A Way Out, hur fungerar det online?

Permalänk
Medlem

A Way Out, hur fungerar det online?

Hej,

Funderar på att köpa spelet A Way Out för PC och spela det med en kompis men undrar hur det egentligen fungerar? Räcker det att jag köper en kopia? Kan kompisen joina över internet eller måste man sitta på samma ställe?

Visa signatur

CPU : AMD Ryzen 5 5600X Moderkort : ASUS ROG Strix B550-F GAMING Grafikkort :EVGA GeForce GTX 1080 Ti FTW3 iCX Gaming HDMI 3xDP 11GBMinne : Corsair 16GB Chassi :Fractal Design Define 7 Compact Nätdel : Corsair RM750x Skärm #1 : Asus VG349Q Ultrawide Skärm #2 : Acer X34 Ultrawide

Permalänk

Räcker med om en köper det för att spela coop online. https://www.google.se/amp/s/www.pcgamesn.com/a-way-out/a-way-...

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

japp räcker med att en har spelet, lite tråkigt va att båda får split screen och ser samma sak. och att spelet mer eller mindre säger vad du skall göra. inget knepa efter lösning själv. men om man delar på summan så e det 150 kr var vilket ej är mycket och enligt mig värt de

Permalänk
Medlem
Skrivet av Leopard:

japp räcker med att en har spelet, lite tråkigt va att båda får split screen och ser samma sak. och att spelet mer eller mindre säger vad du skall göra. inget knepa efter lösning själv. men om man delar på summan så e det 150 kr var vilket ej är mycket och enligt mig värt de

Fast split screen är ju en del av hur det är konstruerat. Man skulle ju missa delar av storyn om man inte kunde snegla på den andra. Förvisso kanske det skulle haft större omspelsvärde.

Jag har kört typ 2 timmar. Gillar det överlag men stör mig mest på animationer och lipsync. Börjar verkligen förstå varför AAA titlar kör riktiga skådespelare som får typ 500 bollar klistrade i ansiktet, jag trodde att ren ”datorgenererad” animering skulle vara betydligt bättre i dagsläget.

Gillar ändå spelet överlag, sjukt bra att man kan bjuda in en polare gratis. Kommer nog spara det i bokhyllan istället för att sälja vidare då jag gillar Fares och vill stötta hans utvecklingsteam.

N