Säljsråd angående datordelar och annan utrusning

Permalänk
Avstängd

Säljsråd angående datordelar och annan utrusning

Hej!

Jag har typ 3 äldre moderkort jag kan tror jhg kan få ihop med CPU+RAM+Kylare. Det är inga dundergrejer allt från:

Q6600 till I5 4690 K

2 GB DDR2 till 16 GB (2 set 8x2 och 4x4 1600 Mhz)

Har även en mängs HDD's
En mängd Fläktar+kablar för att kunna anslute fler fläktar
en Corsair Hydro 110i äldre modell inge RGB
En Be quiet 4 kopparpiper CPU kylare
En Corsair 3 pipig CPU kylare
2 st RGB slingor med styrenhet, vinklar, förlängare och fjärrkontroll.

Och en oerhört massa andra krimskrams.

Bör jag sätta ihop CPU+RAM+kylare i dessa?

Är det Okej att posta dem i samma annons?

Z170 Asus PRO Gaming moderkort med ca15-20 böjda pinns. är det något som går att sälja?

Har några mindre intressanta grafikkort.

Har nog 5+ Trådlösa routrar, ett par Switchar, USB-hubbar, och ett PS3 (bytte till mig ett PS4a nyss).

Några råd?

Rubrik förtydligad från "annonsråd" /Vzano, Mod
Permalänk
Medlem
Skrivet av Myrtle:

Hej!

Jag har typ 3 äldre moderkort jag kan tror jhg kan få ihop med CPU+RAM+Kylare. Det är inga dundergrejer allt från:

Q6600 till I5 4690 K

2 GB DDR2 till 16 GB (2 set 8x2 och 4x4 1600 Mhz)

Har även en mängs HDD's
En mängd Fläktar+kablar för att kunna anslute fler fläktar
en Corsair Hydro 110i äldre modell inge RGB
En Be quiet 4 kopparpiper CPU kylare
En Corsair 3 pipig CPU kylare
2 st RGB slingor med styrenhet, vinklar, förlängare och fjärrkontroll.

Och en oerhört massa andra krimskrams.

Bör jag sätta ihop CPU+RAM+kylare i dessa?

Är det Okej att posta dem i samma annons?

Sedan har jag en Z170 Asus PRO Gaming moderkort med ca15-20 böjda pinns. är det något som går att sälja?

Har några grafikkort men inget som skulle vara intressant för e flesta...

Har nog 5+ Trådlösa routrar, ett par Switchar, USB-hubbar, och ett PS3 (bytte till mig ett PS4a nyss).

JAg förstår att jag inte kan publicera allt i en annons men jag har 60 kr till mitt namn tänkte posta en annons här och en på blocket. är villig att gå ner i pris för att få sakerna sålda till största del för att få in pengar men även för att jag (detta uppräknat får ställa kläder utanför min garderob som ändå är 4 kvadratmeter.

Några råd?

Du kan absolut lägga upp allt i en annons under kategorin garderobsrensning, det finns någon som vill ha i stort sett allt här på forumet även om gamla grejer så klart inte genererar många kronor. En kombo på 4690K, mobo och ram får du ju lätt en lax för iaf

Visa signatur

PM:a mig! I Följ mig på Youtube

Desktop: 11900K, Maximus Hero VII, 64GB Dominator Platinum @2933Mhz, RX 6900 XT 16GB Liquid Devil, Samsung Evo Plus 1TB + Kingston NV1 2TB, Be Quiet Silent Base 802, Be quiet! Dark Power Pro 11 850W, custom loop med 420mm + 360mm radiatorer.

Permalänk
Medlem

@JohanFlodqvist: Nä men vad tror du om våra medmänniskor? Tror du verkligen att folk försöker sälja sina grejer utan att betala för annonsen? 😜
Att fråga om grejerna går att sälja och att skriva en utförlig med bilder där folk vill få sina grejer värderade inför försäljning är inte alls samma som en annons😂

Visa signatur

Lurkar - läser mycket skriver lite. Vill du få min uppmärksamhet är det citat eller pm som gäller.
Jag anser att AIO-kylare har en plats i världen men det är INTE i fullstora ATX-system.

Permalänk
Moderator
Brons i quiz

@Myrtle: Jag har redigerat din tråd så den liknar mindre en annons.

Du kan sätta allt i en annons här på Marknad.

Skrivet av Litenskit:

@JohanFlodqvist: Nä men vad tror du om våra medmänniskor? Tror du verkligen att folk försöker sälja sina grejer utan att betala för annonsen? 😜
Att fråga om grejerna går att sälja och att skriva en utförlig med bilder där folk vill få sina grejer värderade inför försäljning är inte alls samma som en annons😂

Det händer oftare än vad man tror att folk försöker sälja/köpa saker i forumet, ofta för att de är nya och saknar tillgång till Marknad och/eller inte känner till reglerna.

/Vzano, Moderator

Visa signatur

Citera om du vill ha svar!
Tycker du om sidospår? :D Besök The Wiki Game
Har du fråga angående modereringen? PM till Moderatorerna eller Kontaktformulär