Permalänk

NOSTALGI!! Jag hade också detta chassit en gång i tidernas begynnelse, snurrade en Athlon 1700+ i den (Kan tillockmed vart så att jag körde en Celeron 300A och en Athlon 1200 i den). Tyckte det också var tufft med fläktar, så hade flertalet hål och ett tiotal fläktar som gjorde det omöjligt att vistas i närheten av datorn. Tror chassit levde med mig från typ millennieskiftet tills 2007~ish, då jag tröttnade på att släpa med skiten på LAN och bytte ner mig till ett alu-chassi.

fler processorspecs
Permalänk
Medlem

Jag är sugen på att byta grafikkort. Vi får se vad det kan bli. Allt annat rullar på precis som vanligt. Kanske lite mer ramminne vore på sin plats också. 8GB kanske räcker men det borde vara minst 16GB i dagens riggar. Den är jag sugen på delid också. Vill ju maxa min CPU så klart. Efter några år som småbarnsförälder så börjar jag får starkare ekonomi och mer tid för denna viktiga rekreation.

Visa signatur

Is it "for fucks sake" or "for fuck sake"? Its for a work email so it has to sound professional.

Permalänk

Kul att se update här! Följt detta genom alla år, barnsligt fascinerad av någon anledning.

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Medlem

Nostalgi! När jag såg "K8N Neo4 F" Enda gången jag köpt AMD propp i mitt liv, 939...

Visa signatur

GTX 260 SC | GTX 280 SLI | GTX 280 Tri SLi | GTX 590 Quad SLi | GTX 980 ti | RTX 2080 Ti Strix OC | RTX 3090 Strix OC | RTX 4090 Strix OC
The Way It's Meant to be Played|NVIDIA

ASUS MAXIMUS Z790 APEX Encore | i9-14900KS (delidded/direct-die) | 2x24GB G.Skill 8000 M-die | Corsair AX1600i | Samsung 990 PRO 4TB | Corsair 7000D Airflow | 15x Corsair ML Pros (8x ML120 Pro, 7x ML140 Pro) | Rads 360+360+420 | LG C3 48" 120Hz

Permalänk
Medlem

Tror att min far hade ett likadant chassi. Tack för den nostalgitrippen!

Visa signatur