Snart Black Friday! Vad köper ni?

Permalänk
Medlem
Skrivet av WDac:

ja inte är de några 10-20% ifall för att jag skall tycka att de är värt å handla på en "svart fredag" hur som helst, rimligt eller ej, känner jag
inte att det är tillräckligt ned satt så står jag över. för jag klarar mig ändå högst troligen utan prylen ett tag till.

för ett GTX 1070TI så är de nog iaf 50% prissänkning som gäller för mig iaf som behövs.

Om du får välja en valfri produkt och få 10-20% rea är det ju riktigt fint. Många saker går ju aldrig ner i pris. Säg att få 9900k för 4800-5400kr är ju en lyxigt pris (om man nu kan säga det). Eller Vive pro för 2-4k mindre. Men för de flesta produkter håller jag med dig, 30-50% vill man ju ändå ha.

Visa signatur

Råd tas på eget ansvar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Trunk:

När jag jämförde recensioner och dyl. mellan rift och vive så sa de flesta ungefär samma sak:
I de flesta aspekter är de jämnlika eller så är riften lite bättre, däremot finns det ett undantag och det är att vive är bättre på "room scale". Köper du till en tredje sensor från oculus så är är även riften bra i room scale men viven ska tydligen vara något bättre.
Sen verkar det som att de flesta tycker att kontrollerna till riften är bättre men det är kanske mest en smaksak.

När jag lade ihop allt det här tillsammans med faktumet att riften var (är?) flera tusen kronor billigare så blev valet ganska enkelt.

Det här var dock ett tag sedan så jag vet ingenting om vive pro eller hur spelstödet skiljer mellan de olika företagen.

Väldigt uppskattat med svar. Ska undersöka lite mer. Jag har ju nån löjlig grej för mig att jag stör mig på att det är Facebook som äger Oculus. Vet inte varför jag stör mig på det när jag köper tex Nestlé-produkter nästan varje dag.

Tack igen. Värdefull information.

Visa signatur

Råd tas på eget ansvar.

Permalänk
Skrivet av Banco:

Jag spanar själv efter en Vive. Vad får dig att välja Oculus? Inte ifrågasättning utan genuint intresserad var för folk väljer som de gör.

Jag tror de enda anledningen till att jag väljer viven är för att jag har provat den och gillade den.

Framför allt priset. Tycker inte Viven verkar vara värd de extra pengarna den kostar. Oculus ska också ha bättre mjukvara/ exklusiva titlar vad jag hört. Roomscale står inte heller jättehögt på min lista vilket är det som Vive ska va bättre på. Bättre komfort på Oculus också. Touchkontrollerna verkar vara oslagbara också.

Har dock inte testat någon av dem så detta är bara vad jag läst mig till

Visa signatur

Citera för svar :)

Kom ihåg att alltid avsluta mening med glad smiley :)
►Jag förbehåller mig rätten att ha helt upp åt väggarna fel◄

Permalänk
Medlem

TKL tangentbord, 8TB-disk(ar) till NASen, Sennheiser PXC550-lurar och elektriska växlar till cykeln ska jag spana efter. Har inga större förhoppningar på växlarna...

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

WS: R7 2700x | RTX 2070S | Corsair AX860W | Lian Li PC-O11 Dynamic
Unraid: R7-2700X | GTX1050 | 3U chassi med 20 diskplatser
Servrar: 3x NUC 10 i5 ESX-kluster

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sweets589:

Framför allt priset. Tycker inte Viven verkar vara värd de extra pengarna den kostar. Oculus ska också ha bättre mjukvara/ exklusiva titlar vad jag hört. Roomscale står inte heller jättehögt på min lista vilket är det som Vive ska va bättre på. Bättre komfort på Oculus också. Touchkontrollerna verkar vara oslagbara också.

Har dock inte testat någon av dem så detta är bara vad jag läst mig till

Bra med input. Jag har också hört gott om just kontrollerna på Oculus. Jag skulle väldigt gärna testa Oculus också innan jag köpte egentligen.

Ja hänger helt på vad de rear ut också. Ser att Viven vart nere på 5500kr så då är vi inte så långt bort från Oculus pris. Men det kan ju lika gärna vara rea på Oculus också så då blir ju skillnaden större igen. Och om skillnaden är minimal så låter det ju galet att köpa Viven.

Jag har Fallout VR som lockar med Viven. Men samtidigt måste.man ju se på fler spel då man inte kan basera ett sånt köp på ett spel.

Visa signatur

Råd tas på eget ansvar.

Permalänk
Medlem

Extrapris på kallingar och kanske en påse chips. Nä men skämtåsido, kanske en automatisk espressomaskin, som jag velat ha ett bra tag. Leka lite barista i köket. T.ex. "DeLonghi Magnifica S ECAM 22.110" för max 2500, så köper jag på dirren.

Sveriges svar på Black Friday är så klent så att det är pinsamt oftast. 2-10 % på artiklar som inte säljs så bra utav. Om man har tur upp till halva priset. Och sen när det inte blir sålt, så kommer de upp igen på alla andra rea-dagar.
Annars vill jag köpa en till ledramp till bilen.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify C Mini | CPU: AMD Ryzen 5 3600 | Kylare: Be Quiet! Dark Rock Pro 4 | Graffe: ASUS 1070 8GB ROG STRIX DC3 | PSU: Corsair RM750X V2 | RAM: Corsair Vengence 32GB 3200 MHz | MOBO: MSI B450M MORTAR MAX
CS:GO-Maps (App) Sweclockers (App)

Permalänk
Medlem
Skrivet av davvarn:

Extrapris på kallingar och kanske en påse chips. Nä men skämtåsido, kanske en automatisk espressomaskin, som jag velat ha ett bra tag. Leka lite barista i köket. T.ex. "DeLonghi Magnifica S ECAM 22.110" för max 2500, så köper jag på dirren.

Sveriges svar på Black Friday är så klent så att det är pinsamt oftast. 2-10 % på artiklar som inte säljs så bra utav. Om man har tur upp till halva priset. Och sen när det inte blir sålt, så kommer de upp igen på alla andra rea-dagar.
Annars vill jag köpa en till ledramp till bilen.

Visst det är inte lika bra som i USA men så dåligt som du beskriver det är det å andra sidan inte.

Permalänk
Medlem
Skrivet av davvarn:

Extrapris på kallingar och kanske en påse chips. Nä men skämtåsido, kanske en automatisk espressomaskin, som jag velat ha ett bra tag. Leka lite barista i köket. T.ex. "DeLonghi Magnifica S ECAM 22.110" för max 2500, så köper jag på dirren.

Sveriges svar på Black Friday är så klent så att det är pinsamt oftast. 2-10 % på artiklar som inte säljs så bra utav. Om man har tur upp till halva priset. Och sen när det inte blir sålt, så kommer de upp igen på alla andra rea-dagar.
Annars vill jag köpa en till ledramp till bilen.

Skickades från m.sweclockers.com

Jag har gjort riktigt fina fynd på BF men vi har kanske vart ute efter olika saker.

Visa signatur

Råd tas på eget ansvar.

Permalänk
Inaktiv

När jag tänker Blackfreday så tänker jag på en viss konsumentprylar som man ofta byter ut när den gamla har gått sönder.
Alltså tv, mikrovågsugn, dammsugare,skärm, grafikkort, tangentbord, skrivare, mus, router, laptop, mobil etc. Är inget jag köper på mig fler exemplar av bara för det är billigt, utan om jag köper en ny så ska en gammal ersättas.
Detta leder till att dessa reor blir så svåra för mig och jag brukar ej hitta något.

Det jag skulle vilja ha rea på är toner till min skrivare, ssd och hdd, utförsäljning av ram, gärna so (laptop) ddr3 minne. Usb ssd diskar, supersnabba megastora usbminnen etc. Och det känns som att inget av detta kommer att reas ut.

Permalänk
Medlem

Förhoppningsvis en Ultrawide skärm och ett nytt försteg till ljudsystemet om inte annat kommer före.

Visa signatur

| ASUS ROG Crosshari VIII Dark Hero | AMD Ryzen 5950X | Noctua D15 Chromax | G.Skill TridentZ Royal Gold 32GB DDR4 @ 3600Mhz CL14 | Palit GeForce RTX 2080 Ti 11GB GamingPro OC | 2x WD SN850 1TB @RAID 0 + 2x Samsung 860 EVO 1TB @RAID 0 | Corsair HX 1000W | Corsair Obsidian 1000D | LG 34'' 34GN850 |

Monitor Audio Platinum PL100 II + Advance Paris X-P500 + Advance Paris X-A160
Klipsch R-115SW
Sennheiser HD650

Permalänk
Medlem

Jag är ute efter ett par Airpods och en Apple TV.
Men det brukar aldrig hända något direkt på appleprodukter men vi får se

Skrivet av davvarn:

Extrapris på kallingar och kanske en påse chips. Nä men skämtåsido, kanske en automatisk espressomaskin, som jag velat ha ett bra tag. Leka lite barista i köket. T.ex. "DeLonghi Magnifica S ECAM 22.110" för max 2500, så köper jag på dirren.

Sveriges svar på Black Friday är så klent så att det är pinsamt oftast. 2-10 % på artiklar som inte säljs så bra utav. Om man har tur upp till halva priset. Och sen när det inte blir sålt, så kommer de upp igen på alla andra rea-dagar.
Annars vill jag köpa en till ledramp till bilen.

Skickades från m.sweclockers.com

Jag hade otroligt tur för två år sedan. Köpte ASUS ROG Swift 27" 144hz IPS skärm för 5990kr då. Kostade kring 9-10k i vanliga fall.
Var uppe i ca 20min vid 17:00 på BF.

Så visst kan man ha tur också att vara inne på rätt sida och köpa för rätt pris. Men oftast är det lite lägre reor. Men det som nästan alla här inne är ute efter är datorprodukter/elektronik och det är så otroligt låg vinst på att sälja sånt så det finns helt enkelt inte möjlighet att sälja för 50% eller liknande som vissa gör i USA (och dessa varor som säljs för sjuka priser på typ walmart är lagerförda varor som inte sålts under året, så butiken vill bara bli av med skiten).

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Skrivet av Banco:

Bra med input. Jag har också hört gott om just kontrollerna på Oculus. Jag skulle väldigt gärna testa Oculus också innan jag köpte egentligen.

Ja hänger helt på vad de rear ut också. Ser att Viven vart nere på 5500kr så då är vi inte så långt bort från Oculus pris. Men det kan ju lika gärna vara rea på Oculus också så då blir ju skillnaden större igen. Och om skillnaden är minimal så låter det ju galet att köpa Viven.

Jag har Fallout VR som lockar med Viven. Men samtidigt måste.man ju se på fler spel då man inte kan basera ett sånt köp på ett spel.

Ja absolut spelar det roll hur priserna blir efter sänkning. Jag antar/ gissar att båda sänks ungefär lika mycket så skillnaden blir ungefär densamma.

Visa signatur

Citera för svar :)

Kom ihåg att alltid avsluta mening med glad smiley :)
►Jag förbehåller mig rätten att ha helt upp åt väggarna fel◄

Permalänk
Skrivet av Ryzer:

1080ti eller 2080 hoppas jag på, det senare låter väl inte så troligt, men man får hoppas.

Sitter i samma båt. Tveksam till en prissänkning på 2080 även om det inte verkar sälja så värst bra. 1080ti tycks försvinna från lagren nu men får väl se om det dyker upp fler till BF och Cyber Monday. Alla de populära modellerna är slutsålda eller hutlöst dyra.

Känns som man skulle ha köpt ett förra året innan mining-boomen.

Visa signatur

OS: Win 10 Home | Chassi: NZXT H440 | PSU: Corsair HX850i plat | Moderkort: ASUS Maximus Hero VIII | CPU: i7 6700k @ 4.5Ghz @ 1.29v | RAM: HyperX Fury 16Gb @ 3000Mhz | GPU: ASUS 1080ti Strix Gaming | Kylning: NZXT Kraken X62 | Fläktar: Fractal Design Venturi x1 AF140, x2 sp140, x3 sp120 | Ljud: ASUS Xonar Xense med Sennheiser PC350Se | Lagring: Crucial M4 64gb, Samsung 850evo 500gb, Seagate Barracuda 1tb | M/K: Corsair M65 Pro gaming rgb & Corsair Strafe RGB | Bildskärm: acer XB270HU

Permalänk

Min mediaspelare Minix x7 som jag använt flitigt har börjat bli till åren. Nu funderar jag på en Minix U9-H som verkar vara en perfekt uppgradering. Nån som har någon aning hur cdon som säljer dessa är på Black Friday. Finns det någon chans till prisnedsättning eller ska jag köpa en direkt.

Permalänk
Medlem

Hoppas hitta en hyfsat bra kamera.

Visa signatur

Fractal Design R6 modified - Asus RoG Strix Z390F - i9 9900K - Custom loop 2x360rad med DDC pwm pump - 4x4gb Corsair RoG Dominator edition @ 3200Mhz - ASUS GTX 1080 Ti Founders Edition med EK vattenblock & backplate - Corsair RM750i
Galleriet: Venom - Midvinter - Frankensteins keyboard Facebook: Nagelfar Mods Instagram: Nagelfar Mods

Permalänk
Medlem

Inget som vanligt.

Permalänk
Medlem

Efter senaste beställningen som blev kvaddad av posten så hoppas jag på ett One x i fysisk butik. Ett bra paket skulle vara One x, rdr 2, fifa 19 och 2 dosor för under 4000 kr eller nåt åt det hållet..

Kommer aldrig mer beställa större saker genom posten..

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur
Permalänk
Relik 📜

På tal om VR som bland annat @Banco, @Trunk och @Sweets589 pratat om. För den som "bara vill testa på" skulle jag absolut inte räkna ut ett WMR-headset. De har ju gått ruskigt billigt innan, bland annat HP-varianten för 2 222 kronor i somras (https://www.sweclockers.com/forum/trad/1521555-windows-mixed-...). Absolut sämre FOV och andra aspekter ställt mot både Rift och Vive, men just priset samt aspekten att inga fyrar etc behövs gör det väldigt smidigt att komma igång.

Den som vet att VR kommer bli en hit hemma kan ju såklart investera mer och få bättre upplevelse. Som sagt, tänker mera för de som känner "jag vill testa på om det är något för mig" eller "jag vill ha och latja lite ibland bara".

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem
Skrivet av emilakered:

På tal om VR som bland annat @Banco, @Tdoll och @Sweets589 pratat om. För den som "bara vill testa på" skulle jag absolut inte räkna ut ett WMR-headset. De har ju gått ruskigt billigt innan, bland annat HP-varianten för 2 222 kronor i somras (https://www.sweclockers.com/forum/trad/1521555-windows-mixed-...). Absolut sämre FOV och andra aspekter ställt mot både Rift och Vive, men just priset samt aspekten att inga fyrar etc behövs gör det väldigt smidigt att komma igång.

Den som vet att VR kommer bli en hit hemma kan ju såklart investera mer och få bättre upplevelse. Som sagt, tänker mera för de som känner "jag vill testa på om det är något för mig" eller "jag vill ha och latja lite ibland bara".

Hur står sig det här VR-headsetet sig mot Playstation VR tro? Det är ju samma prisklass ungefär om nu det där du länkade till skulle sjunka neråt 2000:- igen.

Visa signatur

Gilla min Guide till sweclockers tävlingen! :D : #12510535

Min Sweclockers-låt som aldrig deltog i Jultävlingen. Enjoy! https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g7gof...

Permalänk
Medlem

Jag tror det blir ett kylskåp

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Hur lång en minut är beror på vilken sida av toalettdörren man står

Permalänk
Medlem
Skrivet av Specias:

En Oled tv blir det för min del, inte helt klart än om 65” eller 55”. Hade tänkt köra på C7 men den verkar slutsåld överallt så blir väl en C8. Bor numera i en 40kvm lägenhet. Så det kanske blir för stort med 65”.. någon som bor litet men som har stor tv?

Annars är jag även på jakt efter ett Ps4 PRO.. men då ska det vara ett riktigt bra pris för att jag ska slå till.

En TV kommer jag nog köpa oavsett vad eftersom jag inte har någon alls just nu.

Skickades från m.sweclockers.com

Har 60” bor i en lägenhet på 49kvm. Skulle kunna ha en större utan problem.

Visa signatur

Grafikkort: RTX 3080 TI RAM: Corsair vengeance 16GB 3200Mhz
Nätagg: Corsair RM750 Moderkort: Asus prime Z370-A
SSD: Intel 660P 1TB CPU: Intel 8700k

Permalänk
Medlem

Det gick ju att köpa 27" 1440p 144hz IPS gsync skärmar för 6000kr för två år sedan så jag kan tänka mig att slå till på en sådan för 3500-4000kr som då låter rimligt idag (vilket aldrig kommer hända sorgligt nog).

Så det blir nog ingenting för mig. Kanske en SSD för ett bra pris.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@Specias: 37kvm, kör 65", helt klart gött mos om det är bra svärta och källformatet är vettigt. Kändes stort i början men hade inte velat ha mindre.

När den är avstängd så får man väl dock leva med att det känns som om halva väggen är svartmålad.

@anon159643: Slå ett öga hit: https://www.mymemory.co.uk/ vissa gånger rysligt bra priser:)

@emilakered @Banco @Trunk @Sweets589: Vet inte vart ni håller hus, förutom eventuellt Emil dårå, men för dom som vill testa på i Stockholm, gå till Mission IX, sköna grabbar och grymt prissatt för att testa på VR. Kanske finns något liknande i närheten av er. http://beta.missionix.com/ var där jag först testa VR i somras, tog en dag sen plockade jag ut en låda Vive från Webhallen.

Visa signatur

Falling In Reverse - Game Over

"Midway upon the journey of our life I found myself within a forest dark, For the straightforward pathway had been lost."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Curemylife:

@Specias: 37kvm, kör 65", helt klart gött mos om det är bra svärta och källformatet är vettigt. Kändes stort i början men hade inte velat ha mindre.

När den är avstängd så får man väl dock leva med att det känns som om halva väggen är svartmålad.

@Johan86c: Slå ett öga hit: https://www.mymemory.co.uk/ vissa gånger rysligt bra priser:)

@emilakered @Banco @Tdoll @Sweets589: Vet inte vart ni håller hus, förutom eventuellt Emil dårå, men för dom som vill testa på i Stockholm, gå till Mission IX, sköna grabbar och grymt prissatt för att testa på VR. Kanske finns något liknande i närheten av er. http://beta.missionix.com/ var där jag först testa VR i somras, tog en dag sen plockade jag ut en låda Vive från Webhallen.

Jättestort tack för tipset! Uppskattar det verkligen. Ska kolla in det. Ha en fin helg.

Visa signatur

Råd tas på eget ansvar.

Permalänk
Relik 📜
Skrivet av Chris_Kadaver:

Hur står sig det här VR-headsetet sig mot Playstation VR tro? Det är ju samma prisklass ungefär om nu det där du länkade till skulle sjunka neråt 2000:- igen.

Jag har spontant ingen aning. Det är ju såpass olika utbud i mycket att jag snarast skulle välja efter det, om du ändå har en PS4:a.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem

Jag köper det mesta, så länge det är fin rea.
Det man behöver, det köper man ändå. Något som jag inte är villig att betala 100% för, är jag inte heller villig att betala 90% för. (Inom ”vardagskonsumtion” då).

Men för rätt % rea, så kan man ”Nöjesshoppa” en del. Saker man egentligen inte behöver, och inte anser vara värda pengarna, men vid rätt rea så känns det ”värt”.
Jag tänker mig som första året då BF kördes i Sverige, det var innan det blev årets mest hypade rea och affärer som står och gråter ut kring att ”BF sätter nivån för om det blir vinst eller förlust på hela året”. När den kommersiella nivån nåddes så gick dom finfina fynden i graven.

Förra årets få fynd som var ”värda” var ju begränsade i lager och gick fort, allt annat var ju bara som vilken random rea som helst.

Fösta årets BF tror jag att jag ”randomshoppade” för runt 10 lax iaf. Det var mycket rejält prispressade grejor och det blev t ex en hel del julklappar inhandlade.
Förra året var allt det blev det ett tgb för 99:- från komplett.

Som någon tidigare sa, i stort sett _inget_ deal slog ju Singles Day på Komplett där man fick 20% rabatt rakt av på valfri vara, enda kruxet var ju att man var tvungen att hamna i närheten av någon av dom ”nivåer” som fanns.

Disclaimer: Fine, om det är något man ÄNDÅ ska köpa, så absolut. Pengar är pengar och rabatt är ju fint. Men från 2017 års erfarenhet så var det väldigt svårt att ”pricka” in dom eventuella varor man var sugen på.
Därav är min taktik inför 2018 att bara köra direkt jag ser något, sen nyttja ånger/öppet köp om det visar sig dyka upp något bättre.

Permalänk
Medlem
Skrivet av gabriel15:

Oftast tar de få bra sakerna slut på 5 minuter och kvar blir skiten från Harman/Kardon.

Så antagligen köper jag inget alls

Du sa ju att de bra sakerna tar slut på 5min, vad blir kvar då?;)

Visa signatur

Lurkar - läser mycket skriver lite. Vill du få min uppmärksamhet är det citat eller pm som gäller.
Jag anser att AIO-kylare har en plats i världen men det är INTE i fullstora ATX-system.

Permalänk
Medlem

Mest troligt ingenting.
Lider inte som många andra av köphysteri som bara måste köpa nått för det är REA.
köper när jag behöver nått ibland kan man iofs vänta in black friday som förra året då jag behövde ny projektor och väntade in black friday.
Men DOM FLESTA köper skräp som dom inte behöver, det gör öven många här på swec

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk

En 144hz skärm ifall jag hittar någon under 1500kr. Annars får det väl bli 8GB 2133/2400MHz ram ifall de ligger under 600kr

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Main PC: Ryzen 7 7700X * RX 6950XT.
Backup PC: Ryzen 5 1600X * Vega 64 Liquid Cooled.
Laptop: ROG Flow X13 (Ryzen 9 5900HS * RTX 3050 (35W)).

Permalänk
Skrivet av SunQ:

Jag är ute efter ett par Airpods och en Apple TV.
Men det brukar aldrig hända något direkt på appleprodukter men vi får se

Jag hade otroligt tur för två år sedan. Köpte ASUS ROG Swift 27" 144hz IPS skärm för 5990kr då. Kostade kring 9-10k i vanliga fall.
Var uppe i ca 20min vid 17:00 på BF.

Så visst kan man ha tur också att vara inne på rätt sida och köpa för rätt pris. Men oftast är det lite lägre reor. Men det som nästan alla här inne är ute efter är datorprodukter/elektronik och det är så otroligt låg vinst på att sälja sånt så det finns helt enkelt inte möjlighet att sälja för 50% eller liknande som vissa gör i USA (och dessa varor som säljs för sjuka priser på typ walmart är lagerförda varor som inte sålts under året, så butiken vill bara bli av med skiten).

Haha Webhallen gissar jag? Köpte samma skärm som du för 5990 kr för 2 år sedan! Det är 165 hz inte 144 hz

Visa signatur

Chassi: Corsair Obsidian 500D - Processor: Intel Core i7 8700K 3.7 GHz - Moderkort: Gigabyte Z370 AORUS Ultra Gaming - Kylning: Corsair H150I RGB PRO - Raminne:Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance RGB - Grafikkort: ASUS GeForce GTX 1080 Ti 11GB STRIX GAMING OC - Nätagg: EVGA Supernova G2 750 - 2 TB Western digital - M2 Corsair Force MP510 960GB - SSD 1 TB Samsung EVO 860

Skärmar: ASUS 27" ROG SWIFT PG279Q G-Sync+Asus TUF Gaming VG27BQ 27 G-Sync