OnePlus 7T vill inte uppdatera appar

Permalänk

OnePlus 7T vill inte uppdatera appar

Tjena! Det är så att min OP7T inte vill uppdatera mina appar. Vet inte om det är fel på mobilen eller något hos Google som kanske strular. För det är inte mitt internet vad jag vet. Det ända som hjälper är en omstart men det kanske inte är så bra att göra varje gång när det händer väl? Och ja, har försökt att vänta ut det. Mobilen har även senaste uppdateringen. Har också försökt att rensa Google Play butikens cache, lagringsutrymme men inget hjälpte.

Visa signatur

RTX 2060 3gb, Intel i5 7600 Kaby Lake, 8gb ram
Philips Fidelio X2HR + Logitech Z533 + Logitech G Pro X
Yunzii KC68
Xtrfy M42 Retro

Permalänk
Medlem

Har haft liknande problem med 7T. Det störigaste är än så länge att efter att man haft igång vissa appar texTeamspeak så slutar miccen att funka vid videoinspelning.

Testa ändra inställningarna fram o tillbaka för när den får uppdatera, dvs om den måste vara på wifi eller ej.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av jlarsen:

Har haft liknande problem med 7T. Det störigaste är än så länge att efter att man haft igång vissa appar texTeamspeak så slutar miccen att funka vid videoinspelning.

Testa ändra inställningarna fram o tillbaka för när den får uppdatera, dvs om den måste vara på wifi eller ej.

Skickades från m.sweclockers.com

Gud så krångligt och problematiskt allt ska vara. Vart ändrar man dom inställningarna? Gick från en Honor 8 som inte ville samarbeta så tänkte testa OnePlus och trodde allt skulle bli mycket bättre då jag har hört rätt bra grejer om OnePlus... Men icke sa nicke. Kanske valde fel modell? Den är ju betydligt bättre än Honor 8:an iaf.

Visa signatur

RTX 2060 3gb, Intel i5 7600 Kaby Lake, 8gb ram
Philips Fidelio X2HR + Logitech Z533 + Logitech G Pro X
Yunzii KC68
Xtrfy M42 Retro

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Nyligen uppdaterat telefonen?
Min 7T Pro fick div. problem efter mindre uppdateringar och efter en återställning försvann de värsta

Permalänk
Skrivet av tcntad:

Nyligen uppdaterat telefonen?
Min 7T Pro fick div. problem efter mindre uppdateringar och efter en återställning försvann de värsta

Nope. Helt uppdaterad out of the box så att säga. Har alltså inte fått någon uppdatering sen den köptes dagen efter julafton eller när jag nu köpte den.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

RTX 2060 3gb, Intel i5 7600 Kaby Lake, 8gb ram
Philips Fidelio X2HR + Logitech Z533 + Logitech G Pro X
Yunzii KC68
Xtrfy M42 Retro