Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Medlem

[Avslutad] Pok3r MX Clears

Eftersom den förra köparen drog sig ur affären så lägger jag upp denna igen.

Säljer ett Pok3r med MX Clears med vit bakgrundsbelysning för att göra plats för lite annat roligt. Inköpt här på marknaden för närmare två år sedan, men tangentbordet är i väldigt bra skick. Tangentbordet kommer med stock caps, originalsladd och originallåda finns. Budstart kan vi väl säga på 500 kr, kan skicka om det skulle behövas men upphämtning prioriteras. Jag förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill.

Edit: Då det finns intresse av keycapsen också så öppnar jag upp för budgivning även på dom.
Godspeed doubleshot SA 60% med norde + novelties + solar alphas. Även på dessa förbehåller jag mig rätten att sälja till vem jag vill. Lycka till!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Du är inte intresserad av att sälja med SA capsen till högre pris?

Visa signatur

Ryzen 5800X3D | 64 GB Ram | 7900 XTX | Samsung 990 Pro 4 TB + Seagate FireCuda 520 2TB * 2
Laptop: Core 9 Ultra 185H | 24GB Ram | RTX 4060 | 3 TB NVME

Permalänk
Medlem

@Lodisen: Absolut till rätt pris, så om du har ett bud att komma med så feel free!

Permalänk
Medlem

@Thesoxie: Budar 400:- för SA Capsen
alternativt 800:- för SA caps och bräda.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Är det kompletta kits av SA Godspeed, dvs TKL?
TKL+NORDE+Novelties?

I så fall bjuder jag 800kr för caps.

Permalänk
Medlem

@maximm: Uppdaterade annonsen med information om settet, men detta är alltså solar alphas + norde + novelties, så tyvärr täcker det inte ett TKL-tangentbord.

Permalänk
Medlem

Vill du köpa nåt tangentbord av mig? Har en hel drös till salu. Vad letar du efter?

Permalänk
Medlem

Bjuder 1100kr + frakt för kitet inkl Godspeed capsen!

Permalänk
Medlem

Bjuder 1200:- frakt för SA caps och Pokern

Permalänk
Medlem

Höjer till 1300kr + frakt

Permalänk
Medlem

900:- för caps

Permalänk
Medlem

Alla bud är noterade. @tactoad leder budet på keycapsen.

Permalänk
Medlem

När avslutar du?

Jag delar upp mina bud så blir det enklare att hålla koll:

950kr Caps
450kr pok3r

+ frakt

Permalänk
Medlem

@kelloxz: Noterat.
Har inte bestämt mig än, men låter budgivningen rulla ett par dagar hade jag tänkt. Återkommer med exakt sluttid så fort jag bestämt mig.

Permalänk
Medlem

Bjuder 500 för tangentbordet. Kan hämta i göteborg

Permalänk
Medlem

1000:- för caps

Permalänk
Medlem

Noterat. Nu börjar det likna någonting!

Permalänk
Medlem

1050 för caps
550 för pok3r

Stannar mina bud här, blir för dyrt att buda varje var för sig.

Så 1600 + frakt för båda eller så avstår jag helt.

// Kelloxz

Permalänk
Medlem

600 för tangentbord

Permalänk
Medlem

Är det PBT varianten av stock-capsen?

Visa signatur

5600x/B550i @+200mhz/-30 PBO2 | Crucial (E-die) 2x16gb 3000c15 @3800c16 | XFX 319 MERC 6700XT

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Alla bud noterade, avslutar budgivning imorgon cirka 18

Permalänk
Medlem

1100:- för caps

Permalänk
Medlem

Då var väl budgivningen över då. Kommer kontakta vinnarna via PM

Permalänk
Medlem

Då väntar jag på PM då

Permalänk
Medlem

@tactoad: Jag har förbehållit mig rätten att sälja till vem jag vill, jag trodde att jag var tydlig med detta då det nämns två gånger i annonsen.. Ha en fortsatt bra dag!

Permalänk
Medlem

Det är klart att du får sälja till vem du vill. Dock kan man ju tycka att om man håller en öppen budgivning och där högsta budet innan avslut inte vinner kan man åtminstone dra ett PM där man förklarar att man t.ex inte var nöjd med buden eller att man hellre säljer lokalt eller whatever. Bara en tanke såklart

Permalänk
Medlem

Vem vann då?

Jag trodde tactoad vann men om inte han gjorde det hade väl jag nästhögsta bud.

Har vi budat i en tråd och sedan har någon budat över genom PM?

Permalänk
Medlem

Transparens är jag för, så så här ligger det till: Från början hade jag inte ens tänkt sälja capsen, och jag ser gärna att tangentbordet försvinner före capsen, annars blir det ju helt omvänt vad jag hade tänkt när jag la upp annonsen. Vinnaren för tangentbordet är alltså kontaktad, men innan tangentbordet är borta är det alltså inte aktuellt att kontakta någon om capsen. Nöjda?