Windows) så får han (eller hon) den.

Självklart är den sliten, men den funkade när hon fick den nya och har bara legat i förrådet ett tag sedan dess.

Modellen är alltså Intuos 2 (XD-0912-U) 9 x 12 och den ljusgrå delen på bilden är alltså större än ett A4. https://www.amazon.com/Intuos-Wacom-Graphics-Tablet-XD-0912-U...

Finns i Västerhaninge på södra sidan av Stockholm, men jag jobbar nattetid i Akalla så det skulle gå att hämta den där med.

Läs hela annonsen här

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Hej!Tar gärna plattan om den finns kvar?Bor i Haninge så nära till hämtning/möte

Permalänk

Kan ta den om du kan skicka men om det inte är ett alternativ så skänk den till @edgar

Visa signatur

Jag är inte rasist, jag är pianist! Jag trycker ner både vita och svarta!

Permalänk
Medlem

Jag tar den gärna, men inte till mig själv utan till min lillasyster som älskar att rita manga och som fick kanske årets sämsta ritplatta av min farsa (som trodde att han köpt bra grejer). Tror att den skulle ge mycket glädje i hennes ägo!

Visa signatur

NAS: DS918+
Laptop: Macbook Pro M1 Max 16", 1TB, 32 GB

Permalänk

Planen är att Edgar kommer förbi ikväll. Om han skulle ångra sig så hör jag av mig vidare.

Visa signatur