Permalänk
Medlem

Silent Hill 3

Jag har spelat dem tidigare spelen i denna serie och både 1an och 2an har varigt underbara. Nu spelar jag 3an och hittils har den varit bäst, otroligt bra grafik, och känslan är ruskigt bra, man sitter ritkigt spänd när man lirar. Ni som har spelet eller vill ha, vad tycker/tror ni om det?

Permalänk
Medlem

Installerade nyss tvåan. Helt ospelbart. Funkar inte att styra utan musstöd.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av XerXes
Installerade nyss tvåan. Helt ospelbart. Funkar inte att styra utan musstöd.

Spelet stödjer väl mus? Funkade bra för mig i alla fall :\

Permalänk

Finns den till PC eller PS2?

För till PC hittar jag inte här i sverige

Visa signatur

AMD1200|1024MB|Geforce 3 3.8ns 64MB DDR|EPoX 8KTA3+PRO|Win XP PRO SP1|Addtronics 7896A
Har Dyslexi så räkna med stavfel... men jag har allafall inte fel i staven
Nu är det bevisat att svenska folket består av 56,1% totalonanister och idioter. (EMU valet)

Permalänk
Medlem

SIlent hill 3 hara bara släppts till ps2, men jag tror att dem håller på att slutföra en pc version.

Permalänk

Det tar väl lång tid innan det kommer till PC? Har för mig det tog en rejält lång tid innan SH2 kom till xbox/pc.

Permalänk
Livstids semester
Citat:

Ursprungligen inskrivet av joel.lindgren

Det tar väl lång tid innan det kommer till PC? Har för mig det tog en rejält lång tid innan SH2 kom till xbox/pc.

Jo, det stämmer för Capcom la till en massa saker i Xbox\PC versionen som inte finns i PS2 versionen. Men bara för det betyder det inte att det ska ta lång tid innan de släpper SH3 till ett annat format än Playstation 2.

Visa signatur

Forum mentality is alot like sex, everybody wants to be on top!

Permalänk
Medlem

Kom på att det inte alls är musstöd i SH2 till pc ;> Men jag tyckte att styrningen funkade perfekt utan mus.

Permalänk

silent hill 2 är BÄST. har det till ps2 och pc, klarat det på ps2. spelar den där sub(någonting) delen "born from a wish" men har fastnat.

finns inget läskigare spel än silent hill 2, inte ens i närheten. resident evil och avp1/2 är barnlek om man jämför med sh2.
vill ha sh3 men har inga pengar, hoppas det kommer till pc.

Visa signatur

jag känner Printscreen, i verkligheten också.

Permalänk

Ja, en tråd som jag tycker väldigt mycket om

Silent Hill 1 - Var grymt bra.

Silent Hill 2 - Enligt mig det bästa spelet som nånsin har gjorts, har spelet det X antal gånger, och njuter verkligen när filmerna kommer, Maria i spelet är en sån jävla bra karaktär så det finns inte.

Silent Hill 3 - Beställde jag i Fredags när det släpptes, men ej fått det ännu, hoppas att ja får det imorrn... hmm, om några timmar =)...
Och hoppas förövrigt att det iaf är i samma division som som 2:an, men tvivlar litegrann.

Permalänk
Medlem

Jag tror inte du kommer bli besviken på 3an ;D

Permalänk
Medlem

har bara kört sh1 till psx. mycket läskigt och bra. får införskaffa 2:an till pc. handlingen är helt störd...vilket jag gillar skarpt.....sådana spel ska va helt skumma....

Visa signatur

Fotograf | www.gardsater.se| P5B DLX/WIFI | 800mhz C4 4GB RAM | C2D E6600 @ 3 ghz | XT1950XTX | Seasonic M12 600W |74 GB Raptor | 1 TB HDD | Vista 64

Permalänk

Jag gillar SH2 VÄLDIGT mycket. Ett minus är dock att det är lite för lätt.. Men fortfarande väldigt läskigt

Men jag tror faktiskt jag föredrar SH1. Fast det beror på hur man ser på det, å ena sidan tycker jag mer om fienderna i 2an, o andra sidan så kändes 1an djupare på något sätt.

Permalänk
Medlem

Jag tycker nog att SH3 är lite svårare än SH2, men iofs har jag kanske inte kommit tillräckligt långt för att kunna veta det säkert ;>