ASUS GeForce GTX 780 DirectCU 2, 3GB

Permalänk
Medlem

ASUS GeForce GTX 780 DirectCU 2, 3GB

Säljer en gammal trotjänare som bytts ut. Kortet är i fint skick och ligger i antistat-påse och väntar på en ny ägare.

Såg att ett såldes på Tradera för 800:- så jag lägger mig däromkring, men bud är välkomna likväl som kritik på priset.

500 + frakt tänker jag eller 500 bara om man vill hämta.

Jag bor på Värmdö i Stockholm.

Läs hela annonsen här

La till länktext
Visa signatur

Stuff

Permalänk
Medlem
Skrivet av luddev:

Säljer en gammal trotjänare som bytts ut. Kortet är i fint skick och ligger i antistat-påse och väntar på en ny ägare.

Såg att ett såldes på Tradera för 800:- så jag lägger mig däromkring, men bud är välkomna likväl som kritik på priset.

Lägger till länken till sidan hos Inet där det inhandlades en gång i tiden. https://www.inet.se/produkt/v100308/asus-geforce-gtx-780-3gb-...

700 + frakt tänker jag eller 700 bara om man vill hämta.

Jag bor på Värmdö i Stockholm.

Läs hela annonsen här

Ja det har sålts någon enstaka gång för 800:- på Tradera men också vid ett flertal tilllfällen för runt 300:-. 700:- för detta kort är en bra bit i överkant för detta kort. Jag skull tro att du kan få runt 4-500:- för det på sin höjd, iaf här på SC där folk i regel vet vad dom köper.

Visa signatur

PM:a mig! I Följ mig på Youtube

Desktop: 11900K, Maximus Hero VII, 64GB Dominator Platinum @2933Mhz, RX 6900 XT 16GB Liquid Devil, Samsung Evo Plus 1TB + Kingston NV1 2TB, Be Quiet Silent Base 802, Be quiet! Dark Power Pro 11 850W, custom loop med 420mm + 360mm radiatorer.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JohanFlodqvist:

Ja det har sålts någon enstaka gång för 800:- på Tradera men också vid ett flertal tilllfällen för runt 300:-. 700:- för detta kort är en bra bit i överkant för detta kort. Jag skull tro att du kan få runt 4-500:- för det på sin höjd, iaf här på SC där folk i regel vet vad dom köper.

Tack för info.

Visa signatur

Stuff

Permalänk
Medlem

300 + frakt

Permalänk
Medlem

375:- plus frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Exocet:

375:- plus frakt

Kanske kan hämta också om det gör stor skillnad.

Mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av Exocet:

Kanske kan hämta också om det gör stor skillnad.

Mvh

Hej tack för buden. Ja det gör det☺️ jag brukar prioritera avhämtning, av ren lathet. Sen är det klart ömtåliga saker, med posten kan man ha oflyt.

Jag tänker som så att annonsen ligger kvar till Fredag 18:00 så vinner högsta budet här i kommentarsfältet. Och som sagt då får avhämtare prio.

Hoppas det låter ok

Visa signatur

Stuff

Permalänk
Medlem

Låter toppen men det beror på om jag kan tigga en tjänst av farsan hehe, annars kanske vi kan ses om du rör sig förbi stan eller så någon gång? Jag bor i vällingby nämligen.

Mvh

Permalänk
Avstängd

Köper för 500 + frakt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bullkalas:

Köper för 500 + frakt.

Tack för bud, nu leder du🙂

Visa signatur

Stuff