A Way Out, hur fungerar det online?

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2004

A Way Out, hur fungerar det online?

Hej,

Funderar på att köpa spelet A Way Out för PC och spela det med en kompis men undrar hur det egentligen fungerar? Räcker det att jag köper en kopia? Kan kompisen joina över internet eller måste man sitta på samma ställe?

CPU : Intel Core i7 2600K Moderkort : Asus P8Z68-V PRO GEN3 Grafikkort :EVGA GeForce GTX 1080 Ti FTW3 iCX Gaming HDMI 3xDP 11GBMinne : Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz XMS3 1,5V Chassi : Fractal Design Define r3 Nätdel : Corsair 650W ModulärtOS disk : Intel 530 240 GB SSD Övriga diskar : 1x Samsung 860 EVO SSD 1TB 2x WD Red 2 TB, 2x WD Green, 1x WD 750 GBOptisk enhet : Optiarc AD-7280S SATA

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Värmland
Registrerad
Feb 2017

Räcker med om en köper det för att spela coop online. https://www.google.se/amp/s/www.pcgamesn.com/a-way-out/a-way-...

Skickades från m.sweclockers.com

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
vallentuna
Registrerad
Aug 2010

japp räcker med att en har spelet, lite tråkigt va att båda får split screen och ser samma sak. och att spelet mer eller mindre säger vad du skall göra. inget knepa efter lösning själv. men om man delar på summan så e det 150 kr var vilket ej är mycket och enligt mig värt de

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2002
Skrivet av Leopard:

japp räcker med att en har spelet, lite tråkigt va att båda får split screen och ser samma sak. och att spelet mer eller mindre säger vad du skall göra. inget knepa efter lösning själv. men om man delar på summan så e det 150 kr var vilket ej är mycket och enligt mig värt de

Fast split screen är ju en del av hur det är konstruerat. Man skulle ju missa delar av storyn om man inte kunde snegla på den andra. Förvisso kanske det skulle haft större omspelsvärde.

Jag har kört typ 2 timmar. Gillar det överlag men stör mig mest på animationer och lipsync. Börjar verkligen förstå varför AAA titlar kör riktiga skådespelare som får typ 500 bollar klistrade i ansiktet, jag trodde att ren ”datorgenererad” animering skulle vara betydligt bättre i dagsläget.

Gillar ändå spelet överlag, sjukt bra att man kan bjuda in en polare gratis. Kommer nog spara det i bokhyllan istället för att sälja vidare då jag gillar Fares och vill stötta hans utvecklingsteam.

N