Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

KÖPES: GTX/GT 1030, 1050, 960, 950

Permalänk
Medlem

KÖPES: GTX/GT 1030, 1050, 960, 950

Hej ! 😃

Jag är på jakt efter ett mindre kort till ett mediacenter.
Inte ute efter något värstingkort prestandamässigt, men ändå någorlunda nya modeller.

Det jag söker främst är ett GT 1030 men det funkar även med GTX 1050(icke Ti), 960, 950.

Jag vill inte behöva leka någon gissningslek gällande priset.
Så ta dig en stadig funderare på vad du vill ha för kortet och kontakta mig med modell och pris. Jag är ingen prutare och respekterar ditt satta pris. Men kommer du med fantasipriser så ignorerar jag dig.

Är boende i Halmstad och kan åka och hämta om det är inom Halmstad med omnejd. Annars behöver det skickas. Jag föredrar blocketpaket.

Läs hela annonsen här

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av mrazster:

Hej ! 😃

Jag är på jakt efter ett mindre kort till ett mediacenter.
Inte ute efter något värstingkort prestandamässigt, men ändå någorlunda nya modeller.

Det jag söker främst är ett GT 1030 men det funkar även med GTX 1050(icke Ti), 960, 950.

Jag vill inte behöva leka någon gissningslek gällande priset.
Så ta dig en stadig funderare på vad du vill ha för kortet och kontakta mig med modell och pris. Jag är ingen prutare och respekterar ditt satta pris. Men kommer du med fantasipriser så ignorerar jag dig.

Är boende i Halmstad och kan åka och hämta om det är inom Halmstad med omnejd. Annars behöver det skickas. Jag föredrar blocketpaket.

Läs hela annonsen här

Tjena!

Är du fortfarande på jakt efter grafikkort?

Jag har ett MSI GTX 960 liggandes (mer info: https://www.komplett.se/product/835163#).

Hade tänkt mig någonstans i prisklassen 600kr + ev. frakt.

Finns i Göteborg för avhämtning.

//Johan