Andra kalas-klipp från Wish

Permalänk
Medlem

Min bror köpte en batong, han fick hem ett papper från tullverket, misstänkt smuggling haha, kan säga att han inte får tillbaka den.

Permalänk
Medlem

@kakan86:

Det hade jag faktiskt aldrig vågat såvida du inte bara kör något gammalt skräp, ace of sweden finns fortfarande kvar i minnet

Visa signatur

Chassi: Fractal design Define C Mobo: aorus x570 elite
Cpu Ryzen 3600 Kylare noctua nh-d15Gpu 7900XT Ram g.skill flare x black
Kingston a2000 1TB 2x PSU: EVGA SuperNova 850 G2

Permalänk
Medlem
Skrivet av FZL:

Observera att det där är ettan (Mi Mix) och inte Mi Mix 2, men den i första inlägget är korrekt. Tack!

Tackar! Vad innebär "Köp Med Andra Shoppare"?

Rackarns, tack för att du uppmärksammade mitt misstag. Bilden visade en Mix 2 (guld kring kameran), men ser nu i beskrivningen att det var fel.

Köp tillsammans verkar som ytterligare ett sätt att få ner priset. Verkar rätt ovanligt, men när det kommer fick man flera hundra i rabatt för att man köpte "samtidigt" som någon annan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Necrophor:

Nån som vet om det finns någon trevlig skärm? Ogillar appen måste jag säga...
27" ips med ca 120hz hade varit perfekt till ett litet projekt.

One Plus 5 bör vara ett gott alternativ

Visa signatur

Numera NUC + TV
Samt:PS5 och Nintendo Switch

Permalänk
Medlem

Hej, hur funkar det, måste man ta bort appen ur telefonen och lägga till den igen för att koderna ska fungera?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shamzin:

One Plus 5 bör vara ett gott alternativ

Ursäkta , när blev one plus 5 en monitor på 27" o ca 120 Hz med ips??

Visa signatur

Stationär »AMD RYZEN 5 5600X | MSI MAG B550M Mortar
| PSU Corsair TX 850 80+Bronze | Chassi Jonsbo W2 | 32 Gb ram @ 3200 Mhz | KFA2 RTX 3060 12Gb | Kingston NVME 250 Gb M.2 + WD Blue SN550 NVMe 1TB M.2 | OS Win 11

Netbook | Asus Eee Pc 1000 H |

Permalänk
Medlem

Finns många bra xiaomi prylar som tex robottdammsugaren och air purifier som man tsm kan få ner till ca 2000kr.
Finns det någon som kan hitta de nya air/pro laptops från Xiaomi? Hittar bara 13" air från förra året.

Permalänk
Medlem
Skrivet av pokerproffset:

Min bror köpte en batong, han fick hem ett papper från tullverket, misstänkt smuggling haha, kan säga att han inte får tillbaka den.

Märkligt, batong verkar inte vara olagligt vad jag kan se när jag googlar.
Bara olagligt att ha på allmän plats.

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Medlem

Någon som hittat en Xiaomi Mi A1 eller den globala versionen av 4X? Försöker jag söka på A1 verkar jag mest få upp en massa skal och tillbehör. Hittar ett par 4X men när jag tittar närmare så verkar det vara en kinesisk version.

Likaså försöker jag hitta Mi Box 3, men hittar bara massor av Mi Box 3S som inte verkar innehålla samma saker och vara ett sämre köp.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Json_81:

Märkligt, batong verkar inte vara olagligt vad jag kan se när jag googlar.
Bara olagligt att ha på allmän plats.

Vet att en bekant köpte hem en batong med tazerfunktion. Både det och teleskopbatong är väl licenskrav på i Svea vill jag minnas?

Permalänk
Medlem

Kan någon hjälpa mig hitta om de har Huawei Smart Watch 2 LTE/4G?

Alternativt även om de säljer Fitbit, men det kanske är en europeisk produkt?

Här behövs ju flera personer som manuellt bläddrar bland skräp för att hitta guldkornen xD

Visa signatur

9900k | Z390 AORUS MASTER | 32GB RAM | Red Devil AMD Radeon™ RX 7900 XTX | XFX Black 1250W | BeQuiet Pure Base 500 | Fractal Design Celsius S36 | Samsung 970 500GB + Corsair MP510 960GB | Dell U3415W | Windows 11 Professional

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chrisj:

Vet att en bekant köpte hem en batong med tazerfunktion. Både det och teleskopbatong är väl licenskrav på i Svea vill jag minnas?

Stämmer att det krävs licens för det. Har du inte tillstånd så är det brott mot vapenlagen.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 2700 3.2 GHz | ASUS ROG STRIX B450-I GAMING
Corsair SF600 | 2x8GB G.Skill 16GB DDR4 3200MHz Trident Z RGB
MSI GeForce GTX 980 Ti | Samsung 970 EVO 250GB | Samsung 860 EVO 500GB M.2 | Noctua NH-L9a-AM4 | DAN Cases A4-SFX v2 | Winows 10

Permalänk

Köpte en Mavic Pro Fly More Combo för 5242:- känns som ett fynd : )
Hoppas bara allt går igenom som det ska...

Permalänk
Medlem

@OttO36:

Om du håller inne hemknappen i 5 sekunder, samtidigt som du dansar en regndans, och sedan lägger telefonen på skrivbordet så kommer en 144Hz 32'' ultrawideskärm att veckla ut sig från telefonen.

Har funderat på att köpa en tablet ett tag, någon som har något tips <2kkr efter rabatter?

Visa signatur

Redbox: Asrock B650 Lightning ATX, 7800x3D -20CCO, XFX 6950XT, 2x32GB Corsair Vengence 6400 CL32, WD SN770 2TB, Corsair RMe 1000, Lian Li Lancool 216, Peerless Assassin 120 SE
Purpbox: Z87-Pro, I5 4670K@4.2, Sapphire 290 TRI-X, 2x8GB Crucial Tactical@stock, Deep Silence 1
Samsung Evo 250+500GB + QVO 1TB, 2x1TB 7200RPM backup/lagring
Det var bättre förr: E5300 2600MHz -> 3640MHz, Celeron 300A -> 450MHz

Permalänk
Medlem

Nån som kan tipsa om några trådlösa hörlurar som kan finnas där?

Visa signatur

Bärbar MacBook Pro 15" Mid '14 l
Mobil Iphone 8 l

Permalänk
Skrivet av pokerproffset:

Min bror köpte en batong, han fick hem ett papper från tullverket, misstänkt smuggling haha, kan säga att han inte får tillbaka den.

Av ren nyfikenhet, blev/blir han straffad för det?
Eller kör dom med typ "Vi tog din skit, du kommer inte få den, var glad att vi inte anmäler dig"?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Hazelberg:

Rackarns, tack för att du uppmärksammade mitt misstag. Bilden visade en Mix 2 (guld kring kameran), men ser nu i beskrivningen att det var fel.

Köp tillsammans verkar som ytterligare ett sätt att få ner priset. Verkar rätt ovanligt, men när det kommer fick man flera hundra i rabatt för att man köpte "samtidigt" som någon annan.

Som det mesta andra funktioner på sidan så är det troligen fake. Nu ska man inte vara fördomsfull men jag har vissa tvivel på att det är massa tjejer som plötsligt vill samköpa 1080 ti för 12000 från Kina.

Permalänk
Medlem
Skrivet av OttO36:

Ursäkta , när blev one plus 5 en monitor på 27" o ca 120 Hz med ips??

HAHA! Blev visst ett missklick där, var ju en snubbe som sökte en telefon till sin far i tråden

Visa signatur

Numera NUC + TV
Samt:PS5 och Nintendo Switch

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chrisj:

Vet att en bekant köpte hem en batong med tazerfunktion. Både det och teleskopbatong är väl licenskrav på i Svea vill jag minnas?

Teleskopsbatong verkar ok med:

http://www.teleskopbatonger.com/lagar-regler

Men inte tazer.

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Medlem

Oneplus 5 köpte jag, finns även Xiaomi Mi Mix 2 men vågade inte riktigt köpa då den är så pass ny.

Permalänk
Medlem
Skrivet av NatureBoyyy:

@kakan86:

Det hade jag faktiskt aldrig vågat såvida du inte bara kör något gammalt skräp, ace of sweden finns fortfarande kvar i minnet

Swec borde ta in och testa ett

Visa signatur

• i9 10900k @ 5.0 Ghz • 64GB Ram • Nvidia 3080 • 1tb Gen4 m2 •
Nzxt S340 Elite • Windows 11 • 3440 x 1440 •

Permalänk
Medlem

Hur övertalar man flickvännen att en DJI Mavic Pro är ett bra köp?

Permalänk
Medlem

@kakan86:

Haha bara skicka in en förfrågan om de vill testa det haha!

Visa signatur

Chassi: Fractal design Define C Mobo: aorus x570 elite
Cpu Ryzen 3600 Kylare noctua nh-d15Gpu 7900XT Ram g.skill flare x black
Kingston a2000 1TB 2x PSU: EVGA SuperNova 850 G2

Permalänk
Medlem
Skrivet av trozen:

Hur övertalar man flickvännen att en DJI Mavic Pro är ett bra köp?

Kan filma framtida barn med den...

Permalänk
Medlem

Beställde en DJI Spark med handkontroll för 3055kr!

Visa signatur

Spelar Just Nu: INGET Väntar På: HL 3, Grand Theft Auto VI
Moderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX CPU: Intel Core i7 13700K 3.4GHz Kylare: Arctic Liquid Freezer II 360
Internminne:
Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance GPU: Asus RTX 4090 TUF GAMING
SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Samsung 860 EVO 1TB OS: Windows 11 Skärm: LG C2 42"

Permalänk
Medlem
Skrivet av kakan86:

Riktigt billiga atx nätagregat. Nån som vågat?

Det låter riktigt dumt.

Visa signatur

It’s more fun to compute.

Permalänk

Iom det här med Wish har jag funderat på att uppdatera min plugg-laptop. Söker en ganska clean dator med lång batteritid, några förslag?

Permalänk
Medlem

Var hittar ni 50% rabattkoderna?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ecke11:

Var hittar ni 50% rabattkoderna?

https://www.sweclockers.com/forum/trad/1494093-billiga-grafik...

Permalänk
Skrivet av marcusOCZ:

14 tums laptop med ganska dåligt innehåll, men med rabatter får man nog ned den till under 1100kr som förstagångsköpare. Duger nog till barna när de är små

https://www.wish.com/search/ddr4%203000#cid=59dcb026ee70556f8...

1863 exkl. moms och rabatter.

Borde bli ca 1050kr med moms och efter rabatter.

Edit:

https://www.wish.com/search/gtx%201070#cid=59c1e8d077cc4e7b14...

Sjukt bra pris efter rabatter. i7 7700, 1070, 16gb ram, 256GB SSD osv. Dessa har väl Gsync som standard numera tror jag.

Kult namn. En laptop som heter Hasse.

Beställde den med 1070 i7-7700hq för 8400. Får se hur det går.

Skickades från m.sweclockers.com