Permalänk

Garderobsrensning

Det har blivit dags att göra sig av med lite grejer som inte längre används. Jag tror att den annars undantryckta kreativa delen av hjärnan fick överhanden när jag numrerade sakerna på bilden.

1. Saitek Eclipse II
Välanvänt tangentbord som legat i en låda ett par år. Fungerade fint senaste jag använde det, och enda anledningen till att jag bytte vara för att jag vann ett nytt.

2. Logitech X-230
Välfungerande datorhögtalare med tillhörande (obligatorisk) subwoofer. De låter faktiskt rätt okej, även om de inte är HiFi.

3. Dell datorhögtalare
Använts som extrahögtalare. De fungerar bra, men spelar på sin höjd sisådär. Troligen ganska gamla - minns inte var de kommer ifrån.

4. Musmattor
Musmattor

5. Sony SBH60 - SÅLD!
Bluetooth headset. Kom aldrig till anvädning och ligger helt ny, ouppackad, i kartong. Kvitto finns

6. Philips something-something headset
Hörlurar med mic på kabeln. Spelar faktiskt ganska bra, men räkna inte med att kasta ut dina Sennheiser riktigt än. Mycket bra skick.

7. Kalla-dem-inte-ear-pods Huawei headset
Följde med Huawei P9. Inte använda, funkar säkert.

8. Logitech G35 - SÅLD!
Spelheadset som har använts under ett par månader men byttes senare ut. Fungerar bra, riktigt bra skick om man skakar bort dammet.

9. Steelseries Kana Pro Thor Edition
Följde med vid ett datorköp för ett par år sedan. Har nog bara kopplat in och testat att den funkade för att sedan förpassat den till en låda.

10. Logitech G5, inkl. vikter
Trotjänaren som fick lämna plats för uppföljaren. Fungerade bra senast den var i tjänst.

11. Nintendo 64, 1 handkontroll, 3 spel - SÅLD!
Enda ägare sedan den köptes... när det nu var. Handkontrollen är okej skick, men jag har inte testspelat spelen sen de packades ner.

12. Handkontroll PC - SÅLD!
Tänkte någon gång att man inte behöver köpa en konsoll, för man kan ju bara spela med handkontroll på PCn. Knappt använt den. Designen liknar PS2:an.

13. Microsoft LifeCam HD-3000 - SÅLD!
Webbkamera som har fungerat bra.

14. Panasonic HC-V700 videokamera
Köptes innan vi ägde en systemkamera (som nu sköter all filmning). Fungerar bra och är i mycket bra skick! Filmar FHD@50p galant. Laddare medföljer givetvis.

15. Makro-lins till mobiltelefon
Jag vet inte var denna kommer ifrån, men har i stort sett bara testat den. Kanske kan ges som present till nyfiken 6-åring?

16. Laddare till Sony Vaio Pro/Multi-Flip
Sony körde ett tag med en magnet-ish-laddare till sina highend-datorer. Detta är en sådan och den fungerade när jag senast testade den.

16.1 Aktiv penna till Sony Vaio (N-trig)
Fastsatt på laddaren sitter också en aktiv penna som drivs av AAAA-batterier. Funkar även till Surface-plattor.

17. Hus till GoPro Hero 4
Själva actionkameran är tillbakalämnad hos återfösäljare på garantiärende, men dessa blev kvar hemma. Bra skick.

18. Kalla-dem-inte-ear-pods Samsung headset
Följde med Galaxy S7. Har nog inte ens testlyssnat dem, men Samsung tidigare headsets har varit helt okej.

19. Strömkabel för UK
Den låg bland alla andra saker.

BONUS (ej med på bild)
20. Sennheiser PC363D Spelheadset
Ett mycket trevligt headset som jag motvilligt skiljs ifrån. Mycket bra skick!

Gainward Radeon 4870
Hamnade i låda efter uppgradering; funkade när jag packade ner det.

Det är bud som gäller på alltihop, börjar på 10kr för varje post. Sakerna som har lite värde i sig, typ N64, vill jag har ordentliga bud på innan jag släpper iväg. Fler bilder kan ordnas om så önskas.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Supermicro X10SDV-6C-TLN4F m. Xeon-D 1528 | Crucial 64GB 2400MHz ECC | Silverstone DS380B | Corsair SF450 450W | HDD

Permalänk
Medlem

Drar till med ett startbud på Sennheiser PC363D 200kr.

Visa signatur

Desktop|Intel i5 12600|Asus Prime B760 Plus|Nvidia RTX 3070|Corsair DDR5 2x16GB|1TB M.2/1TB SSD
Mouse|Sensei Ten|Keyboard|Xtrfy K4|Monitor|Asus PG279QZ|Dell u2415
Laptop|HP ProBook 4320s I3|525GB SSD|4GB DDR3|NAS|Synology 412+ 30TB
Phone|iPhone 13 128GB|Tab|Mi Pad 4 64GB|HTPC|Google TV|Server|Intel Nuc

Permalänk
Medlem

Börjar med ett bud på 10kr för Logitech G5.

Visa signatur

It’s more fun to compute.

Permalänk
Medlem

Börjar väl också med 10kr+Frakt på 1:an.
Och 10kr+Frakt på en av musmattorna
Höjer också Logitech G5 till 50+frakt:)

Permalänk
Medlem

300 för sennheiser

Permalänk
Skrivet av Dreijer:

Börjar med ett bud på 10kr för Logitech G5.

Högre bud nedan

Skrivet av hamthu:

Börjar väl också med 10kr+Frakt på 1:an.
Och 10kr+Frakt på en av musmattorna
Höjer också Logitech G5 till 50+frakt:)

Noterat! Väntar någon dag till innan jag låter dessa fara iväg till nytt hem.

Skrivet av bärplockaren:

Drar till med ett startbud på Sennheiser PC363D 200kr.

Se nedan!

Skrivet av Esgd:

300 för sennheiser

Har fått högre bud via PM: 400 kr.

Visa signatur

Supermicro X10SDV-6C-TLN4F m. Xeon-D 1528 | Crucial 64GB 2400MHz ECC | Silverstone DS380B | Corsair SF450 450W | HDD

Permalänk

lagt 400kr för sennheiser lurarna via pm

Permalänk
Medlem

Drar igång jag med!

10kr+frakt på nr 2
10kr+frakt på nr 14

Permalänk

Panasonic HC-V700 100:- +frakt

Permalänk

Nr 14 Panasonic HC-V700 300 +frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av Sobieski:

Drar igång jag med!

10kr+frakt på nr 2
10kr+frakt på nr 14

Nr 2 har nyligen blivit såld!
Nr 14 finns det högre bud på nedan

Skrivet av Ragathol#1:

Panasonic HC-V700 100:- +frakt

Högre bud nedan

Skrivet av SteelSide:

Nr 14 Panasonic HC-V700 300 +frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Har flera intresserade över PM, men du har högst bud än så länge.

Visa signatur

Supermicro X10SDV-6C-TLN4F m. Xeon-D 1528 | Crucial 64GB 2400MHz ECC | Silverstone DS380B | Corsair SF450 450W | HDD

Permalänk
Medlem

350 för Panasonic videokamera självklar +frakt
Hur länge håller budgivningen på?

Redigerade för jag glömde skriva +frakt
Permalänk

@Slipsone: noterat!

Jag hoppas få svar från dem som visat intresse genom pm ganska snart. Men tänker mig inte att det ska hålla på längre än helgen ut

Visa signatur

Supermicro X10SDV-6C-TLN4F m. Xeon-D 1528 | Crucial 64GB 2400MHz ECC | Silverstone DS380B | Corsair SF450 450W | HDD

Permalänk

400:- plus frakt för Hc-v700

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av Ragathol#1:

400:- plus frakt för Hc-v700

Skickades från m.sweclockers.com

Du har PM!

Visa signatur

Supermicro X10SDV-6C-TLN4F m. Xeon-D 1528 | Crucial 64GB 2400MHz ECC | Silverstone DS380B | Corsair SF450 450W | HDD

Permalänk
Medlem
Skrivet av ddaniel91:

Du har PM!

Är den kvar?

Visa signatur

$$

Permalänk
Medlem

Aha budgivningen är slut? Trodde det va nu fram te sista timmen! my bad hehe aja skulle slänga på budet men attans

Permalänk
Skrivet av Zoltrix:

Är den kvar?

Skrivet av Slipsone:

Aha budgivningen är slut? Trodde det va nu fram te sista timmen! my bad hehe aja skulle slänga på budet men attans

Jag har inte fått något svar från henom ännu, så om någon vill buda över är det fritt fram ändå.

Visa signatur

Supermicro X10SDV-6C-TLN4F m. Xeon-D 1528 | Crucial 64GB 2400MHz ECC | Silverstone DS380B | Corsair SF450 450W | HDD

Permalänk
Medlem

Tja rätt långt efter när man loggar in igen och skrollar i gamla trådar! Lång skott om kameran är kvar eller om du sålt den? Du kan skicka ett pm oavsett Mvh

Skickades från m.sweclockers.com