Dagens fynd — Diskussionstråden

Permalänk
Skrivet av Aktsu:

Sen den billiga Google Home Minin tackade jag för också.

Den där Minin finns inte listad på deras sida över 24-timmarsprodukter hos mig. (Länken funkar ju förstås, tack för den!)
Finns det fler saker som inte finns där, eller är det nån slags extraerbjudanden som bara vissa får? Jag har 42 prylar på min.

Permalänk
Medlem
Skrivet av stoffisimo:

Den där Minin finns inte listad på deras sida över 24-timmarsprodukter hos mig. (Länken funkar ju förstås, tack för den!)
Finns det fler saker som inte finns där, eller är det nån slags extraerbjudanden som bara vissa får? Jag har 42 prylar på min.

Jag vet inte, jag beställde via länken i posten under min, uppdaterade min post istället för att ta en ny.

Mest ledsen över att jag inte har behov av laptop längre, hade gärna köpt en billig sådan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av stoffisimo:

Tror att den försvann ur 24-timmars kampanjen då den tog slut i lager.

Visa signatur

|| Citera för svar ||
--
Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & EK-Nucleus AIO 360 Dark | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E
--
Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | Stabilizers: AP TX Screw-in

Permalänk
Medlem
Skrivet av stoffisimo:

Tycker ni 499.- är billigt för den?

Köpte min på Swedenmobile för 428:- ink frakt.
Fast fick en UK, men dem skickade med en adapter. Adapter bara den kostar ju 49:-

Grymt att ha en Google Mini, var faktiskt min sambo som har tjatat om en sådan, samma sak med Philips HUE..
Nu vill hon ha HUE ljus överallt samt flera Google Mini.. haha
Speciellt nu när man kan prata svenska med Google

Visa signatur

Fractal R6 Blackout TG | ASUS TUF X670E Plus | Ryzen 7700 / H150i Elite LCD | Corsair 32GB DDR5 @7200 | 7900XTX Hellhound | nVme 500GB OS-PRG | NV2 2TB | 4TB HDD x 2 | ASUS Scope II 96 | Razer Viper V3 Pro | SoundBlasterX G6 + Sennheiser HD 660S | AOC 34" CU34G2X
*SERVER: HP MicroServer Gen8 - Xeon E3-1265L V2 - 16GB - 4x8TB* - PLEX - AdGuard
*MOBIL: Google Pixel 7 Pro 256GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av AxxT:

Tycker ni 499.- är billigt för den?

Köpte min på Swedenmobile för 428:- ink frakt.
Fast fick en UK, men dem skickade med en adapter. Adapter bara den kostar ju 49:-

Grymt att ha en Google Mini, var faktiskt min sambo som har tjatat om en sådan, samma sak med Philips HUE..
Nu vill hon ha HUE ljus överallt samt flera Google Mini.. haha
Speciellt nu när man kan prata svenska med Google

Den kostade 349 på Webhallen så ja det tyckte jag var billigt :).

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aktsu:

Den kostade 349 på Webhallen så ja det tyckte jag var billigt :).

Ohhhh faaaan... haha missade jag helt

Visa signatur

Fractal R6 Blackout TG | ASUS TUF X670E Plus | Ryzen 7700 / H150i Elite LCD | Corsair 32GB DDR5 @7200 | 7900XTX Hellhound | nVme 500GB OS-PRG | NV2 2TB | 4TB HDD x 2 | ASUS Scope II 96 | Razer Viper V3 Pro | SoundBlasterX G6 + Sennheiser HD 660S | AOC 34" CU34G2X
*SERVER: HP MicroServer Gen8 - Xeon E3-1265L V2 - 16GB - 4x8TB* - PLEX - AdGuard
*MOBIL: Google Pixel 7 Pro 256GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aktsu:

Vissa fyndvarupriser var ju fantastiska, fanns ett antal PS4 för 1100 spänn. Finns fortfarande laptops riktigt billigt, Razer Blade 15 för 13 papp tex. Asus 2080 OC för typ 7 papp verkar sålt nu men fanns.

Hade tagit en PS4 för 1100, men i övrigt så... Synd att man missade.

Permalänk
Medlem

GTX 1070 för 3 333 eller en RTX 2070 för 3700? Är det värt prisskillnaden för ett 2060?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av HarryBee:

GTX 1070 för 3 333 eller en RTX 2070 för 3700? Är det värt prisskillnaden för ett 2070?

Vart hittar du 2700 för 3700? Du menar elgigantens 2060? Jag tycker det är värt då 2060 presterar närmre en 1080 men input från andra uppskattas!

Visa signatur

c'est la baguette

Permalänk
Skrivet av FireFox:

Tror att den försvann ur 24-timmars kampanjen då den tog slut i lager.

Den var inte med fastän den fanns i lager.

Jag kollade webhallens vid 06.30-tiden i morse, fanns inget av intresse.
Kollade fynd-tråden runt 09, såg Mini-länken, dubbelkollade webhallens 24h-sida och den fanns fortfarande inte med. Då var det listat 50+ av Minin i lager, så jag beställde.

Minin har alltså aldrig funnits med i "min" lista, och sökte man upp den på vanligt vis (dvs utan argumentet "pass=twentyfore" i URI:n) såg man aldrig 399-priset, utan bara ordinarie (eller nja, medlemmar har ju rabatt). Därför är jag nyfiken på hur många andra produkter det finns där ute i 24h-rean som inte finns med på förstasidan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Naki:

Hade tagit en PS4 för 1100, men i övrigt så... Synd att man missade.

Ja men bara för man inte är intresserad själv innebär det ju inte att det inte är bra priser. Folk i allmänhet verkar basha alla typer av reor som inte ger dem asbra priser på exakt sådant som de själva vill ha.

Jag köpte inget mer än Home Mini för jag inte behövde något just nu men det fanns ju massa vettigt på fyndvarukampanjen som jag gärna köpt om jag hade haft någon nytta av det. Köpte nästan en Razer laptop även om jag inte har nytta av dem för att det var tillräckligt billigt för att leka med några månader.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mix0r:

Vart hittar du 2700 för 3700? Du menar elgigantens 2060? Jag tycker det är värt då 2060 presterar närmre en 1080 men input från andra uppskattas!

Ahh shit, förlåt! Menade såklart 2060. ja det kanske är värt uppgraderingen då? Nämnvärt att säga att jag spelar enbart 1080p!

Permalänk
Medlem
Skrivet av HarryBee:

GTX 1070 för 3 333 eller en RTX 2070 för 3790? Är det värt prisskillnaden för ett 2060?

Ja det är värt prisskillnaden. 14% dyrare för 15% mer prestanda.
Dyrare kort brukar aldrig ge mer prestanda i % än vad dom kostar mer i %.

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Medlem
Skrivet av stoffisimo:

Den var inte med fastän den fanns i lager.

Jag kollade webhallens vid 06.30-tiden i morse, fanns inget av intresse.
Kollade fynd-tråden runt 09, såg Mini-länken, dubbelkollade webhallens 24h-sida och den fanns fortfarande inte med. Då var det listat 50+ av Minin i lager, så jag beställde.

Minin har alltså aldrig funnits med i "min" lista, och sökte man upp den på vanligt vis (dvs utan argumentet "pass=twentyfore" i URI:n) såg man aldrig 399-priset, utan bara ordinarie (eller nja, medlemmar har ju rabatt). Därför är jag nyfiken på hur många andra produkter det finns där ute i 24h-rean som inte finns med på förstasidan.

Bara den produkten, produkten vägrade äntra kampanjen och fick handmatas ut med lösenordslänk för att sprida budskapet.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 9800X3D + NH-D15 | ASUS B650E-E | 64GB (2x32GB) Corsair Vengenace 6000MHz | Kingston Renegade 1TB | WD SN850 1TB | ASUS RTX 4090 TUF | Lian Li PC-O11 Mini Air | Corsair HX850

Permalänk
Skrivet av Pliind:

Bara den produkten, produkten vägrade äntra kampanjen och fick handmatas ut med lösenordslänk för att sprida budskapet.

Tack!

Permalänk
Medlem

@Pliind:

Även Sony 1000Xm3, men ska jag uppgradera vill jag ha svart

https://www.webhallen.com/se/product/290412-Sony-Horlurar-WH-...

Visa signatur

i7 2600k | Asus P8P67 | Corsair H80 | Asus GTX 770 OC | 8GB | Corsair TX650W | Fractal Design R3 | Samsung 860 EVO 1TB

Macbook Pro 16'' M1 Pro | 16GB | 512GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av joeldeluxe:

@Pliind:

Även Sony 1000Xm3, men ska jag uppgradera vill jag ha svart

https://www.webhallen.com/se/product/290412-Sony-Horlurar-WH-...

Är inte 4000 standardpris?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Olsson80:

Är inte 4000 standardpris?

Det var 3499:- för nån timme sen när jag kollade länken... Hmmm.

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk

Såg att netonnet har denna Samsung Book Cover Galaxy Tab A 10,1" White för 99 kr

https://www.netonnet.se/art/dator/surfplattor/fodral-surfplat...

Tipset kanske inte passar i den andra tipstråden

Permalänk
Medlem

Jag tycker den passar helt klart, drog själv en beställning tack vare dig

Permalänk
Medlem
Skrivet av SnartÄrJulenKommen:

Såg att netonnet har denna Samsung Book Cover Galaxy Tab A 10,1" White för 99 kr

Skrivet av Jallle:

Jag tycker den passar helt klart, drog själv en beställning tack vare dig

Jag med!
Tack

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Såg att inet och netonnet rear ut sina resterande Gigabyte GA-B250-FINTECH för 499kr.

Hade jag haft ett i7-7700k system utan planer på framtida upgraderingar så hade jag övervägt att köpa ett som backup, då det oftast är moderkortet som dör först i en pc. Den har stöd för det mesta, enda som saknas är överklockning.

https://www.inet.se/produkt/1901102/gigabyte-b250-fintech
https://www.netonnet.se/art/datorkomponenter/moderkort/intels...

Visa signatur

ASUS PRIME B650M-A | R7-8700F | 32GB DDR5 | Asus Strix GTX 1080 | Windows 11 Pro 64bit | Acer VG270UP 1440p 144hz IPS

Permalänk
Medlem

Det tipset tackar jag för!
Blev att beställa!

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-U12A Chromax/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li 217/Seasonic Vertex 850/ Wobkey Crush80
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fiio FT1

Permalänk
Medlem

Tipset är bra! Jag beställde direkt.

Blev även ett Phanteks RGB-Paket som var billigt. Har det i min maskin och nu köpte jag en Phanteks låda till systersonen så blir bra komplement till den lådan. Bara att koppla in i kabeln som redan finns.

Visa signatur

Custom SweC - Optimerar utseendet på Sweclockers. 21 Aug : v0.6.0 Nu kan du dimra bilder på SweC!
Installera Custom SweC UserCSS
Glöm inte att Geeks har en egen Discord-server: discord.geeks.se

Permalänk
Medlem

Tack för tipset! Väntat på något dylikt till plattan jag fick tag på når Tele2 hade dom billigt förra året.

Permalänk
Medlem

Mediamarkt säljer Sony wh-1000xm2 för 2195 i butik
(finns inte online dock)
https://www.whathifi.com/sony/wh-1000xm2/review

Prisjakt: 2895:-
https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=4462410

Permalänk
Medlem
Skrivet av Boriz:

Tack för tipset! Väntat på något dylikt till plattan jag fick tag på når Tele2 hade dom billigt förra året.

Samma här. Jag köpte en av tele2 på rean och sambon fick en när hon köpte en s9. Så jag beställde två. Tack för tipset.

Permalänk
Medlem

Nån som kan tala för hur passa bra Samsung Gear Sport är ?
Vore gött ta en löparrunda utan att ha med sig telefonen för musik.
Vet inte hur det är med att synka med denna mot appar. Jag kör ju Endomondo men det kanske bara är support för Samsungs appar ?

https://www.prisjakt.nu/produkt.php?pu=4459816
1990:- verkar ju vara ett bra pris. Att den varit nere på 1290:- dä vetifan om jag tror på

Visa signatur

Gigabyte B650 Aorus Elite AX V2 - AMD Ryzen 5 7600X - Noctua NH-D15 - Kingston FURY Beast 32GB DDR5 6000MHz - PowerColor Radeon RX 7800 XT - Corsair RM850I - Samsung 970 Evo Plus 1TB - Fractal Design Define R5 - Samsung Odyssey G5 27´ - Hyper X Cloud II

Permalänk
Medlem

Alla ni som köpt den där Samsung Galaxy Tab plattan, stödjer den 1080p för Netflix? Många android plattor gör ju inte det utan enbart visar både streaming och offline i 480p.
Det ska finnas en test stream på Netflix där man kan se vad Netflix tillåter din platta att strömma för kvalite.

Permalänk
Medlem

Det finns även en app som heter "DRM Info" man kan installera som visar vilken security level man har på Widevine CDM. L3 = 480p, L1 = mumma.

Visa signatur

WS: AMD 7800X3D | ASUS Rog Strix B650E-I | 32GB G.Skill Flare X5 6000 | MSI RX 6800 | Samsung PM981a 1TB | Louqe Ghost S1
Laptop: ASUS UX32LN | i7-4510U | 12GB DDR3 | 13.3" FHD | 256GB SSD
Server: Intel Xeon E5-2660 | 32GB DDR3 | UnRaid