Tror på AMB, AION, FUN, REQ för 2018. Wildcards är COSS & LALA World.
Shillfest:
Min absouta favoritpick är dock LoMoStar (LMC). Kort och gott: De har en spel-app som använder sig av gps-tracking (likt pokémon go), och i den världen kan sedan företag köpa sk "red letters" som placeras ut i verkliga världen, som innehåller kryptovaluta/rabattkuponger som man sedan kan gå och plocka upp gratis. Ungefär som adwords, fast i verkliga världen. Och klickar du på en ad får du kryptovaluta. Exempel på användningsområden ur tidningsartikeln jag länkar längst ner:
· Request Network airdropping their tokens surrounding PayPal’s head office when Request’s platform officially launches. Fans will directly get REQ tokens within the red envelope. Even a small marketing budget of $10,000 in the form of REQ tokens can easily gather a 1,000 people flash mob with each fan directly receiving REQ tokens for participating.
· Complex city-wide treasure hunting games can be deployed by brands as a part of their marketing campaign. Adidas can provide clues and place them all around the city for people to win a pair of the newest shoes in the form of a digital coupon to redeem the shoes.
· Coca-Cola airdropping CoCa-Cola logos instead of envelopes at a festival and it will contain LMC and digital Coke coupons where you can exchange for a real coke at a nearby stand.
· Nike logos placed on popular running tracks for special offers to runners.
· Tourist mode: Tourist mode will guide you through the major landmarks in the city and along the way you can stop by participating local businesses and restaurants for an authentic experience. You can even meet other LoMoStar users along the way.
· In a busy downtown area on Saturday night, restaurants can place a red envelope (or their own customizable logo) with: “No waiting for tables of 4 in the next 15 minutes, 10% off!”
Och nu det intressanta: De har en fungerade app till android med över 1000 5-star ratings (https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lomocoin.lo...), gör knappt någon marknadsföring och appen borde komma till Appstore under kommande veckor. Trots det har de en marketcap på <$25 miljoner dollar (309 333 349 circulating supply, $0.1usd/coin).
De har samma marketcap som RussiaCoin. 6x mer marketcap än TittieCoin (en scamcoin från 2014). Värderingen är helt åt skogen (till stor del för att de gör noll ansträngning med att kommunicera med den västerländska marknaden och för att de blev temporärt bannade i Kina). $LMC går bara att köpa på Bittrex atm vilket hindrar tillväxt, men så fort den släpps på fler exchanges och deras marknadsföring kommer igång lär det börja hända saker.
https://coinmarketcap.com/currencies/lomocoin/
https://hackernoon.com/lomostar-a-grand-vision-for-the-social...