Iphone 8, egen ringsignal med .m4a?

Permalänk

Iphone 8, egen ringsignal med .m4a?

Har haft min iphone 8 ett tag nu och kände det var dags att byta ringsignal. En polare gjorde en .m4a fil från ett klipp som jag ville använda som ringsignal. Hur jag än försöker med itunes och finder osv. Så får jag inte in filen så den går att använda som ringsignal, någon som vet exakt hur man gör om det äns är möjligt?

Mvh

Visa signatur

| MB: GIGABYTE Z390 AOROUS ELITE | CPU: Intel Core i5-9600K -> NZXT Kraken x62 | GPU: Palit GeForce RTX2080 8GB | RAM: HyperX Fury Black 32gb 3200 Mhz | PSU:EVGA Supernova 750W| SSD M.2:Samsung 970 evo plus 500gb | Chassi: NZXT H440W |

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Moderkort: MSI MPG X570 Gaming plus CPU: Ryzen 7 5700X3D
RAM: Crucial Ballistix 16GB DDR4 3600 MHz Kylning: Noctua NH-D15 chromax.black Lagring: 4 x Samsung 840 Pro 500GB
Grafikkort :Sapphire Radeon™ RX 6950 XT PURE NITRO+ Nätaggregat: EVGA SuperNOVA 750 G2
Chassi: Fractal Design Define Vision S2 Blackout Monitor: HP OMEN 27 & Acer XF270HUC
Tangentbord: Corsair Gaming Strafe RGB MX SILENT Mus: SteelSeries Rival 700

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Intel Core i9-9900k ASUS ROG STRIX Z390-FGAMING
hyperx DDR4 2666MHz 32GB
ASUS GeForce RTX 2080 Ti Dual OC
Cooler master hax
Predator XB271HUA. LG 34GK950F

Permalänk
Medlem

Sjukt att man fortfarande måste göra allt det där för en jävla ringsignal.
När man med android i alla år bara kunnat välja precis vilken media fil som helst bara genom att välja den lol.

Intuitive indeed.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Nivity:

Sjukt att man fortfarande måste göra allt det där för en jävla ringsignal.
När man med android i alla år bara kunnat välja precis vilken media fil som helst bara genom att välja den lol.

Intuitive indeed.

Apples sätt eller inget sätt.

Visa signatur

-Stäng av snabbstart i ditt Windows.

Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av Nivity:

Sjukt att man fortfarande måste göra allt det där för en jävla ringsignal.
När man med android i alla år bara kunnat välja precis vilken media fil som helst bara genom att välja den lol.

Intuitive indeed.

Man kunde till och med göra detta innan det ens fanns smartphones.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Alling:

Man kunde till och med göra detta innan det ens fanns smartphones.

Det där med att dra sms och få den skickad till en?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alling:

Man kunde till och med göra detta innan det ens fanns smartphones.

Skrivet av tcntad:

Det där med att dra sms och få den skickad till en?

Guld var det. Jag minns inte exakt hur det var nu, men jag har en fullsmäckad pärm ute i förrådet med...vad var det nu igen, "noter"?

Visa signatur

MSI B450 | Ryzen 7 5800X3D, Hyper 212 EVO | 16GB 3600MHz | GTX 1070 | Seasonic 750w | Asus MG279Q | Sony MDR-1A

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av lossah:

Guld var det. Jag minns inte exakt hur det var nu, men jag har en fullsmäckad pärm ute i förrådet med...vad var det nu igen, "noter"?

Polyfoniska ringsignaler, dröjde inte alltför länge innan MP3 kom:)

Permalänk

Ja det är helt sjukt att man måste gå igenom en pärs för detta! Får nog skaffa en android igen...

Visa signatur

| MB: GIGABYTE Z390 AOROUS ELITE | CPU: Intel Core i5-9600K -> NZXT Kraken x62 | GPU: Palit GeForce RTX2080 8GB | RAM: HyperX Fury Black 32gb 3200 Mhz | PSU:EVGA Supernova 750W| SSD M.2:Samsung 970 evo plus 500gb | Chassi: NZXT H440W |