Rensning - chassin, komponenter och Arduino!

Permalänk
Medlem

Rensning - chassin, komponenter och Arduino!

Tjena! Som rubriken lyder är det dags att rensa ut lite saker som blivit över den senaste tiden.
Tänker att vi kör bud på allt, så avslutar jag respektive sak när jag känner mig nöjd. Kan skicka allt förutom chassin. Kör då gärna med PostNords skicka lätt eller brev. Upphämtning hos mig i Tyresö funkar såklart också. Förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill eller att inte sälja alls.

Bild Nr. 1-2
Näst in till komplett dator. Kan antingen säljas i delar eller hel.
Består av;
Fractal Design define r3 - använt skick
Asus H81M-E
Pentium G3420
Crucial Ballistix Sport 2x4GB ddr3 1600 Mhz
Evga 500W med hemmasleevade PCIe, ATX och EPS kablar. Sleeven slutas dock precis innan sladdarna går in i nätaggregatet, vilket kanske inte är den snyggaste lösningen. Men funkar och ser i alla fall enligt mig bättre ut än orginal :).

Bild Nr. 3
Jonsbo W2 Windowed Chassi.
Ett kompakt modernt chassi i fint skick. Har aldrig haft något problem med det. Lätt att bygga i och schysst design. Tyvärr så passar dock inte formfaktorn för min nuvarande skivbordsmiljö, så skall därför byta. Delarna i chassit är därför påväg till en ersättare och är därför inte till salu*. Säljes tillsammans med originallådan samt allatillbehör förutom 2 PCI covers och fläktar.

*Förutom radiatorn
Bild Nr. 4
EK WB XT 240
En robust 60mm radiator i kosmetiskt använt skick. Den funkar dock fortfarande super. Se bara till att förse den med ett par starka fläktar.

Bild Nr. 5
4 st Arduino UNOs av märket GeekCreit.
Aldrig använda, så därför helt oöppnade.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

*Lite överklockade Ryzens och Xeons.
*R9 kort som alltid brinner upp, men måste ju värma huset på något sätt!
*Custom 3D printad kina & EKWB loop med tillhörande hemförsäkring för vattenskador.

Permalänk
Medlem

Intresserad av 2st arduino lägger bud när jag kommer hem

Permalänk
Medlem

@Loweirst: Budar 100kr + frakt för nätagget.

Visa signatur

If it works, it works.

Permalänk

Bjuder 300 + frakt för 2x8 GB ddr3.

Permalänk
Medlem

Bud noterade

@I_KILL_HORSES Ifall jag inte får något högre bud imorgon är ram:et ditt!

Visa signatur

*Lite överklockade Ryzens och Xeons.
*R9 kort som alltid brinner upp, men måste ju värma huset på något sätt!
*Custom 3D printad kina & EKWB loop med tillhörande hemförsäkring för vattenskador.

Permalänk
Medlem

Ursäkta så otroligt mycket! Inser nu att det skall stå 2x4 GB ram, vilket inte alls är det samma som 2x8... SÅ klantigt av mig. Ifall du @I_KILL_HORSES vill dra tillbaka eller ändra ditt bud så har jag absolut full förståelse.

Visa signatur

*Lite överklockade Ryzens och Xeons.
*R9 kort som alltid brinner upp, men måste ju värma huset på något sätt!
*Custom 3D printad kina & EKWB loop med tillhörande hemförsäkring för vattenskador.

Permalänk
Skrivet av Loweirst:

Ursäkta så otroligt mycket! Inser nu att det skall stå 2x4 GB ram, vilket inte alls är det samma som 2x8... SÅ klantigt av mig. Ifall du @I_KILL_HORSES vill dra tillbaka eller ändra ditt bud så har jag absolut full förståelse.

Okej, ingen fara! Då drar jag mig ur, har bara två platser att fylla.

Permalänk
Medlem

Skulle jag kunna få måtten på Jonsbo W2 chassiet?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Redmoney:

Skulle jag kunna få måtten på Jonsbo W2 chassiet?

Yes! De officiella måtten som står på paketet är 278mm(W) x 395mm(D) x 385mm(H), sett framifrån.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

*Lite överklockade Ryzens och Xeons.
*R9 kort som alltid brinner upp, men måste ju värma huset på något sätt!
*Custom 3D printad kina & EKWB loop med tillhörande hemförsäkring för vattenskador.

Permalänk
Medlem

Lägger ett bud på 250kr +frakt för radiatorn

Permalänk
Medlem

Radiatorn är såld

Visa signatur

*Lite överklockade Ryzens och Xeons.
*R9 kort som alltid brinner upp, men måste ju värma huset på något sätt!
*Custom 3D printad kina & EKWB loop med tillhörande hemförsäkring för vattenskador.