SweClockers Meet & Geek i Östersund den 28 februari!

Trädvy Permalänk
Nyhetschef & forumansvar
Jacob Hugosson
Plats
Gävle
Registrerad
Okt 2007
Skrivet av Tune:

Woohoo! Jag kommer!

Woho, välkommen!

Kontaktas enklast via PM, nyhetstips skickas helst genom SweClockers kontaktformulär. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2018

Har pratat med chefen på Allstar nattclub och berättat at vi efter Artut funderar på att röra oss vidare. Vi har fri entré och eventuellt fri garderob om vi dyker upp före 12-slaget och talar om att vi tillhör "data-gänget". Det är förstås valfritt men jag tänkte dela med mig av infon i alla fall.
/Daniel

Skickades från m.sweclockers.com

Trädvy Permalänk
Nyhetschef & forumansvar
Jacob Hugosson
Plats
Gävle
Registrerad
Okt 2007
Skrivet av medion78:

Har pratat med chefen på Allstar nattclub och berättat at vi efter Artut funderar på att röra oss vidare. Vi har fri entré och eventuellt fri garderob om vi dyker upp före 12-slaget och talar om att vi tillhör "data-gänget". Det är förstås valfritt men jag tänkte dela med mig av infon i alla fall.
/Daniel

Super, bra styrt!

Kontaktas enklast via PM, nyhetstips skickas helst genom SweClockers kontaktformulär. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Trädvy Permalänk
Nyhetschef & forumansvar
Jacob Hugosson
Plats
Gävle
Registrerad
Okt 2007

Woop! Då är det mindre än 24 timmar kvar till vi sitter på Artut, käkar pizza, dricker öl och är på gång att köra quiz med priser från forumets favorit bland företagsrepresentanter – @Corsair Johan! Jag är tillsammans med @JonasT och @Kenneth i Östersund skapligt tidigt. Blir det så att vi har tid över innan klockan 18:00 drar vi ett inlägg i tråden om vart vi befinner oss.

@Jointe1992 @dpanter @KeTonic @freddyfresh @helge4 @swehunter2000 @TTEX @Jerkanftw @erik_rgnr @eddan4 @Pitr- @aggrocult @Andre_H @Xougar @Swivl @zogez @Jango17 @Tagnard @MrWorm @Belop @medion78 @matriam @samuel.nilsson @LongNails77 @Tune

Vi ses imorgon gott folk!

Trädvy Permalänk
Corsair
Plats
Sverige
Registrerad
Okt 2012

Kanonkul, 5 av 5 toasters!

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2018

Hej igen.
Har fått bekräftat att Allstar även bjuder på garderobsavgiften i morgon kväll för dom som vill gå dit efter Artut. Vet inte vad dom har för inträde och avgifter i vanliga fall men nu slipper vi det i alla fall.
/Daniel

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
ÖSTERSUND
Registrerad
Nov 2014

@medion78: De brukar ta runt 80 spänn för inträde/garderob, men det är ju pengar man kan lägga på birz istället
Bra jobbat!

Fractal Meshify-C DTG, ASUS PRIME X370-PRO, Ryzen 5 1600(4.0GHz) + be quiet! Dark Rock Pro 3, Ballistix Sport LT 16 GB DDR4 3000 MHz, ASUS GTX 1070 8GB, Crucial MX500 2TB 2,5'' SSD

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2018
Skrivet av aggrocult:

@medion78: De brukar ta runt 80 spänn för inträde/garderob, men det är ju pengar man kan lägga på birz istället
Bra jobbat!

Kanske inte så mycket för var och en, men blir vi 20 personer så bjuder dom ju på 1600 kr, och det är ju riktigt schysst.
Apropå det så kanske dom förtjänar ett tack i eventuell uppföljande artikel här på swek om det blir nån sådan.
/Daniel

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Östersund
Registrerad
Okt 2008

Kan nog inte komma ikväll, Jobbet ställer till det, Kanske dyker upp efter jobbet 22 tiden.

Trädvy Permalänk
Nyhetschef & forumansvar
Jacob Hugosson
Plats
Gävle
Registrerad
Okt 2007
Skrivet av zogez:

Kan nog inte komma ikväll, Jobbet ställer till det, Kanske dyker upp efter jobbet 22 tiden.

Aj då! Hoppas vi ses senare då.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sundsvall
Registrerad
Feb 2002

Grymt kul att ni är i Östersund. Var väldigt sugen att ta tåget och joina er men valde att prioritera att ta det lite lugnt ikväll efter en lång vecka på jobbet...
Hoppas ni kommer till Sundsvall snart eller att ni kör ett till party i Östersund snart igen.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Inglewood
Registrerad
Aug 2005

Ja, hade man inte åkt till värmen i Spanien så hade jag kommit med, men ha en grym kväll nu ni som ska dit 😁

WS: 8700K 4.8ghz - 32GB - 2.5TB SSD - 15TB HDD - RTX 2070 Super - 40" 3840x2160 - W10 Pro
LAPTOP: Lenovo ThinkPad X131e - 12GB - 240GB SSD - W10
NAS: HP MicroServer Gen8 - 32TB
Mobil: OnePlus 6T

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Uppsala
Registrerad
Maj 2003

Jag orkar inte åka hem emellan, så drar nog dit lite tidigare

Trädvy Permalänk
Nyhetschef & forumansvar
Jacob Hugosson
Plats
Gävle
Registrerad
Okt 2007
Skrivet av Sidde:

Grymt kul att ni är i Östersund. Var väldigt sugen att ta tåget och joina er men valde att prioritera att ta det lite lugnt ikväll efter en lång vecka på jobbet...
Hoppas ni kommer till Sundsvall snart eller att ni kör ett till party i Östersund snart igen.

Sundsvall blir absolut av nån gång! Annars kanske jag drar ihop något halvspontant i Gävle under sommaren.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Östersund
Registrerad
Aug 2007

Blir inget drickande för min del men dyker upp alldeles snart.

mobo Asus M4A88TD-M EVO/USB3 cpu 1100T kylare Noctua NH-D14
gpu RX 460 passive ram 16GB DDR3 1600MHz ssd Samsung 850 EVO 250GB
psu Corsair AX 850 skärmar 3 * 40" NEC P401

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sundsvall
Registrerad
Apr 2017

Varför är ni i ingenting av ingenting! Hör av er när ni landar på Norrlands kusten!

Min burk:Asus Z170 pro gaming, 6600K@4,6, Hyper 212 Evo, 2x8GB Crucial Ballistix Sport ,Asus GTX 1060 Strix 3GB, SSD Intel 180GB, WD Ecco green 1TB, EVGA Supernova G2 750W, Fractal D R4. Samsung S24F352FH. Corsair Raptor K40, Steelseries Kana Thor.

Trädvy Permalänk
Nyhetschef & forumansvar
Jacob Hugosson
Plats
Gävle
Registrerad
Okt 2007
Skrivet av Tomas1966:

Varför är ni i ingenting av ingenting! Hör av er när ni landar på Norrlands kusten!

Ptja, kan bara vara på ett ställe samtidigt.