1080Ti, Fractal R6, 1200W Nätagg, Vattenkylning, Asus Z370-F

Permalänk
Medlem

1080Ti, Fractal R6, 1200W Nätagg, Vattenkylning, Asus Z370-F

Hej,

Då tid inte finns längre för att hålla på med datorn säljer jag av lite grejjer.

1. Gigabyte 1080Ti Aorus Xtreme + EKWB Block(Den överklockade varianten med RGB Backplate). Orginalkylare + kartong etc finns kvar. Inköpt 2018-01-15 på Inet. Startbud 5000kr.

2. Fractal Design R6 med plåtsida. Bra skick, hittar inga direkta märken. Alla brackets etc finns kvar men saknar kartong, så endast hämtning. Startbud 500kr.

3. Seasonic Prime 1200W Premium (Seasonic ssr-1200pd 80plus platinum). Alla kablar och orginalkartong finns kvar. Jag köpte detta på Swec för ca 1år sedan (inköpt på inet 2017-12-19). Så ca 10år garanti kvar hos Seasonic. Startbud 1500kr.

4. Custom vattenkylning. 2XEK PE360 radiatorer, VP655 pump samt EK top-res och bracket. EK supreme CPU block. Sakerna är köpt lite eftersom. Finns ca 3m extraslang tror jag samt fittings och en "vanlig" EK top till pumpen. Startbud 1500kr för rubbet (utan fläktar). Kan eventuellt sälja dessa också.

5. Asus Z370-F Moderkort, har kartong etc kvar. Startbud 500kr

6. Asus RT66u, saknar dock de två nätverkskablarna som kommer med orginal. Startbud 300kr?

Säljer gärna chassi och vattenkylning tillsammans då de passar väldigt bra ihop. Bor strax söder om gbg så kan mötas upp i närområdet.

Väljer själv vad och om jag vill sälja, ex så säljer jag inte bara radiatorerna till vattenkylning då jag inte har någon nytta av resten.

Kan vara intresserad av ett SFX nätagg, en vettig kylare samt ett mITX chassi i inbyte.

Har sålt tidigare på Swec.

Läs hela annonsen här

Visa signatur
Permalänk
Medlem

då budar jag gtx 1080ti med block och moderkort för 5500kr

Permalänk

Budar 5500 med original kylare bara.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

5700 med originalkylare på 1080TI

Visa signatur

Ryzen 5800X3D | 64 GB Ram | 7900 XTX | Samsung 990 Pro 4 TB + Seagate FireCuda 520 2TB * 2
Laptop: Core 9 Ultra 185H | 24GB Ram | RTX 4060 | 3 TB NVME

Permalänk

Bjuder 400 och hämtar för pump+top-res ifall du vill dela upp vattenkylningen

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@Lodisen: Noterat, du leder just nu.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

@Samuel Falk: Noterat, avvaktar och ser om någon är intresserad av de övriga delarna i vattenkylningen. Känns inte värt att bara sälja pump och top tyvärr.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

5800 för 1080 ti med original kylarn

Permalänk

500:- plus frakt för Asus Z370-F .

Permalänk

750 moderkort och chassi + hämtning (vart södra Gbg?)

Visa signatur

/ Victor

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sper:

5800 för 1080 ti med original kylarn

Du leder budgivningen. Tänkte jag börjar avsluta budgivningarna imorgon efter lunch när jag är hemma igen.

Skrivet av crazysanta:

750 moderkort och chassi + hämtning (vart södra Gbg?)

Sakerna finns i Lödöse men kan mötas upp i ex kungälv eller liknande. Dock vill jag ha 1000kr som minst för båda annars kommer jag endast sälja moderkortet för 500kr till Dahlstromm.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

@nrj: vad klarar kortet under vatten? Har den varit klockad? Är intresserad av kortet med vattenblock och lite anslutningar men bor i södra skåne. Kan du tänka dig skicka?

Permalänk

600+ frakt för moderkortet

Permalänk
Medlem
Skrivet av kusk0r:

@nrj: vad klarar kortet under vatten? Har den varit klockad? Är intresserad av kortet med vattenblock och lite anslutningar men bor i södra skåne. Kan du tänka dig skicka?

Hej, nej jag har faktiskt inte klockat kortet så vet inte vad det klarar. Ja, jag kan skicka allting utom chassit.

Skrivet av dragonslay3r:

600+ frakt för moderkortet

Noterat, du leder just nu på moderkortet. Avslutar budgivningen efter kl 12 idag.

Visa signatur
Permalänk

500 kr + frakt chassi

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Drar tillbaka mitt bud på 5800. Hittade ett kort i när området.

Permalänk
Medlem

budar 6k för grafikort med vattenblock plus frakt

Permalänk
Medlem

Bjuder 6200:- för Gigabyte med original kylare.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av chong4oo:

budar 6k för grafikort med vattenblock plus frakt

Skrivet av Maaxan:

Bjuder 6200:- för Gigabyte med original kylare.

Skickades från m.sweclockers.com

Förlåt läste fel, Maaxan leder med 6200kr

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av dragonslay3r:

600+ frakt för moderkortet

Skrivet av Maaxan:

Bjuder 6200:- för Gigabyte med original kylare.

Skickades från m.sweclockers.com

Ni har PM. Avslutar budgivningen för grafikkort och moderkort.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Brakkatat:

500 kr + frakt chassi

Skickades från m.sweclockers.com

Hej, förlåt missade ditt inlägg. Jag saknar kartong till chassit så kan inte skicka, sedan väger det 12kg så frakten är dyr.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Budar 500 kr för chassi, kan mötas upp i Kungälv om det blir så

Permalänk
Medlem

@V1LL33:

Du har pm.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

1000kr+frakt för vattenkylningskittet

Permalänk
Medlem

Om moderkortet inte såldes till den som ledde igår så matchar jag personens bud på 600+frakt.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Låda: Phanteks Eclipse P400S White TG | Mobo: ASUS ROG Strix Z390-F | CPU: Intel i9 9900K @ 5,0 GHz | GPU: ASUS ROG Strix GTX 1080 Ti | RAM: Crucial Ballistix Sport LT 32GB (4x8GB) DDR4 @ 2400 MHz | Corsair RM750x | Lagring: Samsung SSD 850 EVO 120GB | Crucial MX300 275GB | WD Caviar Blue 1TB | Hitachi Deskstar 500GB | OS: Windows 10 Professional - https://valid.x86.fr/4m66jq

Permalänk
Medlem

@Thim85: Du har PM.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av markiiie:

Om moderkortet inte såldes till den som ledde igår så matchar jag personens bud på 600+frakt.

Skickades från m.sweclockers.com

Hej,

Köparen verkar inte ha bestämt sig, inte fått några pengar ännu. Avvaktar till ikväll annars får du köpa det.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av nrj:

Hej,

Köparen verkar inte ha bestämt sig, inte fått några pengar ännu. Avvaktar till ikväll annars får du köpa det.

Det låter fint. Skulle köparen ångra sig så är jag redo. Hör gärna av dig via PM om det blir något så löser vi det.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Låda: Phanteks Eclipse P400S White TG | Mobo: ASUS ROG Strix Z390-F | CPU: Intel i9 9900K @ 5,0 GHz | GPU: ASUS ROG Strix GTX 1080 Ti | RAM: Crucial Ballistix Sport LT 32GB (4x8GB) DDR4 @ 2400 MHz | Corsair RM750x | Lagring: Samsung SSD 850 EVO 120GB | Crucial MX300 275GB | WD Caviar Blue 1TB | Hitachi Deskstar 500GB | OS: Windows 10 Professional - https://valid.x86.fr/4m66jq