Permalänk
Medlem

[Säljes] Datordelar och CoD

Säljer relativt nya prylar efter uppgraderat bygge, allt inköpt 2018-05-06.

PSU; Fractal Design Integra M 650W ≈ 450kr. Nypris 829kr Inet
Moderkort; ASUS PRIME Z370-P ≈ 500kr. Inköpspris 1.090 kr Inet
CPU-Kylare; be quiet! Dark Rock Pro 4 ≈ 500kr Nypris 990 kr Inet

Har även en CoD Blackout 4 nyckel jag kan slänga med eller sälja separat för någon hundring.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Kan jag köpa alltihop för 1000kr?

Permalänk
Medlem

Finns kartonger kvar och kvitto?

Permalänk
Medlem

Moderkortet funkar som det ska, inga defekter? Skickar du med Blocketpaket?

Permalänk
Medlem

@EccoHbg: Kvitto ja, kartonger nej.

Permalänk
Medlem

@xXGSXx: Moderkortet fungerar klockrent, inga defekter öht. Använde det senast igår innan jag bytte. Tjänsten "blocketpaket" låg tyvärr nere atm.. vad tänkte du gällande det?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rudolph:

@xXGSXx: Moderkortet fungerar klockrent, inga defekter öht. Använde det senast igår innan jag bytte. Tjänsten "blocketpaket" låg tyvärr nere atm.. vad tänkte du gällande det?

Okej det låter bra! Blocketpaket är smidigt som köpare då man har 24h på sig att kontrollera varan när den kommit fram, därav frågan

Permalänk
Medlem

@xXGSXx: Jaha okej! Ifall du var sugen på att köpa moderkortet och är osäker på betalningen där så kan vi skriva ett privat avtal ifall det skulle vara något fel på moderkortet. Går hur bra somhelst

Permalänk
Medlem

@Rudolph: Låter Smidigt! Jag ska bara se så jag får tag i processorn jag tänkt mig! Visst funkar det att överklocka cpu med detta kort?

Permalänk
Medlem

Var finns delarna?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av xXGSXx:

@Rudolph: Låter Smidigt! Jag ska bara se så jag får tag i processorn jag tänkt mig! Visst funkar det att överklocka cpu med detta kort?

Ja det ska fungera bra med detta moderkortet, Asus gör stabila prylar!

Skrivet av EccoHbg:

Var finns delarna?

Delarna finns i Dalarna, går att skicka annars