Vad tycker ni om nya Google Chrome?

Permalänk
Avstängd

Jag kör firefox, en fördel med firefox (vet ej hur enkelt det är med Crome) är att man kan gå in i rootmappen med ett kommando och se om någon lagt skit där.

Använder dock Crome som sekundär läsare, nya designen verkar helt ok.

Visa signatur

Daisy, Daisy...
Three is a magic number
Yes it is, it's a magic number

Permalänk
Avstängd

Vad fan, fick de nya flikarna igen... Funkar inte att byta tillbaka genom UI Layout for the browser's top chrome längre........ :'( Säg inte att jag skall bli tvingad att byta webbläsare, stör mig enormt på formen på de stora, fula flikarna.

Permalänk
Medlem

@M1NT: Uppdaterade nyss jag med. Blev irriterad som bara den. Tycker ändå att Chrome fungerar mycket bra nu, så ska försöka att stå ut. Sedan kanske någon kan lösa det på något annat sätt.

Visa signatur

7600X,Tomahawk B650,NH-U12A,32GB,RX6700,Black SN850 1TB,860Evo 1TB,RM850x, 27GL850,Torrent Compact

Permalänk
Medlem

Har aldrig gillat Google Chrome så därför köra jag Firefox. Jag har dock problem med att den nyare Firefox Quantum inte stänger av sig helt utan ligger i bakgrunden till det kraschar. Får avsluta genom aktivitetshanteraren. Får hoppas att det löser sig i framtiden

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare

Permalänk
Medlem

@AMD-FX: Gillar också Firefox bättre men sedan har vi ju problemet med att Google anpassar sina tjänster mot Chrome och om man vill använda dem fullt ut är man låst. tex: https://earth.google.com/web/@57.71850845,12.90553851,187.978...

Visa signatur

[AMD Ryzen 9 3900X] [ASUS GeForce RTX 2080 Ti] [LG OLED 55 C9 som skärm] [Samsung HW-Q96R till ljudet]

Permalänk
Medlem

En ny version av Chrome, som kommer att släppas senare i år, kommer att blockera ett antal reklam-blockare enligt en ny buggrapport från Raymond Hill, ansvarige för uBlock Origin.

Vad tycker ni om detta? Adblock Plus tror jag inte skulle beröras. Blir det skrotnisse för Chrome bland Swecare?

klar
Visa signatur

[AMD Ryzen 9 3900X] [ASUS GeForce RTX 2080 Ti] [LG OLED 55 C9 som skärm] [Samsung HW-Q96R till ljudet]