Permalänk
Medlem

Das Keyboard

Hej kära Sweclockers!

Jag tänkte nu sälja av lite grejjer som inte används längre. Anledning till försäljning är att jag fick nytt tangentbort och prolle+mobo när jag fyllde år. Jag har varit väldigt nöjd med dessa produkter och hade förmodligen inte bytt ut dom om inte jag hade fått nya delar (grymt imponerad över hur bra i3:orna är).

Das Keyboard 4 Ultimate SoftTactile Brown

Inköpt: 2017-06-12

Återförsäljare: Inet

Kvitto: Finns för utskrift

Pris/Bud: 900kr (Nypris: 1590kr)

SÅLD SÅLD SÅLD SÅLD
Komponentpaket:
-MSI B150M Bazooka Plus
-Inte Core i3 6100 3.7 GHz 3MB
-Kingston HyperX 8gb (2x4GB) DDR4 2133Mhz Fury

Inköpt: 2016-09-01

Återförsäljare: Inet

Kvitto: Finns för utskrift - alla varor ligger på samma kvitto

Pris/Bud: 1250kr (Nypris ca: 2600kr, svårt att säga med fluktuerande priser men lägger mig lite lägre och ger ett schysst pris enligt mig)
SÅLD SÅLD SÅLD SÅLD

OBS: Köpare står för frakt.

OBS: Komponentpaketet säljs inte i delar.

OBS: Bud görs i tråden.

Kan hämtas i Vänersborg om så önskas.

//Robert

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Det finns ett bud på Komponentpaketet för 1250kr + frakt.

Permalänk
Medlem

Är 1250kr ett säljande pris? Jag tolkar det som det då du skrev pris/bud men du kanske menade budgivning från 1250kr? Är hur som helst intresserad till det priset, hör av dig om du är villig att sälja.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

FD North | Gigabyte B650 AORUS Elite AX v2 | 9800X3D | NZXT Kraken Elite 240 | 32GB Corsair Vengeance 6000MHz CL30 | Corsair RM850x Shift | Kingston Fury 2TB NVMe | 4070 Super FE | LG 42" C4

Permalänk
Medlem
Skrivet av ågren:

Är 1250kr ett säljande pris? Jag tolkar det som det då du skrev pris/bud men du kanske menade budgivning från 1250kr? Är hur som helst intresserad till det priset, hör av dig om du är villig att sälja.

Skickades från m.sweclockers.com

Ursäkta mig, dålig formulering. Redigerade till att stå Start Bud, bör slå igenom strax. Det är bara att buda över 1250kr.

Permalänk
Medlem

Bjuder 1300 + Frakt før kittet

Permalänk
Medlem

När avslutar du budgivningen?

Visa signatur

Moderkort Asus ROG Strix 550-F | CPU AMD Ryzen 5 5600X | CPU-Kylare be quiet! Dark Rock Pro 4 | Ram Kingston HyperX Predator RGB 3200MHz 32GB | M.2 Intel 660p 1TB | GPU Asus GeForce RTX3080TUF | PSU EVGA SuperNOVA G2 750W | Chassi Fractal Design Define R6 TG

Permalänk
Medlem
Skrivet av buLLit:

När avslutar du budgivningen?

Jag kommer avsluta den idag, 15.00. Jag kommer posta paket idag med om överenskommelse är gjord.

Permalänk
Medlem

Hej,
Kan du tänka dig 500:- för tangentbordet?