Inet 200 kr rabattkod ( köp av 2000 ) bortskänkes till bättre behövande :)

Permalänk
Medlem

Inet 200 kr rabattkod ( köp av 2000 ) bortskänkes till bättre behövande :)

Någon som kanske behöver en nödvändig uppgradering och kan få lite rabatt kanske ?

Skriv i kommentarfältet nedan så bortskänker jag till bäst motivering kl 23:40

Lycka till !

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Man kan inte vinna jämt, men någon gång vore ju kul

Visa signatur

If it can't run Crisys its a calculater

The New Build The Torrent 2,0

Permalänk
Medlem

Jag har det så knapert att jag får äta flingor med gaffel för att spara på mjölken

Skämt åsido hade vart nice med Rabatt inför bygget

Mvh

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

i5-2500K@5Ghz - Antec KÜHLER H2O 620 - MSI P67A-C45 - OCZ Agility Sata III 120 GB - Crucial M500 250GB - 20GB 1600mhz xms3 - GTX 560 TI OC 1Gb - OCZ sXs2 700W

c2d E6750@3 ghz - GA-EP35-DS3 P35 - 8 Gb 800Mhz xms2 - HD5670 1024MB - CGS 600W

Permalänk

Fru hjärter dam har varit dyr denna månad, så må gubben unna sig något!

Visa signatur

Mobo: Asus Rampage 2 extreme Cpu: i7 970@4.3ghz Phanteks pe14 kylning 16gb dominator@1625mhz 9-9-9-24@1.65v 2x1Tb Raid 0 samsung spinpoint f3 Psu: Corsair vx550 GPU: Asus Gtx 670 4gb DirectCu2 @ 1175Core Mem:6550 Chassi. Fractal Design F4

Permalänk
Medlem

Skulle vara väl investerade pengar till en Ryzen och AMD 😊

Permalänk
Medlem

Glömde planera in köp av tangentbord när jag byggde min dator, och har sedan dess suttit med ett Cherry KC 1000, utan anti-ghosting och försökt kombinera mina abilities på Overwatch utan success.

Å andra hand är det skönt att slå på, men skulle definitivt behöva ett nytt.

Ifall jag inte vinner, så är jag ändå sugen på att ta emot förslag på mekaniska tangentbord där man betalar för prestandan och inte för priset

Lycka till alla!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Hade en hårddisk som gick sönder för en vecka sedan och tänkte att jag skulle gå över till 100% SSD. Kommer givetvis behöva köpa nytt även om jag inte vinner koden men det skadar ju aldrig att spara 200 kr.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Gunior:

Någon som kanske behöver en nödvändig uppgradering och kan få lite rabatt kanske ?

Skriv i kommentarfältet nedan så bortskänker jag till bäst motivering kl 23:40

Lycka till !

Läs hela annonsen här

Blev attackerad utav fiskmåsar på parkeringen för några veckor sedan då jag hämtat ut mina nya delar. Tappar givetvis paketet i backen i ren panik och lyckas ha sönder min hdd som skall vara backup, behöver därför desperat fixa en ny disk för lagring av sommarens semesterbilder

Permalänk
Medlem

Lite sen, ska nu utse vinnaren

Permalänk
Medlem

@Dumli:

35DPHWYAYVF7KZT

Grattis, dock gick inte av någon anledning att skicka till dig via PM, hoppas folk kan låta honom vinna detta

Mvh

Permalänk
Medlem

@Dumli: Sorglig men samtidigt lite komisk historia. Grattis till vinsten hursomhelst!

Permalänk
Avstängd

Riktigt sorgligt.. Men beställde en 3tb hdd + en 500gb samsung ssd, kommer bli toppen i nya burken! Tackar för koden

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tip Top:

Man kan inte vinna jämt, men någon gång vore ju kul

Någon gång kommer det bli men inte denna, trösta dig med sjunde plats

Skrivet av Kacke:

Jag har det så knapert att jag får äta flingor med gaffel för att spara på mjölken

Skämt åsido hade vart nice med Rabatt inför bygget

Mvh

Skickades från m.sweclockers.com

Kreativt dock ett generellt bygge är inte lika motiverande så motivera mer kanske nästa gång, fjärde plats !

Skrivet av Röd Tjur:

Fru hjärter dam har varit dyr denna månad, så må gubben unna sig något!

Haha undrar om fru hjärter dam hör av sig nästa månad i omvänd veva, close but no cigar, tredje plats !

Skrivet av bl00keRs:

Skulle vara väl investerade pengar till en Ryzen och AMD 😊

Investeringar får man inte alltid hjälp med så håll ut till nästa tillfälle, sjätte plats !

Skrivet av Carlzoz:

Glömde planera in köp av tangentbord när jag byggde min dator, och har sedan dess suttit med ett Cherry KC 1000, utan anti-ghosting och försökt kombinera mina abilities på Overwatch utan success.

Å andra hand är det skönt att slå på, men skulle definitivt behöva ett nytt.

Ifall jag inte vinner, så är jag ändå sugen på att ta emot förslag på mekaniska tangentbord där man betalar för prestandan och inte för priset

Lycka till alla!

Skickades från m.sweclockers.com

Innan specialtangentbord så har vi alla lyckats spela, låt inte seger vara knuten till hårdvaran, femte plats !

Skrivet av TMG:

Hade en hårddisk som gick sönder för en vecka sedan och tänkte att jag skulle gå över till 100% SSD. Kommer givetvis behöva köpa nytt även om jag inte vinner koden men det skadar ju aldrig att spara 200 kr.

Övergången av välsignelse till SSD är något vi alla önskar andra, så önskar dig lyckan dit, andra plats !

Skrivet av Dumli:

Blev attackerad utav fiskmåsar på parkeringen för några veckor sedan då jag hämtat ut mina nya delar. Tappar givetvis paketet i backen i ren panik och lyckas ha sönder min hdd som skall vara backup, behöver därför desperat fixa en ny disk för lagring av sommarens semesterbilder

Fiskmåsar eller ej, sant eller ej, så är backup såväl kostsamt som nödvändigt, och där har du min sympati.

Första plats, grattis !