Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Cod WWII dålig grafik på multiplayer ps4PRO

Permalänk
Medlem

Cod WWII dålig grafik på multiplayer ps4PRO

Cod WWII, vad är det med multiplayer grafiken?? Ständiga laddningar av grafik när ny bana skall spelas, grafiken är suddig! Urusel grafik. Kör på upplösning 1080p , Rgb-intervall -fullständigt , supersamplingsläge- aktiverat på en PS4 PRO. Man sitter och skrattar åt grafiken. Kört på 100/10 lina öppna portar, utan router till och med. På universal telecom, ligger stadigt på över 80gb/8 sen testat på Telias fiber lina 250/100 stadigt Inter net där också på över 200/80 ca...... jag har gjort detta i safe mode på ps4 , har gjort 4. Återställ standardinställningarna 5. Bygg om databas 6. Initiera ps4-systemet 7.initiera ps4-systemet (installera om systemprogramvara) alla dessa har jag provat och gjort och sen ändrat till baka alla gamla inställningar till full grafik. Rensat hårddisken så jag endast har WWII på hårddisken , inga program igång när jag spelar. Ändå kass grafik på spelet..... inget lagg när man spelar och connen är bra, men grafiken urusel. Någan annan där ute som upplever kass grafik online/multiplayer delen ???? Det va ju till och med bättre grafik på adwanced warfare... hmmm mkt besviken på WWII

Permalänk
Medlem

Spelet använder sig av TAA, om jag ej missminner mig, vilket kan skapa en mer eller mindre suddig bild.

Visa signatur

MSI RTX 3080 Gaming X | R7 3800X | 16 GB RAM @ 3600 MHz | Seasonic Prime Ultra 850W | Corsair MP510 960GB + Crucial MX 300 525GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av CarlosBananos:

Spelet använder sig av TAA, om jag ej missminner mig, vilket kan skapa en mer eller mindre suddig bild.

Finns det någon lösning på att få bort det där TAA problemet så det blir bättre grafik?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av mabi9x:

Finns det någon lösning på att få bort det där TAA problemet så det blir bättre grafik?

Skickades från m.sweclockers.com

Tvek på den. Är ju rätt få spel som tillåter att man kan pilla bland inställningar för grafik, på konsol dvs. Så om nu TAA är problemet lutar det spontant åt att du är fast med det.

Känns ju dock som att fler hade rapporterat problemet online så du kunnat hitta en lösning, om det är så illa som du beskriver dvs, så är kanske något annat som är fel tänker jag spontant.

Men är helt oinsatt på konsoler tyvärr så kan inte direkt ge mer hjälp än så.

Visa signatur

| AMD Ryzen 7 5800X3D | Noctua NH-U12A | Gigabyte X570 Aorus Pro | Powercolor Radeon RX 6900XT Red Devil | 16GB G.Skill Trident Z@3600 CL15 | Gigabyte Aorus 2TB M.2 NVMe SSD | Fractal Design Ion+ Platinum 860W | Fractal Design Meshify S2 Blackout | Corsair K70 | Logitech G502 | Alienware AW3423DWF |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zemlan:

Tvek på den. Är ju rätt få spel som tillåter att man kan pilla bland inställningar för grafik, på konsol dvs. Så om nu TAA är problemet lutar det spontant åt att du är fast med det.

Känns ju dock som att fler hade rapporterat problemet online så du kunnat hitta en lösning, om det är så illa som du beskriver dvs, så är kanske något annat som är fel tänker jag spontant.

Men är helt oinsatt på konsoler tyvärr så kan inte direkt ge mer hjälp än så.

Tack ändå!

Skickades från m.sweclockers.com