SweClockers Meet & Geek kommer till Örebro 5/7!

Permalänk
Hedersmedlem

Hemma igen efter en grymt trevlig kväll. Jättekul att så många dök upp både från närområdet och låååååångt bort. Swec är verklugen fantastiskt och har visat sin allra bästa sida ikväll. Gemenskap, humor och nya vänner.

Tack och gonatt

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||

Permalänk
Lyxfällan 🎮
Skrivet av Falcon:

Nice <3
Påminner om Bishop eller Harry's...

Det var Bishop’s! Riktigt trevligt gäng som samlades, ser redan emot nästa sammankomst.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

"We're with the press, hired geeks!"
Raoul Duke, Fear n' Loathing in Las Vegas

Permalänk
Medlem

Toppen kväll och ser redan fram emot nästa! Tack till 0Skar000 för bra värdskap.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

MoB: ROG B450-F Gaming | CPU: R7 3800X | GPU: RTX 3070 8GB | RAM: 2x16GB 3200MHz | SSD: V300 120GB | HD: Kingston A2000 M.2 500GB | Skärm: ASUS PG279Q| T.bord: Vulcan 120 | Mus: No-Name | Högt.: Logitech 5:1 | Chassi: FD Define R3 | PSU: RM750X V2 | CPU kylare: Arctic 34 | Multifunktions Dreamhack-hylla "DH-box" | Galleri DH-Box| Projekt T.E.B | Galleri T.E.B

Permalänk
Quizmästare Gävle 2022

Toppen kväll!

Sista gänget käkar nog fyllepizza än

Visa signatur
Permalänk
Jacob Fanboy

Nu ska pöjken få sin skönhetssömn! Godnatt till er alla och tack för en mycket trevlig kväll!

Permalänk
Medlem
Skrivet av loevet:

Det var Bishop’s! Riktigt trevligt gäng som samlades, ser redan emot nästa sammankomst.

Skickades från m.sweclockers.com

Underbart <3

Skrivet av Drygman:

Nu ska pöjken få sin skönhetssömn! Godnatt till er alla och tack för en mycket trevlig kväll!

https://i.imgur.com/4xyf33K.jpg

Den där bilden kommer du få äta upp, men som chefredaktör på Swec bjuder man på den
Grymt.
Helsingborg nästa!

Permalänk
Medlem

Tack för en trevlig kväll igår, grymt gäng och kul se lite ansikte på profiler 😊
Får försöka dyka upp nästa gång med, vart det nu blir!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Tack för igår kväll allesammans! Som @Oskar000 skrev, det är vid såna här tillfällen SweClockers visar sig från sin bästa sida. Och alla kom! Förutom @Zcenicx som "glömde" och valde Power Big Meet istället. Han måste missat att datorer och nördar är coolare än bilar. Kul med de kända ansikten som kom och vill resa långväga för dessa Meet & Geek, det värmer verkligen.

Ett extra tack till Oskar som drog ihop detta, mina bordsgrannar @PippiRull, @Nilzon och @Mustangarn! Och så klart även @Drygman som bjöd på kvällens garv.

@loevet @kristallkrona @andra94 @Lan @Blacksheep @Louwsy Shroom @Bussović @niagi @brainlessbob @huttala @Trigger @Drygman @simpledream @Henrik-W @Johan_G3 @templar72 @Thule @Kargnus @wurpan @Apanx @Black_Pete @Gruarn @Miikks @TobbeH94 @InCyBoy @BettyBoo42 @Pl4yGround @InaneG @slimture @philldrill

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk

Tack för en trevlig kväll! Det här va riktigt skoj

Visa signatur

Amd Ryzen r7 3700x, Asus TUF B450-plus gaming, Ballistix Tactical 16gb ram, Asus Gtx 1080 Strix, Samsung SSD 970 500GB Nvme m2,
Phanteks Enthoo Pro, HyperX Fury 240GB SSD Western Digital Caviar Blue 500Gb, och EVGA SuperNOVA 1000W G2

Permalänk
SpelClockers

Det var super roligt!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Välkomna in på Geeks Discord! :) Geeks's Discord!
Admin för Spelclockers.
Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Permalänk
Medlem

Det var jättetrevligt igår, och kul att få sätta lite ansikten till namnen på forumet!

God mat, God öl, och trevligt häng. Vad mer kan man önska sig en fredagskväll?

Visa signatur

Endeavour OS(arch) - Cassini Nova

Permalänk
Medlem

Tack för en riktigt bra kväll Sjukt kul att få träffa alla (som man hann prata med )

Permalänk
Medlem

Tack för en ruskigt bra kväll, och stort tack till Bussovic som tjatade med mig. Vi syns i Stockholm!

Visa signatur

Stationär: Fractal Design Torrent, Gigabyte Z690 AORUS ELITE AX, 13600K, Corsair Venegeance 6000mhz, 1TB PCIE 4.0 Kingston, 1TB Corsair MP400, Gainward RTX 4090 Phantom.

Permalänk
Lyxfällan 🎮
Skrivet av TobbeH94:

Tack för en ruskigt bra kväll, och stort tack till Bussovic som tjatade med mig. Vi syns i Stockholm!

Den där Bussovic är ju en himla klok filur 😀 Grymt kul att träffas, vi ses i Stockholm!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

"We're with the press, hired geeks!"
Raoul Duke, Fear n' Loathing in Las Vegas

Permalänk
Bussovi_ by XHI

Grymt kul igår!
Även om jag inte är särskilt insatt i moderkort, flashiga gamla datorgrejer osv så hade jag det, återigen, riktigt trevligt!
Tyckte dock att quizet var lite väl patriotiskt så att en Örebroare skulle vinna
Skämt å sido.
Tack för att vi fick besöka er och tack till @OSkar000 som fixade ihop en riktigt go kväll!

@Louwsy Shroom

Du kunde ha önskat dig en förare som inte fick motorstopp x antal gånger när han irrade runt som en huvudlös höna med bilen i Örebro

@TobbeH94
Du som tog upp det från början när du frågade om jag var jag här men grymt kul att äntligen få träffa dig efter alla år!

Visa signatur

Halo kompis!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bussović:

Grymt kul igår!
Även om jag inte är särskilt insatt i moderkort, flashiga gamla datorgrejer osv så hade jag det, återigen, riktigt trevligt!
Tyckte dock att quizet var lite väl patriotiskt så att en Örebroare skulle vinna
Skämt å sido.
Tack för att vi fick besöka er och tack till @OSkar000 som fixade ihop en riktigt go kväll!

@iBurningMan

Du kunde ha önskat dig en förare som inte fick motorstopp x antal gånger när han irrade runt som en huvudlös höna med bilen i Örebro

@TobbeH94
Du som tog upp det från början när du frågade om jag var jag här men grymt kul att äntligen få träffa dig efter alla år!

Var det inte uppe i tre fyra gånger igår @bussovic?
Skämt åsida - jätteroligt att få träffa dig och alla andra!

Det roligaste var när det började komma in på småtimmarna lite och @loevet frågade vad man såg fram emot i spel-området och hjärnan helt drog blankt och man kom inte på något man hade följt. Det var lite "Var är jag, vad gör jag här?" i det ögonblicket XD

Visa signatur

Endeavour OS(arch) - Cassini Nova

Permalänk
Medlem
Permalänk
Administrativ avgift

Skönt häng och en trevlig kväll , trots att du inte är "örebroare" @OSkar000

@philldrill @AleMal @InCyBoy trevligt o träffa er - hoppas jag inte tjatade hål på er med allt möjligt, tack för kvällen.

Visa signatur

Loque Raw s1| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | Samsung G9 49 | Vive Focus 3

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av andra94:

Skönt häng och en trevlig kväll , trots att du inte är "örebroare" @OSkar000

@philldrill @InaneG @InCyBoy trevligt o träffa er - hoppas jag inte tjatade hål på er med allt möjligt, tack för kvällen.

Jag är "nästan örebroare", räcker inte det?

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||

Permalänk
Tangentbordskonnässör

Tack för igår, de va grymt!
Inte varje dag man får prata sig hes om tangentbord 😁

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Tack alla för en riktigt trevlig kväll igår! Idag är man lagom sliten, men det förtjänar man säkert

Permalänk
Medlem

Fler bilder från kvällen finns här: https://imgur.com/a/czjuPnT

Ett urval:

Får även passa på o tacka allt trevligt folk! Speciellt bordskompanjonerna @huttala, @templar72 och @Gruarn

Länk till zip-fil med bilderna: https://1drv.ms/u/s!AoaD6YeIWnxekeN05huEXwheuN4QgA

Visa signatur

Stationära | Define 7 Compact | RM750x White | X570S AERO G | Ryzen 5 5600x | NH-D15 Chromax | Flare X 4x8GB 3200MHz | GTX 1080 G1 Gaming | MP600 1TB | 980 1TB | A2000 1TB | 970 EVO 500GB | 850 EVO 500GB |
Acer X34A + 2x Dell U2719D | Wave 1 | Arctis Nova Pro Wireless |

Macbook Air M1 2020 | 16GB | 256GB |
LG 34WN80C | Sony A5100 + Camlink 4K | 2x Elgato Key Light | Wave 1 |

Permalänk

Tack alla för en trevlig kväll! Kul att träffa alla likasinnade!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Kul att se att ni fick en lyckad kväll!
Och sorry att jag uteblev!
Min fredag bestod utav övertid på jobb, lägenhetsvisning och flytt-kaos så det var ju tur att jag inte bokade upp mig x)

Visa signatur

Fractal Design Define C | NH-D15 AMD | R5 5600X | TUF Gaming B550-Plus | 2x16GB Corsair DDR4@3200mhz | RTX 3060Ti | 2TB 980 Pro m.2 + 500gb 970 EVO m.2 | Steelseries APEX, Logitech G603 | Razer Blackshark Pro v2 | Dell 28" 1440p165 + Swedx 28" 2160p60 + Benq 24" 1080p60 |

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Bättre sent än aldrig, men här är galleriet från kvällen!

Ett stort tack till @wurpan som laddade upp ett gäng grymma bilder! Om någon har några fler är det bara ladda upp dem här så kan jag lägga till i galleriet.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Här finns en länk med lite foton och en video

https://1drv.ms/u/s!Ai63qLNAfnWegcF4iqhXksNyDwJtdQ

Permalänk
Tangentbordskonnässör

Ni verkar ha haft en mycket trevlig kväll. Om det inte vore för att min helg hade varit uppbokad sen tidigare pga att jag nyligen har träffat en tjej som bor i en annan stad så hade jag kommit dit och nördsnackat om tangentbord. Taskig timing för min del.

Visa signatur

Pimp my CM Quickfire TK | Pimp my Func KB-460 | Pimp my Dell AT102W | Pimp my Matias Tactile Pro | Pimp my CM Quickfire Rapid | Pimp my CM Novatouch

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jacob:

Sitter på tåget nu och räknar med att vara framme till 16-tiden. Lär checka in på hotellet och möta upp @Oskar000 nånstans, men lär definitivt vara anträffbar om nån eller några vill ses innan träffen drar igång på allvar klockan 19:00 på Bishops!

Kuriosa; tågets slutstation är Mjölby (MJÖLBY! @Wifi).

Mjölby?!

SA NÅGON MJÖÖÖLBYYY???

Visa signatur

Intel Core i5 13500 3,5 GHz | Sapphire Radeon RX Vega 56 Pulse 8 GB | Gigabyte B760M Aorus Elite | EVGA Supernova 750 G2
Corsair 32 GB DDR5 5600 MHz CL36 Vengeance | Corsair Carbide Air 540 | Acer XF270HUA | Ducky Shine 3 | Logitech G305

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av Wifi:

Mjölby?!

SA NÅGON MJÖÖÖLBYYY???

MJÖLBY DÖH!!! När går flyttlasset?

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jacob:

MJÖLBY DÖH!!! När går flyttlasset?

Mjölby känns lite som livets slutgiltiga destination, så inte ännu... hoppas jag!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Intel Core i5 13500 3,5 GHz | Sapphire Radeon RX Vega 56 Pulse 8 GB | Gigabyte B760M Aorus Elite | EVGA Supernova 750 G2
Corsair 32 GB DDR5 5600 MHz CL36 Vengeance | Corsair Carbide Air 540 | Acer XF270HUA | Ducky Shine 3 | Logitech G305