Dator stolar, dx racer, msi mag CH110

Permalänk

Dator stolar, dx racer, msi mag CH110

Har två stolar till försäljning av tre möjliga, lägger upp alla så får buden avgöra vilken jag behåller.

Stol 1.
MSI MAG CH110
Fick den på kampanj efter ett skärm köp. Skärmen köptes i somras, stolen kom i december.
Såldes i obruten box en gång på swedroid (januari typ) men köparen var missnöjd med byggkvalitén (en liten glipa, ojämna hål, se bild). Jag tog hem den, byggde ihop den och noterade glipan och sen har den stått i ett hörn oanvänd. Testat den senaste veckan inför försäljning. Suttit sammanlagt 10 timmar kanske. Glipan påverkar inget och stolen funkar utan anmärkning. Kuddar medföljer
2000:-

Stol 2.
En gammal DX racer, har några år på nacken. Funkar galant, är den stolen jag sitter på till vardags.
Har moddat den med lite tyg och skumgummi för underarmarna, detta tas bort vid försäljning
500:-

Stol 3.
No name, random. Funkar helt okej.
150:-

Inget skickas, stolarna finns i Kungsbacka strax söder om Göteborg, ev kan dem köras ut i närområdet.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Tar gärna DX stolen och kan hämta den imorgon

Permalänk
Skrivet av jensvo:

Tar gärna DX stolen och kan hämta den imorgon

Det är noterat, låter det vara öppet till 15:00

Permalänk
Medlem
Skrivet av dennansson:

Stol 3.
No name, random. Funkar helt okej.
150:-

Inget skickas, stolarna finns i Kungsbacka strax söder om Göteborg, ev kan dem köras ut i närområdet.

Läs hela annonsen här

Spekulant på den. Tygsits? Kan hämta.

Visa signatur

|R5 3600|Noctua NH-U12S|Vengeance LPX 2x8GB @3200MHz|Intel 660p 512GB|MSI B450 Tomahawk MAX|Gigabyte RX 5700 XT 8GB GAMING OC |Phanteks P300A|
MSI Optix MAG241CP 144Hz|Xtrfy M3 Heaton|Xtrfy K4 RGB TKL|RIG 400 Pro|

Permalänk
Skrivet av Joccmock:

Spekulant på den. Tygsits? Kan hämta.

Hej
Tygsits, påminner lite om manchester. Ryggstödet är tyg och perforerat, lite läder på kanterna.

Permalänk
Medlem
Skrivet av dennansson:

Hej
Tygsits, påminner lite om manchester. Ryggstödet är tyg och perforerat, lite läder på kanterna.

Fint. Hämtar gärna på fredag eftermiddag-kväll när det passar dig.

Visa signatur

|R5 3600|Noctua NH-U12S|Vengeance LPX 2x8GB @3200MHz|Intel 660p 512GB|MSI B450 Tomahawk MAX|Gigabyte RX 5700 XT 8GB GAMING OC |Phanteks P300A|
MSI Optix MAG241CP 144Hz|Xtrfy M3 Heaton|Xtrfy K4 RGB TKL|RIG 400 Pro|