Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

1440p 144hz freesync/G-sync skärm köpes!

Permalänk

1440p 144hz freesync/G-sync skärm köpes!

Hej.

Är ute efter en ny 1440p 144hz skärm. Utöver detta har jag inga direkta krav, utan bara att skriva på vad du har för skärm samt vad du säljer den för. Ska användas till spel i första hand, men även lite redigering och twitch tittande.
Föredrar att hämta i närheten utav Dalarna men har du original kartong och du känns som en seriös person kan jag betala i förskott mot att du skickar den (Kommer göra en bedömning utöver tidigare annonser, inlägg osv så ingen idé om du har nytt konto och ska ha snabba pengar) kan även ta mig till Stockholm över en helg eller så (har en far som bor där) men krävs lite planering då jag jobbar vardagar samt vissa helger.

Vill gärna ha bild på eventuell backlight bleed samt IPS-glow om du har en IPS skärm till salu.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hej. Jag köpte en Dell S2716DG (TN panel, G-Sync) nu i februari som jag funderar på att byta ut mot en IPS istället. Kör redan med en sådan som andraskärm och känner att det vore fint med två st. Vad jag kan se har jag inga döda pixlar eller något liknande. Originalkartong samt alla tillbehör finns kvar. Bor nån mil utanför Falun så om du vill komma och undersöka på plats går det givetvis bra. Köpte den för 4400:- så är beredd att släppa den för 4000 jämnt om du är intresserad.

Visa signatur

MSI MPG X570S Edge Max Wifi, Ryzen 7 5800X3D, ASUS RTX 3080 TUF OC, 32GB Kingston Renegade, SoundBlaster Z, Corsair RM750x

Permalänk
Medlem
Skrivet av jackofaces1:

Hej.

Är ute efter en ny 1440p 144hz skärm. Utöver detta har jag inga direkta krav, utan bara att skriva på vad du har för skärm samt vad du säljer den för. Ska användas till spel i första hand, men även lite redigering och twitch tittande.
Föredrar att hämta i närheten utav Dalarna men har du original kartong och du känns som en seriös person kan jag betala i förskott mot att du skickar den (Kommer göra en bedömning utöver tidigare annonser, inlägg osv så ingen idé om du har nytt konto och ska ha snabba pengar) kan även ta mig till Stockholm över en helg eller så (har en far som bor där) men krävs lite planering då jag jobbar vardagar samt vissa helger.

Vill gärna ha bild på eventuell backlight bleed samt IPS-glow om du har en IPS skärm till salu.

Läs hela annonsen här

Har ingen skärm att sälja, men tänk på att om man tar en bild på BLB så kommer kameran inte att korrekt återge fenomenet utan kan både förstärka och förminska det efter hur den själv behandlar ljus.

Visa signatur

Endeavour OS(arch) - Cassini Nova

Permalänk
Medlem

Ska sälja min Acer predator XB271HU om du är intresserad.

27"/2560x1440/165hz/g-sync/ips

Blir ju att skicka isf.
Skicka pm om du är intresserad.

Visa signatur

| Intel i7 10700K | Gigabyte RTX 3090 Waterforce |
| 32gb Ram | 250gb 970 EVO & 1TB 860 Evo |
| Acer Predator 34" 120hz G-Sync 3440x1440 |

Permalänk
Medlem

Jag kommer nog att behålla min Dell ändå tror jag. Ips får vänta ett tag till. Bortse från tidigare kommentar. 😊

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

MSI MPG X570S Edge Max Wifi, Ryzen 7 5800X3D, ASUS RTX 3080 TUF OC, 32GB Kingston Renegade, SoundBlaster Z, Corsair RM750x

Permalänk
Skrivet av Kilrah:

Jag kommer nog att behålla min Dell ändå tror jag. Ips får vänta ett tag till. Bortse från tidigare kommentar. 😊

Skickades från m.sweclockers.com

Noterat!

Permalänk
Skrivet av Obalaan:

Ska sälja min Acer predator XB271HU om du är intresserad.

27"/2560x1440/165hz/g-sync/ips

Blir ju att skicka isf.
Skicka pm om du är intresserad.

Skickar PM!