Mobil bytes: Iphone 8 64GB mot Android

Permalänk

Mobil bytes: Iphone 8 64GB mot Android

Hejsan!

Jag är sugen på att byta ut min iPhone 8. Mobilen har nåt enstaka skönhetsfel på sidan, men i allmänt gott skick. Orginalladdare saknas, försökt hitta men utan lycka.. Medföljer dock en bra eftermarknads
Även den där lilla hörlursadaptern har fått ben.. Har säkert nån extra på jobbet om de är viktigt för ev. byte! Låda finns kvar, och kan säkert gräva fram kvitto också.

Under den tiden jag använt den så har den varit i ett silikonskal.

OBS! Har även en fräsch iPhone 7 128GB som jag kan byta ifall värdet på er lur inte matchar min iPhone 8 riktigt. (en av dem vill bli en android )

Nu undrar/hoppas jag att någon är sugen på Apple och kan tänkas byta mot en nyare androidlur.

Mobiltelefoner av intresse är framförallt Samsung. S8+, S9, s9+, Note8/9 etc.

Hör gärna av er med förslag och idéer!

Kan tänka mig att sälja också men byter helst då jag vill slippa att försöka bestämma mig över en ny lur!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Har en OP5 JCC Limited Edition 8GB / 128 + en slant i mellan. Fint skick, har ett plånboksfodral som jag kan skicka med.

Permalänk

@Cubiz: Tack för erbjudandet.
Det är nog inte riktigt vad jag siktat på, men jag ska ha det i åtanke! Avvaktar och ser om de ramlar in några andra förslag.

Permalänk

Har S7 edge med fodral , men ingen fast charger laddare i bra skick

Visa signatur

-:Main:- Asus sabertooth X58 | 980X@3.4 | 24GB Corsair PC3-12800 | Gigabyte GTX480 | SB X-Fi Titanium Pro | Corsair SSD Force GT 120GB/WD30EZRX | Antec p183 | Corsair HX850 | Corsair H80 |

Permalänk

@compaqdeskpro: Det skulle isf va mot min iphone 7, dock är jag helst ute efter en nyare modell!

Permalänk
Medlem

Om det skulle bli aktuellt att sälja så är jag på jakt efter en ersättare för min iPhone SE.

Visa signatur

Define R6 | Corsair RM 750x | ASUS PRIME Z370-A | Intel Core i7 8700K | Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance | ASUS GeForce GTX 1080 Ti 11GB STRIX GAMING OC | Samsung 960 EVO 500GB | ROG PG279Q | DELL UP2716D |

Permalänk

Har en samsung a8 i nyskick skulle byta mot iPhone 7

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

@Heatmix: Hjärnan smälter typ av alla PM med högt o lågt Vilken av telefonerna är du intresserad av?

Permalänk
Medlem

Pris för iPhone 8?

Permalänk
Skrivet av Bitfenix:

Pris för iPhone 8?

Vad är skäligt? Antar att blocket är en dålig mätsticka 😱 flaggar igen för att jag helst hittar ett byte dock.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Båda, beroende på skick/utrustning/pris såklart.

Visa signatur

Define R6 | Corsair RM 750x | ASUS PRIME Z370-A | Intel Core i7 8700K | Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance | ASUS GeForce GTX 1080 Ti 11GB STRIX GAMING OC | Samsung 960 EVO 500GB | ROG PG279Q | DELL UP2716D |