Vad tycker ni om nya Google Chrome?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Over the rainbow
Registrerad
Sep 2006

Jag kör firefox, en fördel med firefox (vet ej hur enkelt det är med Crome) är att man kan gå in i rootmappen med ett kommando och se om någon lagt skit där.

Använder dock Crome som sekundär läsare, nya designen verkar helt ok.

Vänligen Besvara också de SISTA inläggen i trådarna inte bara de första! (Det första inlägget kan mycket väl ha hunnit bli inaktuellt.)

- SUPPORT THE PEOPLE AND THE UPRISE IN FRANCE AND MAKE IT SPREAD TO SWEDEN -

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Registrerad
Aug 2009

Vad fan, fick de nya flikarna igen... Funkar inte att byta tillbaka genom UI Layout for the browser's top chrome längre........ :'( Säg inte att jag skall bli tvingad att byta webbläsare, stör mig enormt på formen på de stora, fula flikarna.

i7 3770K @ 4,2GHz | 16GB DDR3 | GTX 970 | 620GB SSD

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Motala
Registrerad
Jan 2006

@M1NT: Uppdaterade nyss jag med. Blev irriterad som bara den. Tycker ändå att Chrome fungerar mycket bra nu, så ska försöka att stå ut. Sedan kanske någon kan lösa det på något annat sätt.

Evolv ITX TG - Z270i Gaming Pro Carbon - i7 7700K - Noctua NH-D15s - 16GB Vengenance LPX Black 3000MHz - MSI GTX 1050 2GB Gaming X - M.2 960 Evo 250 GB - Samsung 840 Pro 512GB - Newton R3 600W - Dell U2515H. I hemmet: HTPC NUC I5 * NUC I3

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Framför datorn
Registrerad
Nov 2013

Har aldrig gillat Google Chrome så därför köra jag Firefox. Jag har dock problem med att den nyare Firefox Quantum inte stänger av sig helt utan ligger i bakgrunden till det kraschar. Får avsluta genom aktivitetshanteraren. Får hoppas att det löser sig i framtiden

Coca Cola missbrukare
AMD älskare
Katt älskare

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Västra Götaland
Registrerad
Mar 2016

@AMD-FX: Gillar också Firefox bättre men sedan har vi ju problemet med att Google anpassar sina tjänster mot Chrome och om man vill använda dem fullt ut är man låst. tex: https://earth.google.com/web/@57.71850845,12.90553851,187.978...

Ryzen 1800X - Palit Nvidia GTX 1080 - Samsung (2016) 4K UHD TV som skärm och Samsung HW-K960 till ljudet.