Blizzards jobbannons antyder om nytt Diablo till PC och spelkonsoler

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av Kenneth:

Jag är taggad på ett nytt Diablo, men tveksamt om det kommer hålla liknande klass som D2. Bara det är bättre än 3an så blir jag nöjd.

Lirade igenom 2an nyligen med @jacob och @klorixx. Fortfarande lika roligt som för snart 20 år sen.

Om spelet bara ger halva känslan från Diablo 2 är jag såld och kommer spela uppföljaren varje ledig timme på dygnet. Klagar alltid på att jag aldrig har tid att spela, sen släpps ett spel från Blizzard och plötsligt finns inget viktigare i livet ... ja, jag är en sucker.

Det stora problemet med Diablo 3 är att spelet inte känns som en uppföljare till Diablo 1 & 2. Det blev mer av ett helt nytt spel som inte alls följde i samma anda.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Diablo 3 var förbannat kul!

Att ni känner att Diablo 1/2 hade en annan känsla beror bara på att ni var yngre då och det var första spelet i serien ni spelade och fick en "oh wow - vad är detta?" känsla av. Jag fick den känslan av Diablo 3. Testade sen Diablo 1/2 och det var klart sämre än Diablo 3. Kändes gamalt.

Ser fram emot Diablo 4 men tror inte att det kommer ge Oh Wow känslan jag fick av Diablo 3, och det är okej.

Visa signatur

AMD Ryzen 5 1600 3.2 GHz - MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6GB - Corsair 2x8GB 3000MHz

YOMAHA, YOMASO!

Permalänk
Medlem

Har precis börjat köra 3:an, så det är jue bra. kan man hålla sig sysselsatt tills 4:an kommer.

Visa signatur

Core i7 6700K | Asus Prime Z270-A | Enermax ETS-T40 | Corsair Vengeance 16GB @3000Mhz | 275GB Crucial MX300 | 1TB WD Blue 7200RPM | Define C | Corsair RM650x | Asus VG278H 1080p @60Hz | Nvidia RTX 2070 Super

Permalänk
Medlem

D4 måste bli annat än ett reskin av D3. Jag hoppas de har sneglat på konkurrenterna och tar intryck av hur arpg har förändrats sedan D3 kom ut.

Permalänk
Medlem

Spelar fortf. D3 och tycker det är kul. Kört igång en DH i nya säsongen för att testa N6M4-builden.

Men ett D4 är välkommet!

Permalänk
Medlem
Skrivet av GreyWilk:

Längtat efter ett bra Diablospel lääänge och då tycker jag ändå att D3 har fungerat som tidsfördriv - mediokert sådant iofs.
Men lite mer straff önskar jag att potentiellt D4 kommer bli. Det ska inte gå att bara återgå till att slakta direkt efter du dött. Gör du fel i planeringen för stats/skills ska du inte oändligt kunna ändra på det utan kostnad eller konsekvens! Japp, låter som att jag vill ha tillbaka D2 - och det är väl inte långt från sanningen

Testa Poe. Väldigt bra diablo spel

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 7 2700 @ 4.0Ghz, X470 Taichi, 16gb ram @ 3200 mhz, GTS V8 Cpu Cooler, Gigabyte 5700XT.

Permalänk
Avstängd

Jag kan nästan gissa på hur ofärdigt spelet kommer vara när det släpps men förhoppningsvis så har de en annan typ av grafik än diablo3 iallafall.

Activision går nerför så det skulle vara väldigt chockerande om de faktiskt lyckades göra något bra när det är så mycket lättare att bara slänga ihop något halvfärdigt för snabba pengar.

Permalänk
Avstängd

Path of exile krossar diablo

Visa signatur

Träna bort dyslexin. Ryzen 3600 - asus B350plus - Msi Vega56 - Acer 1440p 144hz - M.2 ssd - asus essence stx - Sennheiser hd600 - Corsair 750w - 16gb ram 3ghz - atcs 840 - luftkylt - Felsökning? (Lär dig Googla)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mirialia:

Diablo 3 var förbannat kul!

Att ni känner att Diablo 1/2 hade en annan känsla beror bara på att ni var yngre då och det var första spelet i serien ni spelade och fick en "oh wow - vad är detta?" känsla av. Jag fick den känslan av Diablo 3. Testade sen Diablo 1/2 och det var klart sämre än Diablo 3. Kändes gamalt.

Ser fram emot Diablo 4 men tror inte att det kommer ge Oh Wow känslan jag fick av Diablo 3, och det är okej.

Mja, det beror ju inte enbart på nostalgi-känslor då man fortsatte spela Diablo 2 efter att man klarat igenom Diablo 3(max level på typ en vecka, Diablo 2 har jag aldrig kommit till maxlevel även fast man spelade det i typ 15år).

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wip3:

Spelar fortf. D3 och tycker det är kul. Kört igång en DH i nya säsongen för att testa N6M4-builden.

Men ett D4 är välkommet!

Jag med Inte hunnit så mycket än men herregud vad enkelt GR70 var så fort man hade delarna utan att optimera haha

Visa signatur

"if you remain a fool, living a life of pain will be your reality"

i5 8600k @ 4,8 Ghz - NZXT kraken x52 - Asus Rog Strix z370-h -Corsair Vengeance Led 2x8gb 3000Mhz -Asus Rog Strix 3070 TI OC - EVGA Supernova G3 750w - Phantek Eclipse P500A - LG 27'' UltraGear 27GL850

Permalänk
Medlem
Skrivet av sweisdapro:

vilket var det "vuxna" som var där när det släpptes då?

De va bättre förr!
/Nostalgitrippen

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zargoz:

Testa Poe. Väldigt bra diablo spel

Skickades från m.sweclockers.com

Jag har testet PoE flera gånger. Jag vet inte varför men jag tycker att det spelet är tråkigt. Jag har försökt flera gånger men jag fastnar inte för det helt enkelt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Elektron:

Jag har testet PoE flera gånger. Jag vet inte varför men jag tycker att det spelet är tråkigt. Jag har försökt flera gånger men jag fastnar inte för det helt enkelt.

Jag testade den innan också men fastnade inte. Men, testade igen den senaste säsongen och undrade själv varför jag ens spelade d3...
Poe krossar d3 i allt. Verkligen i allt.
Den är dock inte lika noob friendly som d3.
Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 7 2700 @ 4.0Ghz, X470 Taichi, 16gb ram @ 3200 mhz, GTS V8 Cpu Cooler, Gigabyte 5700XT.

Permalänk
Medlem
Skrivet av henkiii:

De va bättre förr!
/Nostalgitrippen

Skickades från m.sweclockers.com

#PåMedDeRosaGlasögonen

Visa signatur

CPU: R7 5800X3D | GPU: XFX 6900XT Merc 319 | MB: Gigabyte X570 PRO-I| RAM: 2x16 Corsair LPX@3600MHz CL18|Cooling: Scythe Ninja 5 (Noctua A12x25)|PSU: Corsair SF750|SSD: Samsung 970 EVO Plus 1TB + Corsair MP510 4TB + Samsung 850 EVO 2TB + Samsung 850 PRO 2TB|CASE:NR200P

Permalänk
Medlem
Skrivet av henkiii:

De va bättre förr!
/Nostalgitrippen

Skickades från m.sweclockers.com

Kanske dina krav var annorlunda förr?

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact w/ Dark Tint | Intel i5 12600K | Asus ROG Strix B660-F | 32 GB Corsair DDR5 5600 MHz CL36 | MSI Geforce RTX 3060 TI Ventus 2X OCV1 | 512 GB Samsung Pro 850 SSD + 2TB WD Black SN850 NVME PCI-E 4.0 | Corsair RM750X |

Permalänk
Medlem

Nä, ger inga pengar till det skitföretaget efter deras idiotiska presentation hur bra spelet än må vara.

Visa signatur

Ryzen 5600x (Noctua NH-D15) || Kingston Fury 32GB 3600MHz
ASUS Prime X470 PRO || ASUS GeForce RTX 3080 Tuf OC
Fractal Design Define S (6x chassifläktar) || Corsair RM750X v2
FURY Renegade 2TB || WD Blue 1TB M.2 || LG C2 42" + XB271HUA

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av Mirialia:

Diablo 3 var förbannat kul!

Att ni känner att Diablo 1/2 hade en annan känsla beror bara på att ni var yngre då och det var första spelet i serien ni spelade och fick en "oh wow - vad är detta?" känsla av. Jag fick den känslan av Diablo 3. Testade sen Diablo 1/2 och det var klart sämre än Diablo 3. Kändes gamalt.

Ser fram emot Diablo 4 men tror inte att det kommer ge Oh Wow känslan jag fick av Diablo 3, och det är okej.

Även om det har med nostalgi att göra tror jag inte det är orsaken till varför så många ogillar Diablo 3. Blizzard tog ett väldigt populärt koncept och gjorde om det helt från grunden, till Diablo blev oigenkännligt. Det enda som kopplar samman 3:an föregångarna är handlingen, därutöver känns det som ett spel från en helt annan serie. Något som inte hör hemma. Spelmekanik, miljöer, musik, tonalitet, osv. är inte vad Diablo ursprungligen var.

Jag tror att det handlar om förväntningar. Folk som spelade Diablo 1 och till största del Diablo 2 är vana vid att Diablo är på ett visst sätt. Att du började med Diablo 3 gör att du har helt andra förväntningar.

Det ska också bli kul att se hur Blizzard löser den här balansgången och om de kan blidka både den stora skara som fortfarande älskar Diablo 2, men även den spelarbas som lärt sig acceptera Diablo 3 eller som du började där. Själv har jag lärt mig att ta Diablo 3 för vad det är och spelar det emellanåt, men har fortfarande svårt att se på det som ett Diablo-spel.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Kan bara hoppas att de lärt sig av PoE, Grim Dawn och Wolcen etc. att de måste ge spelet lite mer djup och stämning.
Diablo 3 höll hyffsat tills de slutade göra mer content. Sista "säsongen" jag spelade hann jag inte ens dinga 30 innan jag tröttnade. Men största besvikelsen med det var den på tok för korta och förutsägbara storyn, samt förenklingen av skillsystemet.

Visa signatur

Das Haus, det bästa inom House.

| Asrock X670 SL | Ryzen 7800X3D | 32GB 6000mhz CL30 | Radeon 6950XT Red Devil | Kingston KC3000 2tb M.2 | 20tb+ HDD | Dell UP3017 30" 2560x1600 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zargoz:

Testa Poe. Väldigt bra diablo spel

Skickades från m.sweclockers.com

Är PoE verkligen så kul? När man kollar streams så står dom 95% av tiden vid stashen eller håller på och lägger ut poäng för en ny build, ser sjukt tråkigt ut.

Visa signatur

*Citera för svar*
Work smart, not hard.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Purrfected:

Är PoE verkligen så kul? När man kollar streams så står dom 95% av tiden vid stashen eller håller på och lägger ut poäng för en ny build, ser sjukt tråkigt ut.

Det är kul om man gillar denna typ av spel.
Testa! Kostar nada.

Visa signatur

Das Haus, det bästa inom House.

| Asrock X670 SL | Ryzen 7800X3D | 32GB 6000mhz CL30 | Radeon 6950XT Red Devil | Kingston KC3000 2tb M.2 | 20tb+ HDD | Dell UP3017 30" 2560x1600 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jacob:

Även om det har med nostalgi att göra tror jag inte det är orsaken till varför så många ogillar Diablo 3. Blizzard tog ett väldigt populärt koncept och gjorde om det helt från grunden, till Diablo blev oigenkännligt. Det enda som kopplar samman 3:an föregångarna är handlingen, därutöver känns det som ett spel från en helt annan serie. Något som inte hör hemma. Spelmekanik, miljöer, musik, tonalitet, osv. är inte vad Diablo ursprungligen var.

Jag tror att det handlar om förväntningar. Folk som spelade Diablo 1 och till största del Diablo 2 är vana vid att Diablo är på ett visst sätt. Att du började med Diablo 3 gör att du har helt andra förväntningar.

Det ska också bli kul att se hur Blizzard löser den här balansgången och om de kan blidka både den stora skara som fortfarande älskar Diablo 2, men även den spelarbas som lärt sig acceptera Diablo 3 eller som du började där. Själv har jag lärt mig att ta Diablo 3 för vad det är och spelar det emellanåt, men har fortfarande svårt att se på det som ett Diablo-spel.

Jag skulle inte påstå att "många" ogillar Diablo 3, de som gillar det är många fler än de som ogillar det. Har sålt i över 30 miljoner exemplar (2015), första året sålde det 12 miljoner exemplar. Så det är ju många som köpt det efter att hypen lagt sig, många som gillar spelet med andra ord. Jag var där första veckan och slutade spela någon gång efter att de infört paragon systemet då det bara blev en grindfest för levels istället för items imo.

Du har rätt med det där om förväntningar. Därför anser jag att man inte ska förvänta sig att få "samma" spel igen fast i ny förpackning. Spel-serier utvecklas med tiden, det tycker jag är något positivt. Spelmekaniken förfinas för att de första eller andra försöket kanske inte var så lyckat även om folk gillade det.

Jag hoppas på något i Diablo3-stil hehe. Men förväntar mig något annorlunda.

Visa signatur

AMD Ryzen 5 1600 3.2 GHz - MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6GB - Corsair 2x8GB 3000MHz

YOMAHA, YOMASO!

Permalänk
Medlem
Skrivet av kokkojambo:

Det är kul om man gillar denna typ av spel.
Testa! Kostar nada.

Den typen av spel där man står vid stashen mesta delen av tiden?
Nah, tror jag passar på det

Visa signatur

*Citera för svar*
Work smart, not hard.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Mirialia:

Jag skulle inte påstå att "många" ogillar Diablo 3, de som gillar det är många fler än de som ogillar det. Har sålt i över 30 miljoner exemplar (2015), första året sålde det 12 miljoner exemplar. Så det är ju många som köpt det efter att hypen lagt sig, många som gillar spelet med andra ord. Jag var där första veckan och slutade spela någon gång efter att de infört paragon systemet då det bara blev en grindfest för levels istället för items imo.

Du har rätt med det där om förväntningar. Därför anser jag att man inte ska förvänta sig att få "samma" spel igen fast i ny förpackning. Spel-serier utvecklas med tiden, det tycker jag är något positivt. Spelmekaniken förfinas för att de första eller andra försöket kanske inte var så lyckat även om folk gillade det.

Jag hoppas på något i Diablo3-stil hehe. Men förväntar mig något annorlunda.

Hur får du det till att antalet sålda D3-spel korrelerar med att man "gillar spelet"? Har du källa på den undersökningen?

Visa signatur

Dator: i7 4960x | 32GB RAM | Asus Rampage IV Formula | GTX 1080
OS: Slackware 64-bit current + multilib

Laptop: HP Elitebook 6930p | 8GB RAM | 211GB SSD RAID 0 | 256MB AMD Radeon HD 3450/3470 | Intel Duo T9900 @ 3.06GHz
OS: Slackware 64-bit 14.2

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av Mirialia:

Jag skulle inte påstå att "många" ogillar Diablo 3, de som gillar det är många fler än de som ogillar det. Har sålt i över 30 miljoner exemplar (2015), första året sålde det 12 miljoner exemplar. Så det är ju många som köpt det efter att hypen lagt sig, många som gillar spelet med andra ord. Jag var där första veckan och slutade spela någon gång efter att de infört paragon systemet då det bara blev en grindfest för levels istället för items imo.

Du har rätt med det där om förväntningar. Därför anser jag att man inte ska förvänta sig att få "samma" spel igen fast i ny förpackning. Spel-serier utvecklas med tiden, det tycker jag är något positivt. Spelmekaniken förfinas för att de första eller andra försöket kanske inte var så lyckat även om folk gillade det.

Jag hoppas på något i Diablo3-stil hehe. Men förväntar mig något annorlunda.

"Många" är en relativ term, men att det finns ett stort missnöje är inget att hymla om. Många ogillar det och många gillar det, skulle tippa på att det är många fler som gillar än ogillar men hur majoriteten ser ut har jag inga belägg för.

Det är sant att spel i serier måste utvecklas, det är nog de allra flesta eniga om. De som ville ha ett Diablo 2 med ny spelmotor utan några som helst förändringar tror även jag är en försvinnande minoritet bakåtsträvare. Problemet med Diablo 3 är inte förnyelse utan att de slog sönder ett koncept Diablo-fansen älskade och gjorde något helt nytt. Det är väl snarare här missnöjet ligger, det är väl ingen som förväntade sig ett nytt spel helt utan förändringar.

Sen tror jag att mycket missnöje lever kvar från lanseringen då det faktiskt var ett spel man väldigt snabbt tröttnade på. Blizzard rättade till mycket senare och speciellt med Reaper of Souls. Hade de bara gjort ett bättre jobb från början tror jag inte att en stor del av spelcommunityt varit kroniskt negativa mot spelet.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jacob:

"Många" är en relativ term, men att det finns ett stort missnöje är inget att hymla om. Många ogillar det och många gillar det, skulle tippa på att det är många fler som gillar än ogillar men hur majoriteten ser ut har jag inga belägg för.

Det är sant att spel i serier måste utvecklas, det är nog de allra flesta eniga om. De som ville ha ett Diablo 2 med ny spelmotor utan några som helst förändringar tror även jag är en försvinnande minoritet bakåtsträvare. Problemet med Diablo 3 är inte förnyelse utan att de slog sönder ett koncept Diablo-fansen älskade och gjorde något helt nytt. Det är väl snarare här missnöjet ligger, det är väl ingen som förväntade sig ett nytt spel helt utan förändringar.

Sen tror jag att mycket missnöje lever kvar från lanseringen då det faktiskt var ett spel man väldigt snabbt tröttnade på. Blizzard rättade till mycket senare och speciellt med Reaper of Souls. Hade de bara gjort ett bättre jobb från början tror jag inte att en stor del av spelcommunityt varit kroniskt negativa mot spelet.

Jag minns det som att de flesta som var missnöjda med spelet var det på grund av RMAH. Själv förstod jag ingenting utan tyckte det var rätt nice att kunna sälja bra look för cash.

Första intrycket gör mig. Hur spelet sen har utvecklats har jag ingen aning om. Kanske har det blivit roligare?

Visa signatur

AMD Ryzen 5 1600 3.2 GHz - MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6GB - Corsair 2x8GB 3000MHz

YOMAHA, YOMASO!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mirialia:

Jag minns det som att de flesta som var missnöjda med spelet var det på grund av RMAH. Själv förstod jag ingenting utan tyckte det var rätt nice att kunna sälja bra look för cash.

Första intrycket gör mig. Hur spelet sen har utvecklats har jag ingen aning om. Kanske har det blivit roligare?

Jag tror även RMAH var en stor del till allt nät hat i början av D3.
Blandning av att de själva "aldrig" hitta "bra" items, och sedan se hur "alla andra" säljer de bästa sakerna i världen för hundratals dollar (eller vad nu taket låg på).
Folk blev väl lite kränkta helt enkelt

D3 med expen är mycket bättre än vanilla d3, precis som LoD var det som gjorde D2 värt stt spela.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av henkiii:

Jag tror även RMAH var en stor del till allt nät hat i början av D3.
Blandning av att de själva "aldrig" hitta "bra" items, och sedan se hur "alla andra" säljer de bästa sakerna i världen för hundratals dollar (eller vad nu taket låg på).
Folk blev väl lite kränkta helt enkelt

D3 med expen är mycket bättre än vanilla d3, precis som LoD var det som gjorde D2 värt stt spela.

Skickades från m.sweclockers.com

Jag har blandade känslor från AH och RMAH, dels gjorde de så spelet käbdes mer levande, men det var även kul och flippa items och ibland hittade jag saker i spelet som hade värde på RMAH, inga större summor då, tex en puzzle ring som såldes för 3euro.

Nackdelen var väl att vitsen med att spela själva spelet minskade eftersom det var betydligt lättare och få saker från AH än i spelet. Jag vet inte hur de skulle balansera det så att det blev bra.

Har de inte ett AH i wow?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Purrfected:

Är PoE verkligen så kul? När man kollar streams så står dom 95% av tiden vid stashen eller håller på och lägger ut poäng för en ny build, ser sjukt tråkigt ut.

Diablo har ingenting jämfört med POE. Men som sagt, är man lite noobish så ska man hålla sig kvar vid diablo 3. Spelet är svårare än d3 och i högre level så förlorar man xp om man dör.
En del av teamet som var med och arbetade med Diablo 2 är teamet som skapade POE.

Visa signatur

Ryzen 7 2700 @ 4.0Ghz, X470 Taichi, 16gb ram @ 3200 mhz, GTS V8 Cpu Cooler, Gigabyte 5700XT.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zargoz:

Diablo har ingenting jämfört med POE. Men som sagt, är man lite noobish så ska man hålla sig kvar vid diablo 3. Spelet är svårare än d3 och i högre level så förlorar man xp om man dör.
En del av teamet som var med och arbetade med Diablo 2 är teamet som skapade POE.

Utmärkt sätt att skapa en trevlig dialog runt saker och ting.

Med det sagt, ja, det är skitkomplicerat och jag skäms inte det minsta för att kolla upp någon av alla otal builds man hittar med en googling att utgå ifrån. Föredrar SSF (solo self found) då jag gillar inslaget av (o)tur och kan oftast bara drömma om att förverkliga builden ifrågas fulla potential.

Sen hjälper det inte att ens referensramar är heltidsgamers på Twitch

Visa signatur

Burk:Ryzen 2700X~Asus Prime X470-Pro~G.Skill Flare X 16GB 3200 | Dark Rock Pro 4 | Asus GTX 970 | 3SSD+1HDD | Fractal Design R6 | AW3418DW | Logitech G810~Logitech G502 | argon C1~Argon DA1
Unraid:Xeon E3-1275~Supermicro X11SSH-LN4F~32GB Crucial DDR4 ECC | JBOD 12TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Elektron:

Jag har blandade känslor från AH och RMAH, dels gjorde de så spelet käbdes mer levande, men det var även kul och flippa items och ibland hittade jag saker i spelet som hade värde på RMAH, inga större summor då, tex en puzzle ring som såldes för 3euro.

Nackdelen var väl att vitsen med att spela själva spelet minskade eftersom det var betydligt lättare och få saker från AH än i spelet. Jag vet inte hur de skulle balansera det så att det blev bra.

Har de inte ett AH i wow?

Jag gillade tanken med AH även om jag inte kan minnas att jag använde Ah så mkt. Att man stoppar in riktiga pengsr var inte nödvändigtvis bra. Pay2win är inte något vidare.

Jag har för mig att från början var D3 så pass svårt att man inte gled igenom hell act4 utan problem med self found och lite otur. Antingen var man tvungen att vara lite duktigare, farma gesr, eller gå genom AH.
Men detta "fixades" väl i nån patch senare när allt blev lättare.

Var många är sen jag spela wow. Men då kunde man bara köpa vissa enstaka bra saker på AH.
Den mesta gearen var du tvungen att hitta själv. Sen blev använd gear bunden till din gubbe så saker stannade mer kvar på en och samma karaktär.

Men att använda Ah är ju valfritt. Man är inte tvungen om man tycker det tar udden av de roliga.

Skickades från m.sweclockers.com