Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Tråden för hörlursgalningar! Lurar, förstärkare, dacs, pads osv osv It´s all here!

Permalänk
Fyndjägare
Skrivet av Lizardman:

Jo, LCD-2 funkar utmärkt med DAC-10H (som är stark pch lite ljus/analytisk) men inte lika bra på mina bärbara grejor. Sine låter förvånansvärt bra. En grej skulle vara atr skaffa over-earpads från t ex Vesper Audio men nu har ju senaste iPaden USB-C och jag tycker den luren behöver cipherkabeln (med lightningkontakt) och lite EQ för att inte låta för mörk. Var på väg att skaffa Mobius men fick rådet att avstå från Audeze då de menade att de ljudmässigt låg efter Sine. Har nån här testat Ether C Flow eller Aeon Flow och har något och säga kring dom?

Skickades från m.sweclockers.com

Japp. Har Ether C Flow. Den är fin, stor ljudbild för att vara sluten. Spelar härligt med Eddie Current ZDT Jr. Inte mörk och gosig som LCD-2 (som jag också gillar). Jag har Sine, Mojo, LCD-XC också mm. Ether C Flow är ju inte alls lika portabel som Sine. Gillar du Hifiman ljudet så borde du gilla Ether C Flow.

Visa signatur

Front Audio porten på ditt mobo = bättre hörlursförstärkare! Bra att veta->Headphone Amp & Impedance, Apple har en 95kr DAC, Hörlursgrafer hos Squig.link, HeadphoneDatabase, In-Ear Fidelity, AudioDiscourse.
Hörlursrigg: Audeze LCD-2.2/XC/Sine, Hifiman HE-500/560/Edition X, Focal Clear, HD6XX, TH-X00 PH, AH-D2000, Ether C Flow, Fidelio X2, B&W P7, UM 30 Pro, Andromeda, Ikko OH10, EAH-AZ60, Simgot EA500 + 20 DAC/AMP - SS och rör. Och en stereo + hemmabio.

Permalänk
Skrivet av Mumu55:

Japp. Har Ether C Flow. Den är fin, stor ljudbild för att vara sluten. Spelar härligt med Eddie Current ZDT Jr. Inte mörk och gosig som LCD-2 (som jag också gillar). Jag har Sine, Mojo, LCD-XC också mm. Ether C Flow är ju inte alls lika portabel som Sine. Gillar du Hifiman ljudet så borde du gilla Ether C Flow.

https://i.imgur.com/VBv030T.jpg

Oh, det där ser ju mysigt ut. Jag vill nog ha så öppen ljudbild som möjligt också. Får liksom aldrig tid att lyssna på LCD-2orna längre då jag har rätt skrikiga kottar hemma. Så det blir mest Sine vid iPaden hemma också. Tanken är väl att ett par bra slutna ska tillfälligt få ersätta LCD-2orna som hemmalyssning också. Fick jag välja vill jag gärna ha ljudet mitt mellan säg Hifiman X v2 och LCD-2 och då så stort som möjligt i en sluten förpackning. Velade så mycket så jag missade dropet på Ether CX som jag som sagt misstänker prickar mina preferenser hyfsat.

Den dära Eddie Current, är det Massdropvarianten som en del sade var tokprisvärd?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ananda - T5.3 - A2C - Sine
Burson Soloist 3XP

Permalänk
Fyndjägare
Skrivet av Lizardman:

Oh, det där ser ju mysigt ut. Jag vill nog ha så öppen ljudbild som möjligt också. Får liksom aldrig tid att lyssna på LCD-2orna längre då jag har rätt skrikiga kottar hemma. Så det blir mest Sine vid iPaden hemma också. Tanken är väl att ett par bra slutna ska tillfälligt få ersätta LCD-2orna som hemmalyssning också. Fick jag välja vill jag gärna ha ljudet mitt mellan säg Hifiman X v2 och LCD-2 och då så stort som möjligt i en sluten förpackning. Velade så mycket så jag missade dropet på Ether CX som jag som sagt misstänker prickar mina preferenser hyfsat.

Den dära Eddie Current, är det Massdropvarianten som en del sade var tokprisvärd?

Skickades från m.sweclockers.com

Jo det bör vara den. Heter egentligen Laconic Night Blues Mini. Ryska grejjer
http://laconiclab.ru/laconic_night_blues_mini.html
https://www.superbestaudiofriends.org/index.php?threads/lacon...
https://www.massdrop.com/buy/massdrop-x-eddie-current-zdt-jr

Visa signatur

Front Audio porten på ditt mobo = bättre hörlursförstärkare! Bra att veta->Headphone Amp & Impedance, Apple har en 95kr DAC, Hörlursgrafer hos Squig.link, HeadphoneDatabase, In-Ear Fidelity, AudioDiscourse.
Hörlursrigg: Audeze LCD-2.2/XC/Sine, Hifiman HE-500/560/Edition X, Focal Clear, HD6XX, TH-X00 PH, AH-D2000, Ether C Flow, Fidelio X2, B&W P7, UM 30 Pro, Andromeda, Ikko OH10, EAH-AZ60, Simgot EA500 + 20 DAC/AMP - SS och rör. Och en stereo + hemmabio.

Permalänk

Rekommenderar Focusrite 2i2 (audio interface) som DAC+AMP. Lika bra som dyra DACs, bara att målgrupperna är olika. HIFI nördar känner att mer pengar ger bättre ljud och känner ofta inte till att audio interfaces existerar kontra musikskapare som vill att det ska låta bra. Testa och returnerna om du inte gillar.

Permalänk
Medlem

Råkade impulsköpa ett par Sennheiser HD6XX från Massdrop då de fått bra recensioner. Nu behöver skaffa DAC+AMP också. Är ganska novis i ämnet och söker rekommendationer. Bor ganska taskigt till så jag har ingen möjlighet att provlyssna på grejerna innan köp dessvärre. Har gjort lite research och Shiit dyker upp titt som tätt. Är det någon här som testat Magni+Modi kombon med HX6XX (HD650)? Eller finns det andra prisvärda alternativ? Budget ca 2-3K. Kan ev sträcka mig högre än så om nödvändigt. Ska användas till PC´n, lyssnar mest på rock/metal ifall det spelar någon roll.

Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk
Medlem
Skrivet av oqvist:

Skaffa originalkuddarna. De är designade för hörluren i fråga så de är alltid säkrast. HD 800 och HD 800S har ingen klämma ala hd 650 det är närmast ett problem åt andra hållet. Jag har svårt få mina att sitta vettigt. De är så stora också och så tunna kuddar så de följer inte skallen riktigt men de klämmer ingenstans så de går inte påstå de är obekväma känns bara lite off hela tiden och det finns så många möjliga fits man är alltid osäker om man hittat sweetspot.

Det är tydligen en ny drop av THX AAA 789 om man orkar vänta till februari. Den ampen räddade min HD 800S.

Drop redan nu 22 timmar kvar skickas den 15'e november
https://www.massdrop.com/buy/massdrop-x-thx-aaa-789-linear-am...

Visa signatur

N.A

Permalänk
Skrivet av oatp1b1:

Jag kör på ett par E-Mu Teak när jag är ute på resande fot. Tycker de låter väldigt bra, speciellt med Mojo, och är mycket bekväma. Inte riktigt i samma prisklass som det du tänkt dig däremot.

Men du, de där E-MU Teak, hur bra är de egentligen? Läste någonstans där någon tyckte att de var en av de mest underskattade lurarna. Kommer inte ihåg var det var men du kanske har mer koll?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ananda - T5.3 - A2C - Sine
Burson Soloist 3XP

Permalänk
Medlem

@Lizardman: Jag tycker de är väldigt bra och prisvärda, tror jag betalade 399 USD för mina direkt från Creative. Snygga, lätta, mycket (!) bekväma och låter bra till det mesta, vilket imho gör dem till ett par rätt optimala lurar att ha med sig på resor, jobb o.s.v.
Med det sagt så tror jag kanske inte att de riktigt uppfyller de krav du verkar ha eftersom du tittar i 15-20k-klassen. De är t.ex. inte superdetaljerade eller har särskilt stor soundstage (visserligen tycker jag att den är klart godkänd för att vara slutna). Sedan så kan ju ljudidealen spela in här också. När jag lyssnar på musik vill jag just lyssna på musik och inte höra hur tekniskt bra något är, vilket speglas både i mina hörlursval och mitt stereoval. D.v.s. jag väljer ofta sådant som kanske är mer snällt och spelglatt än något som gräver ur varje liten detalj.

Permalänk
Medlem

Puh!!!!

Drog igenom Gladiator soundtracket på min Audeze Mobius och de är fortfarande högintressant men HD 800S på hifiracket driven av Massdrop THX AAA 789 bräcker den rejält.

Någon slags ordning får de ju va.

Dock med voice overs blir det något sinnessjukt realistiskt med Mobius. Där får Mobius plötsligt en transparens jag aldrig någonsin skådat vare sig med lurar eller högtalare som om skådisarna kliver in i samma rum som en själv helt sjukt.

Det största abret är helt klart kompressionen. Vore intressant se vad de kunde åstadkomma med en öppen design eller än bättre om de kan skapa presets som fungerar för existerande hörlurar. Jag har ju testat waves som Audeze mobius är baserat på och outofyourhead men de verkar krävas en massa eq för att de ska bli bra. Jag lyckades inte få till någonting vettigt alls.

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av maniac:

Råkade impulsköpa ett par Sennheiser HD6XX från Massdrop då de fått bra recensioner. Nu behöver skaffa DAC+AMP också. Är ganska novis i ämnet och söker rekommendationer. Bor ganska taskigt till så jag har ingen möjlighet att provlyssna på grejerna innan köp dessvärre. Har gjort lite research och Shiit dyker upp titt som tätt. Är det någon här som testat Magni+Modi kombon med HX6XX (HD650)? Eller finns det andra prisvärda alternativ? Budget ca 2-3K. Kan ev sträcka mig högre än så om nödvändigt. Ska användas till PC´n, lyssnar mest på rock/metal ifall det spelar någon roll.

Ja kör med magni2 och modi2 precis just nu med mina HD6XX och lyssnar på Dismember
Det är en fullgod kombination, om du vill ha matchande enheter i dac + amp.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon8870:

Ja kör med magni2 och modi2 precis just nu med mina HD6XX och lyssnar på Dismember
Det är en fullgod kombination, om du vill ha matchande enheter i dac + amp.

Tack för svar!
Då är det avgjort. Får bli en Magni 3 och Modi 3 combo. Synd bara att jag måste avvakta tills Shiit EU får in grejerna på lager igen.

Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk
Medlem
Skrivet av maniac:

Tack för svar!
Då är det avgjort. Får bli en Magni 3 och Modi 3 combo. Synd bara att jag måste avvakta tills Shiit EU får in grejerna på lager igen.

Själv spelar jag mina HD650 genom en Aune X1s. Tycker det är ett alternativ som många gånger glöms bort. https://m.prisjakt.nu/product/3341399

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av maniac:

Tack för svar!
Då är det avgjort. Får bli en Magni 3 och Modi 3 combo. Synd bara att jag måste avvakta tills Shiit EU får in grejerna på lager igen.

Jag hade även kollat på:
https://www.audiophonics.fr/en/dac-with-volume/topping-dx3-pr...

Jag har en Topping D10 kopplad till min Arcam rHead som jag tycker är grym.

Den verkar objektivt vara riktigt bra med:
https://www.audiosciencereview.com/forum/index.php?threads/re...

Dock är det lite leveranstid på den då den just släppts. Litet format och allt i ett kan vara trevligt. Går även att koppla den till extern hörlursförstärkare om man någon gång skulle behöva mer kräm(i undantagsfall).

Permalänk
Fyndjägare
Skrivet av Ugga:

Jag hade även kollat på:
https://www.audiophonics.fr/en/dac-with-volume/topping-dx3-pr...

Jag har en Topping D10 kopplad till min Arcam rHead som jag tycker är grym.

Den verkar objektivt vara riktigt bra med:
https://www.audiosciencereview.com/forum/index.php?threads/re...

Dock är det lite leveranstid på den då den just släppts. Litet format och allt i ett kan vara trevligt. Går även att koppla den till extern hörlursförstärkare om man någon gång skulle behöva mer kräm(i undantagsfall).

Nice! Äntligen ett alternativ till O2/ODAC och Magni/Modi kring 2000kr med lite kraft och låg impedans på hörlursutgången. Om den nu inte bara mäter bra utan även låter bra =).
Dock verkar Amir tycka den spelar bättre med HE-400i än med HD650 (tolkat av det lilla han skrev). Hursomhelst hoppas någon köper denna och kan ge lite omdömen.

"Listening Tests
I started my testing with Sennheiser HD-650 in high gain mode. Here, there was plenty of power and no hint of strain from the amplifier. Tonal response remained constant up to max volume which was quite loud. But not loud enough to make the cups flap in the wind.
Flapping of the cups was to come though the moment I switched to HiFiman HE-400i. Power was amazing and clarity was superb. As I type this review I have been listening to this setup and it could not be more satisfying."

Visa signatur

Front Audio porten på ditt mobo = bättre hörlursförstärkare! Bra att veta->Headphone Amp & Impedance, Apple har en 95kr DAC, Hörlursgrafer hos Squig.link, HeadphoneDatabase, In-Ear Fidelity, AudioDiscourse.
Hörlursrigg: Audeze LCD-2.2/XC/Sine, Hifiman HE-500/560/Edition X, Focal Clear, HD6XX, TH-X00 PH, AH-D2000, Ether C Flow, Fidelio X2, B&W P7, UM 30 Pro, Andromeda, Ikko OH10, EAH-AZ60, Simgot EA500 + 20 DAC/AMP - SS och rör. Och en stereo + hemmabio.

Permalänk
Fyndjägare

Ligger en HRT Headstreamer för 600kr på Hifitorget. Ett bra bygge som fortfarande håller måttet som prisvärd DAC/hörlursförstärkare. Kör min rätt ofta på jobbet. Det är inte min annons.

https://hifitorget.se/visa_annons.php/hrt_headstreamer_dac_ho...

Visa signatur

Front Audio porten på ditt mobo = bättre hörlursförstärkare! Bra att veta->Headphone Amp & Impedance, Apple har en 95kr DAC, Hörlursgrafer hos Squig.link, HeadphoneDatabase, In-Ear Fidelity, AudioDiscourse.
Hörlursrigg: Audeze LCD-2.2/XC/Sine, Hifiman HE-500/560/Edition X, Focal Clear, HD6XX, TH-X00 PH, AH-D2000, Ether C Flow, Fidelio X2, B&W P7, UM 30 Pro, Andromeda, Ikko OH10, EAH-AZ60, Simgot EA500 + 20 DAC/AMP - SS och rör. Och en stereo + hemmabio.

Permalänk
Medlem

Tips!

BOWERS & WILKINS P7 WIRELESS - 2198:-
Grymt bra pris och fynd!

https://www.hifiklubben.se/horlurar/on-ear--over-ear/bowers--...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ugga:

Jag hade även kollat på:
https://www.audiophonics.fr/en/dac-with-volume/topping-dx3-pr...

Jag har en Topping D10 kopplad till min Arcam rHead som jag tycker är grym.

Den verkar objektivt vara riktigt bra med:
https://www.audiosciencereview.com/forum/index.php?threads/re...

Dock är det lite leveranstid på den då den just släppts. Litet format och allt i ett kan vara trevligt. Går även att koppla den till extern hörlursförstärkare om man någon gång skulle behöva mer kräm(i undantagsfall).

Ser intressant ut, bra pris med. Men jag kör nog på beprövade Shiit (Hur länge man nu är nöjd med det man har). Går ju alltid att byta upp sig om andan faller på

Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk

Är lite sugen på en annan DAC, några tips på något som går bra i hand med en aune x1s + hd600?

Visa signatur

STULET: 1600x | 980Ti | Ceslius S24| Prime B350 PLUS | 16gb Vengeance LPX 3000MHz | 850 EVO 250gb | 750gb HDD | RM550X | Carbide 600Q | HD598SE | E10K
Kylpasta på bilden...
Tagg/citat öker risken att jag ser ditt inlägg med upp till 97%!

Permalänk
Fyndjägare

JDS Labs släppte precis sin nya $99 AMP.
Ännu mer roligheter i budgetsegmentet

JDS Labs Atom Amp – Official Release & Benchmarks
https://blog.jdslabs.com/2018/11/jds-labs-atom-amp-official-r...

Visa signatur

Front Audio porten på ditt mobo = bättre hörlursförstärkare! Bra att veta->Headphone Amp & Impedance, Apple har en 95kr DAC, Hörlursgrafer hos Squig.link, HeadphoneDatabase, In-Ear Fidelity, AudioDiscourse.
Hörlursrigg: Audeze LCD-2.2/XC/Sine, Hifiman HE-500/560/Edition X, Focal Clear, HD6XX, TH-X00 PH, AH-D2000, Ether C Flow, Fidelio X2, B&W P7, UM 30 Pro, Andromeda, Ikko OH10, EAH-AZ60, Simgot EA500 + 20 DAC/AMP - SS och rör. Och en stereo + hemmabio.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av maniac:

Ser intressant ut, bra pris med. Men jag kör nog på beprövade Shiit (Hur länge man nu är nöjd med det man har). Går ju alltid att byta upp sig om andan faller på

Magni3 har fått väääldigt mycket bra kritik.. senast jag läste om detta där. Fast jag har en Arcam rHead också.. tänkte se om det är skillnad på dem mer än volympotten när jag har bägge på samma ställe.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mumu55:

JDS Labs släppte precis sin nya $99 AMP.
Ännu mer roligheter i budgetsegmentet

JDS Labs Atom Amp – Official Release & Benchmarks
https://blog.jdslabs.com/2018/11/jds-labs-atom-amp-official-r...

https://blog.jdslabs.com/wp-content/uploads/2018/11/feature-750x410.jpg

Var på tiden vi fick en Ol amp, synd bara att dom kostar att få till EU.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon8870:

Magni3 har fått väääldigt mycket bra kritik.. senast jag läste om detta där. Fast jag har en Arcam rHead också.. tänkte se om det är skillnad på dem mer än volympotten när jag har bägge på samma ställe.

Rapportera gärna om du upplever skillnader

Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av maniac:

Rapportera gärna om du upplever skillnader

Redan gjort a + b test. Skillnaden jag hör är enbart volym pottens verkan. Magni drar igång direkt rHead efter kl23 på volympotten. rHead känns därav mer förlåtande, vilket motvisas med kl 01+ på volympotten.
Annars om du har massdrop konto, och om de finns kvar på droppet härom dagen, ta en THX 789! Välja dac senare i så fall. ca 3.5k plus import från US.

Permalänk
Skrivet av maniac:

Råkade impulsköpa ett par Sennheiser HD6XX från Massdrop då de fått bra recensioner. Nu behöver skaffa DAC+AMP också. Är ganska novis i ämnet och söker rekommendationer. Bor ganska taskigt till så jag har ingen möjlighet att provlyssna på grejerna innan köp dessvärre. Har gjort lite research och Shiit dyker upp titt som tätt. Är det någon här som testat Magni+Modi kombon med HX6XX (HD650)? Eller finns det andra prisvärda alternativ? Budget ca 2-3K. Kan ev sträcka mig högre än så om nödvändigt. Ska användas till PC´n, lyssnar mest på rock/metal ifall det spelar någon roll.

Borde inte en ODAC combo http://www.headnhifi.com/o2-odac-combo funka bra för dig?

Vad fan är Sennheiser HD 6XX för lur? är det HD 600 i så fall varför dessa xx? Kan man få random lur i 600 serien?

Blev också lite sugen på att köpa dom. Har AKG 701 och philips fidelio x2 atm, är det ens värt för mig att köpa dom?

Kör med MATRIX M-STAGE och Objective DAC atm.

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk
Inaktiv

@blue eyed devil: det är en HD650 i annan färg. Plus köper du det där, så är det i klass med Magni2 inte nya Magni3.
Angående akg 701 har jag iofs 7XX också, men föredrar HD6XX till min dödsmetall, lugnare lurar helt enkelt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av blue eyed devil:

Borde inte en ODAC combo http://www.headnhifi.com/o2-odac-combo funka bra för dig?

Vad fan är Sennheiser HD 6XX för lur? är det HD 600 i så fall varför dessa xx? Kan man få random lur i 600 serien?

Blev också lite sugen på att köpa dom. Har AKG 701 och philips fidelio x2 atm, är det ens värt för mig att köpa dom?

Kör med MATRIX M-STAGE och Objective DAC atm.

Allt med XX innebär att det är en Massdrop-version, t.ex. AKG K7XX som är en variant av K712. HD6XX är deras HD650.

Permalänk
Skrivet av oatp1b1:

Allt med XX innebär att det är en Massdrop-version, t.ex. AKG K7XX som är en variant av K712. HD6XX är deras HD650.

Jaha men hur ska man veta vilken lur det är när det står xx...

k7xx kan ju lika gärna vara 701, dom borde skriva ut modellnumret för att reda ut alla missförstånd.

aja dom kostar runt 3500 kr i Sverige, blir bra sugen nu, hoppas man slipper tull. Hur tror ni dom står mot phidelio x2?

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk
Medlem

Tror det är bättre att fråga här än att göra en ny tråd.

https://www.bose.se/sv_se/products/headphones/over_ear_headph...

Någon som har dessa? Sitter på Audio technica ATH 50 lurar nu men hade varit grymt att ha nya lurar utan sladd till datorspelande via BT och kunna ha ihop med mobilen.

Relativt saftigt pris men man får vad man betalar för antar jag? Eller finns det några andra konkurerande i ungefärlig prisklass 3000-3500?

Visa signatur

Dator: i7 9700k @ 5.0 Ghz - Asus Rog Strix OC 2080 Super
3600mhz 32gb - Gigabyte UD Z390 - Dark Rock Pro 4 - M.2 SSD MP510

Kringutrustning: Xiaomi 34" 3440x1440 - Xtrfy K4 - Glorious 0 Mus
Ljud: DT770 80ohm Headset - E10K DAC/AMP

Permalänk

Har någon provat Isotek Polaris och märker någon skillnad i ljud med ett sånt strömfilter?

Kanske mer för hifi nördar...

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk
Medlem
Skrivet av KlyfftPotatis:

Tror det är bättre att fråga här än att göra en ny tråd.

https://www.bose.se/sv_se/products/headphones/over_ear_headph...

Någon som har dessa? Sitter på Audio technica ATH 50 lurar nu men hade varit grymt att ha nya lurar utan sladd till datorspelande via BT och kunna ha ihop med mobilen.

Relativt saftigt pris men man får vad man betalar för antar jag? Eller finns det några andra konkurerande i ungefärlig prisklass 3000-3500?

Behöver du inte aktiv brusreducering så finns de ju bättre som audeze Mobius ex.
Kan få köpa mina Bose annars

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x