Permalänk

haha nån jävel med myket pengar som sett förmycket på skit filmer som matrix

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CreaTioN
Steg 1
Läs: http://www.redkore.com/tel_forums/viewtopic.php?t=33

Steg 2
Inse.

Steg 3
lägg ner.

Vakna upp ur dimman nu,,

Hehe precis
Efter det, gå upp, ta en promenad i naturen, träffa dina vänner, gå ut på nattklubb å ragga tjejer. Lägg inte ner mer tid på det här.

Visa signatur

System :: [AMD 64 3000+] [ASRock 939Dual-VSTA] [2gb Corsair PC3200 DDR] [ATI X1650] [80gb Maxtor PATA+250gb SATA-II HD]
Tillbehör :: [2 X 20" TFT] [Lian-Li PC-70] [TT Big Typhoon] [NEC 3550A@4551A DVDRW] [Epson Stylus DX4850]
Linux är bara gratis om din tid är värdelös

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dreadlock
Nu har jag också fått ett paket från Red Kore... blir inte så mycket klokare för det

Vad är detta? skickar de ut på måfå bara? Eller har du/ni beställt? Varför skickar dom det till just hårdvarusiter och liknande, vore lämpligare att skicka det till ett universitet eller något. Många frågor få svar.

Men jag håller med föregående talare, ska släppa dessa skumma kort, och tankarna runt det.

Visa signatur

“Hard times create strong men. Strong men create good times. Good times create weak men. And, weak men create hard times.”

Permalänk
Medlem

Fy fan va coolt!
försök betala med kortet och sig att det ör det nya platina kortet typ
400 000 plus i kredit =D

Visa signatur

MBP 13.3 Late 2010 - OSX LION
Nybliven mac fan boy.

Permalänk
Medlem

Alltså, har ni provat att riva av en bit av korten och stopap dom i munnen?
De lär ju vara syradoppade...

Permalänk
Medlem

Satan vad flummigt!

Visa signatur

,( ,( ,( ,( ,( ,( ,( ,(
`-' `-' `-' `-' `-' `-' `-' `-'

Permalänk

sjukt ballt

Visa signatur

You die a little each day.

Permalänk
Medlem

Intressant gåta måste jag säga! Jag fattar typ inget av den. Ska bli intressant å se om nån kommer på en lösning eller vad som händer.

Kanske är nån form av "distributed computing", fast med mänskliga hjärnan?

Högst intressant måste jag säga!

Visa signatur

AMD Athlon XP 2000+(Palomino) | 512MiB DDR333 | Gigabyte GA-7VRXP | Point of View GeForce 4 Ti4200 XP | 2x IBM Deskstar 80GB i Raid 0 | Chieftec Dragon | Win2k |

AMD Ryzen R7 5700X | 16GiB DDR4 3200 CL14 | MSI B450 Tomahawk II | Sapphire RX5700 Pulse | Intel 660p 1TiB | Nanoxia Deep Silence | AOC CQ32G1 144Hz 1440p | Win 10 |

Permalänk
Medlem

kolla dessa attachments:
http://forums.unfiction.com/forums/viewtopic.php?t=1205

verkar somsagt inte helt upp och ner med korten, måste finnas nått mer i tanke än bara en massa knasiga symboler

Visa signatur

Athlon XP2200+ - 1024mb DDR ram - ASUS V8460Ultra/Deluxe GeForce4 Ti4600

Permalänk

det lääääär ju ha något med http://www.14may2003.com/ att göra

Visa signatur

Annars då?

Permalänk
Medlem

verkar helt skummt bara!

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rackafella
det lääääär ju ha något med http://www.14may2003.com/ att göra

Hehe det är den 13:e i dag va? Ska bli kul att se vad som ligger på den siten i morgon

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rackafella
det lääääär ju ha något med http://www.14may2003.com/ att göra

Det är ju imorrn, nu blev jag nyfiken, detta med korten e skitknasigt. man försöker att inte bry sig men ändå...

Visa signatur

[size="1"]trodde att jag hade koll på läget... men när jag öppnade dörren o kom ut
i den stora världen så fattade jag att jag inte fattade...[/size]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ralle
Det är ju imorrn, nu blev jag nyfiken, detta med korten e skitknasigt. man försöker att inte bry sig men ändå...

Jag tror det fanns ett spel till NES med den där bilden som ni har på framsidan. eller iallafall nåt liknande =).

Permalänk
Medlem

Hmm, jag vill ha ett sånt där spel bara för det. Det verkar som ett väldigt smart sätt att publicera en produkt.

Visa signatur

R7 5800X | Asus ROG Strix X570-I Gaming | 16 GB RAM | RTX 3080 | 2 TB SSD | CM NF200P | Corsair SF600

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av PreacherMan
Hmm, jag vill ha ett sånt där spel bara för det. Det verkar som ett väldigt smart sätt att publicera en produkt.

Mjo det skulle vara roligt att ha ett för att kunna fundera lite men fan ska ur helvete innan jag tänker betala ett ruttet öre till det företaget kan jag lova.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag sätter en potatis på att SIM har ett finger med i leken!

Visa signatur

Cheer up m8 :) Honda power!
"Om man tänker en tanke, så är den tanken inte den tanke man tror att man tänker. Utan det är den tanke som får en att tro att man tror den tanke man tror att man tänker."

Permalänk
Medlem

ARGHH jag blir hekt dumm av detta he he

Permalänk

Jag tycker vi bussar Janne Josefsson eller Sverker på dem!

Permalänk

Jag har faktist hört talas om ett projekt för ett tag sedan som verkar vara så nära detta man kan komma...

Idéen var då ett rollspelsaktigt spel där man inte använde någon spelmotor eller något liknande utan skulle använda de verktygen som finns i den riktiga värden för att kunna komminucera med andra människor och hjälpa varandra att lösa gåtan.

Självklart (enligt min mening) så är det ju så att med "förbruka" så menar dom ju att du kan inte ta dig igenom hela spelet med bara en uppsättning kort utan du måste köpa fler, ju fler du köper desto lättare klarnar det.

Och om du inte köper korten så ska du ju kunna ta hjälp av andra, till och med bilda grupper som försöker att tävla mot varandra för att försöka klura ut slutet först.

Med andra ord så är det meningen att man ska ta hjälp av varandra för att komma på exact vad det är som gäller för att kunna ta sig till "slutet". Och slutet har jag för mig skulle vara en viss summa pengar.

Detta är dock bara någonting som jag har för mig långt bak i huvudet. Jag vet (!) att jag känner igen detta någonstans men jag kommer fasen inte ihåg var vilket faktist irriterar mig mer än vad spelet går ut på...

Tycker dock dom har marknadsfört det otroligt bra ändå, "...släng ut en massa till recensenter på nätet så börjar snart pratet..."
Bra jobbat säger jag bara!

Ha't!

Visa signatur

//Milkmachine

Permalänk
Medlem

Men vad ska hänta när man fattar då? man har uppfunnit en evighets maskin

Visa signatur

http://www.mobilabredband.se/ Forum för mobilabredband.

Permalänk
Medlem

hmm....det kan ju vara en PR grej, men jag vill så gärna att det INTE ska vara det, det skulle vara rätt tufft om det är något som ändrar våran världsbild, lite naivt tänkande kanske, men ändå...en sak som är lite läskig är att killen som postade artikeln kanske vet allt, hälften av alla som har skrivit i denna tråden kanske vet, dem kanske har en del i det hela....detta är fan det västa jag har varit med om under mina 16år...

Its a fucking conspiracy...

Permalänk
Medlem

ska jag vara ärlig?
Jag blir rädd av sånt här. En sak till.
Jag tror på "matrix"-teorin.

Permalänk
Medlem

nog en genitest av nåt slag den som löser det får dega i CIA-kontoret för all framtid till en årslön på 500 svenska miljoner och låstas lösa lite UFO-gåtor till lite kaffe och kakor mums.

Visa signatur

 Mackintåsh: Intel i7-2600 (3.4 GHz) - Gigabyte Z68MX-UD2H-B3 - Gigabyte Radeon HD6870 - Corsair VengeanceLP (4*4 GB) - Corsair Force Series 3 120 GB - OCZ 500W PSU - Dlink DWA-556 (WLAN) - ST Lab F-261 FireWire PCI-E 1394a Card - Apple G5 Case - Apple Mac OS X

Permalänk
Medlem

Fan vad lätt det va att komma till sjätte nivån.

Visa signatur

Data Center Operator

Permalänk
Medlem

de där wafferna var ju av nått mjukt material, testa att tugga det, det kan ju vara att de ändrar fär eller att det dyker upp nån siffra eller liknade.

Visa signatur

Ei bor i stockholm och tar inget ansvar för allt som han säger
7900, 64 gig ram, radeon r290
Solna arbetscenter

Permalänk
Medlem

Detta får mig att tänka på några scener ur "Good will hunting"!

Visa signatur

1. AMD Athlon XP 2600+@2227 | GT Silent Breeze | ASUS A7N8X | 1536MB TM PC3200 | Radeon X800XL | Raid 0 500Gb + 380Gb HD
2. AMD AthlonXP 2100+@2403 | Spire Falconrock II | Abit NF7 v1.2 | 512Mb TM PC2700 | Maxtor 80Gb | Radeon 9500

Permalänk
Glömsk

För att förklara skillnaden i tjocklek med korten så är ignition, data_1 och data_2 ungefär som ett bankomatkort där wafererna är som kort i en kortlek (dock i plast, inte inplastad papp)

Visa signatur

...man is not free unless government is limited. There's a clear cause and effect here that is as neat and predictable as a law of physics: As government expands, liberty contracts.

Permalänk
Medlem

större och snabbare respons på det här "spelet" är nog svårt att få, verkligen ett genidrag att skicka ut det till bl.a sweclockers.

blev ruggigt nyfiken på den där 14may-siten låter som att det har något samband.

ganska häftigt ändå om det vore ett spel, folk över hela världen jobbar med samma problem, VILL HA!!!

Visa signatur

CPU: Ryzen 5 2600X Kylning: Noctua NH-D15 Moderkort: ROG Strix B-450-F GPU: MSI GTX 1070 Armor OC Minne: 32 GB Corsair Vengeance PRO PSU: EVGA Supernova 650 G2 Chassi: Phanteks Eclipse P400S

Permalänk
Medlem

kolla på korten genom ett grönt filter.
det enda som alltid fungerar. se bara på Z.B.

Visa signatur

jetthe

"If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now." - Z.B.