Battlefield V bra eller dåligt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av KlyfftPotatis:

okej sta testa. har för mig att jag inte har på future frame rendering för det increasar input lag

Japp med det är ytterst lite i så fall, jag märker igen skillnad mer än högre och stabilare fps

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Spelmaskinen
| Phanteks P600S | Corsair H115i Pro | i9 10850k | ASUS ROG STRIX Z490-H | Corsair LPX 3000MHz 32GB | Asus RX 6800 XT TUF OC | Asus XG279Q | Corsair RM750X | Varmilo VA88M | Razer Viper Ultimate |

Permalänk
Avstängd
Skrivet av ramlösa:

Köpte det på på rean, men BVF5 saknar verkligen bra kartor.
Tycker ingen av Kartorna är roliga och "one frame death" är mer regel än undantag.
Har nog aldrig haft så tråkigt i ett battlefield spel, blir att vänta på nästa BF.
Saknar helt BF-känslan.

9 år sen BF hade känsla med BC2.
sen utför och orsaken att jag sluta köpa dice spel

Visa signatur

Träna bort dyslexin. Ryzen 3600 - asus B350plus - Msi Vega56 - Acer 1440p 144hz - M.2 ssd - asus essence stx - Sennheiser hd600 - Corsair 750w - 16gb ram 3ghz - atcs 840 - luftkylt - Felsökning? (Lär dig Googla)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flopper:

9 år sen BF hade känsla med BC2.
sen utför och orsaken att jag sluta köpa dice spel

Man kan ju alltid hoppas att Gud finns och DICE släpper BC3 innan nästa BF spel eftersom BF6 inte kommer släppas förren 2021 och förmodligen sent 2021 också

Visa signatur

Dator: i7 9700k @ 5.0 Ghz - Asus Rog Strix OC 2080 Super
3600mhz 32gb - Gigabyte UD Z390 - Dark Rock Pro 4 - M.2 SSD MP510

Kringutrustning: Xiaomi 34" 3440x1440 - Xtrfy K4 - Glorious 0 Mus
Ljud: DT770 80ohm Headset - E10K DAC/AMP

Permalänk
Medlem

Orkar inte spela online. Tar för mycket tid. Kör historierna och njuter av grafiken

Visa signatur

[AMD Ryzen 9 3900X] [ASUS GeForce RTX 2080 Ti] [LG OLED 55 C9 som skärm] [Samsung HW-Q96R till ljudet]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flopper:

9 år sen BF hade känsla med BC2.
sen utför och orsaken att jag sluta köpa dice spel

En dålig konsolport för CoD spelare med handkontroll? lol
Vi har uppenbart alla olika åsikter om BF, men BC2 känns idag extremt antikt utan prone och hur gubbarna rör sig är nästan komiskt.
Då känns BF3 iallafall fortfarande hyfsat modernt .

Det mest komiska är folk som klagar på TTK ändringen, speciellt om de spelade BC2 som var ett par veckor till ett år.

Permalänk
Medlem

Ser man hur arga folk på Reddit är och hur lite spelare det är på många servrar så vore det ett stort misstag om DICE inte ändrade tillbaka.

Jag överväger att lägga BF5 på hyllan tillsvidare...

Visa signatur

Spelmaskinen
| Phanteks P600S | Corsair H115i Pro | i9 10850k | ASUS ROG STRIX Z490-H | Corsair LPX 3000MHz 32GB | Asus RX 6800 XT TUF OC | Asus XG279Q | Corsair RM750X | Varmilo VA88M | Razer Viper Ultimate |

Permalänk
Skrivet av Flopper:

9 år sen BF hade känsla med BC2.
sen utför och orsaken att jag sluta köpa dice spel

Tyvärr sant, EA verkar ha som policy att släppa halvfärdiga spel och sen färdigställa dom ifall det finns någon spelarbas, otroligt farlig ide tycker jag!
Se bara på Anthem...
Battlefieldserien dog i princip efter bfbc2 då man vägrade låta klaner styra servrar

Permalänk
Medlem

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Spelmaskinen
| Phanteks P600S | Corsair H115i Pro | i9 10850k | ASUS ROG STRIX Z490-H | Corsair LPX 3000MHz 32GB | Asus RX 6800 XT TUF OC | Asus XG279Q | Corsair RM750X | Varmilo VA88M | Razer Viper Ultimate |

Permalänk
Medlem

@220volt: Och som man ser på de som röstad tumme ner är det superklar majoritet för att de flesta tycker denna 5.2 patch är piss. Ingen var arg och önskade denna TTk änding, ändå gör dom det, preciiiis som förra å¨ret innan jul när det är dags att ge sina barn något spel i julklapp. Tycker det är tragiskt att pissa så mkt på den spelarbas som faktiskt spelar spelet nu och gjort sen det släpptes.

Jag personligen tycker vissa vapen blivit roligare att spela med och tänker att tanken att SMG ska vara mer giftigare i närstrid och vissa andra vapen på lote avstånd, men dom har gjort det hela på ett sjukt förvirrande sätt. Och allt det dåliga väger över rätt rejält.
Jag tyckte Battlefield 5, och har tyckt senaste året trots buggar och för lite content, har varit kul att spela. Nu tycker jag inte det är lika kul längre och ofta frustrerande mesta dels.

Permalänk

Köpte spelet på rea för endast 129 kronor men jag tycker spelet är knappt värt dessa pengar. Battlefield 1 var hästlängder bättre än V . Dessutom är grafiken sämre än Battlefield 1 vilket förvånar mig. Nej kommer att tänka två gånger innan jag köper spel från DICE igen och då endast till superlåga priser.

Permalänk
Medlem

Hmm. Jag har inget direkt emot nya patchen. Jag tycker fortfarande att BF5 är ett härligt slölir att spela med vänner

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av PlogarN97:

Hmm. Jag har inget direkt emot nya patchen. Jag tycker fortfarande att BF5 är ett härligt slölir att spela med vänner

Skickades från m.sweclockers.com

Samma här

Visa signatur

Ryzen 5 3600 @ 4.2 Ghz - Cooler Master Hyper 212 Black Edition
MSI B450M Mortar Max - Corsair Ryzen LPX 32GB 3600MHz / DDR4
Phanteks Eclipse P300 - PNY GeForce RTX 3070 8GB - Seasonic Focus+ / 650W / 80+ Gold
Samsung SSD 850 EVO 500GB - Kingston A400 SSD 480 GB
ACER Predator X34GS - Nobelchair Hero Black Edition

Permalänk
Medlem

Någon annan som upplever random crasher utan förvarning och förklaring?

2 gånger idag har spelet bara stäng ner sig spontant utan felmeddelande.

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Medlem

Jag tror jag nämnde att jag hade problem med detta tidigare, för nån sida eller två sedan.
Man kan (tillfälligt) fixa det genom att då och då rensa Origins Cache, jag fick göra det varannan dag ungefär, fram till denna patchen då jag faktiskt inte haft det problemet.

https://help.ea.com/en-us/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/

Permalänk
Medlem
Skrivet av ExcZist:

Önskar att jag hade det som dig med min 5960x och 1080ti, pendlar mellan 120-150fps i 1440p Ultra på BF5s nya kartor medans i Cod Groundwar på hoppar det mellan 80-110.
Kommer spela Cod4 kartorna jag väntat på ändå så jag skippar Ground War och de "nya" kartorna Modern Warfare får men får se när BF5 blir fixat för spelare med problem

ja ett 2080 super i 1080p är overkill men det var därför jag köpte det också. kan till och med köra med RTX i ground war och dippar ibland ner till 138 fps innan den hoppar upp igen till 141 som jag har som cap

Visa signatur

Dator: i7 9700k @ 5.0 Ghz - Asus Rog Strix OC 2080 Super
3600mhz 32gb - Gigabyte UD Z390 - Dark Rock Pro 4 - M.2 SSD MP510

Kringutrustning: Xiaomi 34" 3440x1440 - Xtrfy K4 - Glorious 0 Mus
Ljud: DT770 80ohm Headset - E10K DAC/AMP

Permalänk
Medlem
Skrivet av MinscS2:

Någon annan som upplever random crasher utan förvarning och förklaring?

2 gånger idag har spelet bara stäng ner sig spontant utan felmeddelande.

Haft samma problem, trodde det vara bara jag.
Testade utan överclock och samma resultat.

Permalänk
Skrivet av Flexiblus:

Köpte spelet på rea för endast 129 kronor men jag tycker spelet är knappt värt dessa pengar. Battlefield 1 var hästlängder bättre än V . Dessutom är grafiken sämre än Battlefield 1 vilket förvånar mig. Nej kommer att tänka två gånger innan jag köper spel från DICE igen och då endast till superlåga priser.

Jag funderar på att köpa spelet för 119 kr, är det inte värt det även om det är så billigt? Jag har nyligen byggt en ny gaming pc så det hade varit nice att spelat i 1080p och ultra settings. Är det roligt att spela multiplayer med randoms då jag inte känner någon som spelar det?

Permalänk
Medlem
Skrivet av filidutten:

Är det roligt att spela multiplayer med randoms då jag inte känner någon som spelar det?

Det är det enda sättet jag spelar på och har snart 200 timmar spelat.

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Medlem
Skrivet av filidutten:

Jag funderar på att köpa spelet för 119 kr, är det inte värt det även om det är så billigt? Jag har nyligen byggt en ny gaming pc så det hade varit nice att spelat i 1080p och ultra settings. Är det roligt att spela multiplayer med randoms då jag inte känner någon som spelar det?

Ja det tycker jag och du som inte spelat det tidigare lär väl inte uppleva 5.2 patchen lika hemsk som vi som spelat sen dag 1.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Spelmaskinen
| Phanteks P600S | Corsair H115i Pro | i9 10850k | ASUS ROG STRIX Z490-H | Corsair LPX 3000MHz 32GB | Asus RX 6800 XT TUF OC | Asus XG279Q | Corsair RM750X | Varmilo VA88M | Razer Viper Ultimate |

Permalänk
Medlem

Långt inlägg här, sorry. Men men...förhoppningsvis svamlar jag inte bara utan det går att hänga med i mina resonemang.

Nu när folk hunnit känna på 5.2 så tror jag att konsensus är att detta var en dålig idé. Jag har inte velat avfärda det direkt som många, utan avvaktat lite. Men det är uppenbart att detta är ingen bra grej DICE infört. Känns som de valt en onödigt komplicerad lösning vad som är ett problem bara de ser. Varför ens lägga energi på detta liksom?

Allt var frid och fröjd, räcker med att öka lite rekyl där, minska skadan lite granna där osv. Småfix och in med nytt innehåll. Perfekt balans blir det aldrig ändå och ingen förväntar sig det heller.

Som jag nämnt tidigare i tråden köper jag deras resonemang att TTK ibland kan vara lite för kort på långa avstånd men lösningen är ju inte att göra så många vapen kräver absurda mängder träffar för att ta kol på någon. Det är ju bara tråkigt och det känns inte logiskt att man ska behöva sätta 13+ skott av 7.92mm med ett vapen sen kräver ett annat som skjuter samma ammunition 2-3 träffar...eller rentav 1 enda i fallet prickskyttegevär.

För balans skull måste det vara skillnad självklart, det är ett spel trots allt, men vi behöver ju inte göra det ena vapnet till en ärtskjutare för det. Då har man överdrivit, Battlefield är inte Fortnite där sån balans inte stört kanske. Men i BF finns en viss underliggande autencitet som folk, eller iaf jag, förväntar mig. Då ska inte en MG42a kräva 13+ skott bara för en fiende är 50m bort och sen kan en Madsen göra det på 6. Det blir extremt konstigt och sabbar upplevelsen ordentligt för mig.

Istället finns ju saker som med rekyl och åtkomst till sikten som utmärkta balanserande faktorer som inte stör på samma sätt. Mixtrar man med detta kan vapen balanseras bättre utan att det känns helt frånkopplat verkligheten. Blir det perfekt? Nej. Men det blir det inte ändå.

Jag har sagt det och säger det igen. Väck med 3x sikten på klasser utom Recon och möjligen vapen inom övriga klasser som är balanserade runt att vara effektiva på längre avstånd men i de allra flesta fall bara väck med dem.

Jag lirar mycket med MG42. Guilty as charged. Många hatar MMG spelare men jag tror de underskattar hur klurigt det kan vara och hur mycket lättare tex STG44 är att lira med. (Tro mig, när man lirat MMG några timmar känner man sig som en gud med vilket assault vapen som helst, så mycket enklare är det med dem).

Men vapnet är ikoniskt, jag gillar att behöva vara några steg i förväg, gillar att spela lite defensivt och pga man inte är speciellt reaktiv och det har inget jävla 3x sikte heller blir det lidande på lägre avstånd.

Lyckas jag trots detta ibland ta kol på folk 150+m bort innan de ens hinner blinka? Det händer. Men det är ovanligt. Oftast får jag in skada men lyckas inte döda någon pga de hittar skydd i tid. Kanske rentav väntar tills de är närmare innan kan öppnar eld.

Har jag istället säg...en Madsen med 3x sikte är det klart enklare. Rentav lätt i jämförelse med MG42an. Madsen med järnsikten då? Klurigt men kontra MG42 är det fortfarande mycket lättare pga den lägre rekylen och eldhastigheten.

Detta är min poäng med 3x sikten. Väck med skiten istället för att tvinga folk att kasta grus på varandra. Har sedan spelets släpptes stört mig på 3x siktena och hur effektiva de gör folk på håll. Bara väck med skiten istället för dessa svepande ändringar.

Spontant kan ju inte de hos DICE som sysslar med denna balans lira spelet speciellt mycket? Dvs de ser att många dör snabbare än de vill på håll och utgår från att skadan vapnen pungar ut är problemet när det i verkligheten är kanske 3x zoomen alla och deras morsa har tillgång till som är källan till problemet?

Jag är iaf övertygad om att detta är problemet och har tyckt det sen spelet släpptes. Gör det snipers eventuellt för effektiva? Kanske. Men ta bort 3x från dem också då? Ge dem järnsikten och 6x bara så de inte blir för effektiva på medelavstånd med sina SLRs utan de får välja. Närstrid eller långt avstånd...Är inte raketforskning detta tycker jag iaf.

Eller är jag helt ute på grönbete med mitt tänk?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| AMD Ryzen 7 5800X3D | Noctua NH-U12A | Gigabyte X570 Aorus Pro | Powercolor Radeon RX 6900XT Red Devil | 16GB G.Skill Trident Z@3600 CL15 | Gigabyte Aorus 2TB M.2 NVMe SSD | Fractal Design Ion+ Platinum 860W | Fractal Design Meshify S2 Blackout | Corsair K70 | Logitech G502 | Alienware AW3423DWF |

Permalänk
Medlem

Det här med TTK och vapenbalansen skulle jag kunna leva med, värre är det med automatiska spotting när man är i närheten av fiender. Gillar inte heller att flare-gun har blivit mycket mindre och enklare att skjuta ner, jag lirar ganska mycket som recon.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Spelmaskinen
| Phanteks P600S | Corsair H115i Pro | i9 10850k | ASUS ROG STRIX Z490-H | Corsair LPX 3000MHz 32GB | Asus RX 6800 XT TUF OC | Asus XG279Q | Corsair RM750X | Varmilo VA88M | Razer Viper Ultimate |

Permalänk
Medlem

Håller med ovanstående; Nya TKK kan jag leva med förutsatt att de ombalanserar vissa vapen.
F.a. Assault-klassen känns riktigt meningslös nu om man inte är ute efter att panga fordon.

Nya spotting-systemet är däremot skräp och bör försvinna snarast. Finns ingen fördel med det, det bara bestraffar smart spelande och får folk att stirra på sitt UI istället för att faktiskt titta och lyssna på vad som försigår runtomkring dom.

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk

ja det här pajade spelet, har lirat lite i två dagar nu men tröttnar nog snart helt

Förövrigt verkar det lite trögt tidvis... Ingen spelar Rush vilket är min favorit. ja kan man inte spela Rush längre då är det helt värdelöst.

Inga renodlade undergroundservrar heller vilket är en bana jag vill spela så jag håller på att byta server hela tiden och det blir inte heller särskilt kul. jag märker också att det är många som bara spelar en liten stund sen går dom ur servern av någon anledning.

Nyss var det en fuskare som dödade alla direkt... bara att gå ut servern. Känns lite hopplöst.

För ett par dagar sedan var det väldigt tomt så man fick verkligen leta för att hitta ett ställe att spela på.

Sen har jag märkt att folk i allmänt verkar väldigt dysfunktionella i detta spel. Man tänker inte, Går inte ut mot någon flank,,, byter taktik om man dör på ett ställe, man går samma väg och dör gång på gång.

inte ens om man skriver något hallå kan alla gå så lågt ut på flanken som möjligt så kan vi smita runt... Eller om man själv luyckas smita runt... är på en flagga och man står där själv, hinner så klart bli dödad, gör samam sak igen... ingen hakar på man fortsätter bara går från flagga b till c i en spikrak linje nästan. igen spavnar på en när man är på ett jättebra ställe.

och värst av allt, det två senaste dygnen har jag vart på servrar där fem stycken kan gå runt uppe på en men inte en jävel revivar en. har vart med om att inte bli revivvad fast nästan hela lagsidan är ungefär på samma ställe, man bara skiter i det.ingen vill attackera och föröka ta flaggor man vill bara stå där strafa som sniper vid en sten. otroligt tråkigt...
massa totalt oskillade spelare som bara skiter i allt fullständigt. men i dag kan man vist spela lite konstigt nog? Hittat massa bra folk som vill samarbeta lite så det verkar gå i vågor ?

Nja jag tycker att spelet har tappat sin själ så jag tycker iten det känns så där tillräckligt kul att spela längre... letar nytt och lirar nog Squad så länge eller lägger nog spelandet på hyllan för det är bara gammal BF2 jag tycker om egentligen. Saknar det så otroligt mycket... Så sorgligt hur man kan förstöra ett spel nästan helt och hållet.

Visa signatur

Kraschfield

Permalänk

Jag vill spela Underground periodvis men alla servrar roterar ju med femton andra banor så bara det är ju jättedåligt.

Bara som ett exempel... bara det här gör ju att man tröttnar.

Visa signatur

Kraschfield

Permalänk
Geeks Gaming

Jag har slutat spela helt efter 5.2
Balansen på vapnen är nu helt borta. Vissa vapen är helt värdelösa nu. Och auto spottingen är bara hemsk.

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk
Skrivet av Jinxswe:

Jag har slutat spela helt efter 5.2
Balansen på vapnen är nu helt borta. Vissa vapen är helt värdelösa nu. Och auto spottingen är bara hemsk.

kan hålla med om att det är förvirrande och jag är också störd av att man iten kan använda sitt favoritvapen längre.

Men tänk på att det är lika för alla så alla får samma problem. kolla vilka vapen dom andra använder och använd dom du också, tydligen ska det numera vara tre vapen alla använder. prova så kanske du får en annan upplevelse om det är det som är problemet

Byt vapen och lär dig hur vapnet fungerar och fundera ut något annat sätta att spela

Visa signatur

Kraschfield

Permalänk
Geeks Gaming
Skrivet av Modellören:

kan hålla med om att det är förvirrande och jag är också störd av att man iten kan använda sitt favoritvapen längre.

Men tänk på att det är lika för alla så alla får samma problem. kolla vilka vapen dom andra använder och använd dom du också, tydligen ska det numera vara tre vapen alla använder. prova så kanske du får en annan upplevelse om det är det som är problemet

Byt vapen och lär dig hur vapnet fungerar och fundera ut något annat sätta att spela

Ska ju inte behövas. Innan kunde man "Grinda" genom alla vapen för att få guld skin utan problem. Kände aldrig att man va i direkt underläge.
Nu är det mega underläge med vissa vapen. Och jag tappa lusten helt.
Hade de varit typ så som jag ville att bf5 skulle vara när tyskarna har sina vapen och britterna har sina så hade jag inte brytt mig jätte mycket. Men nu har man gjort ett mer casual spel med många vapen och nu gör man hälften oanvändbara. Och nästa vecka får man BAR'en. Och balanserar man den som typ fg42 så kommer den va värdelös.
Fg42 är ett bra exempel på hur jävla dålig uppdateringen är. En lmg med rifle ammo och är sämre än en SMG nu.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk
Medlem

Assault Rifles rent allmänt är skräp nu. Hela Assault-klassen är överflödig förutom om man ska jaga tanks.

Min Medic är bättre på medium range...med sin SMG...

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Inaktiv

Testade en intressant sak igår. Utav 30 servrar blev jag försvarare på 28 i "breakthrough" multiplayer läget som det heter.. Alltså 28/30 gånger ska jag försvara i över ca 60 min utan att kunna byta lag?

Extremt tråkigt då jag gillar att attackera... Gått över till BF1 numera.

*testade för ca 10 min sedan igen på 4 olika servrar (valde själv) och 4 andra som dom mixar själv åt en. Samtliga försvarare...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Modellören:

Jag vill spela Underground periodvis men alla servrar roterar ju med femton andra banor så bara det är ju jättedåligt.

Bara som ett exempel... bara det här gör ju att man tröttnar.

Community Games började idag, finns garanterat Underground-only servrar bland dom.

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.